Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Fenegriekpillen? iemand ervaring mee,



12-08-2010, 12:22
Hey mensen, ik ben 1.70m lang en weeg 57kg. ik vind dit te weinig en zou best 5kg willen aankomen. hoeveel ik ook eet, er komt geen gram bij. nu met de ramadan wil ik zeker niet afvallen. heb gehoord dat er "fenegriekpillen" bestaan. hierdoor zou men wat voller worden en in gewicht bijkomen. heeft iemand hier ervaring mee?

12-08-2010, 15:04


meid ik heb het geprobeerd omdat ik hiero eerder mensen er over hoorde praten dus ik d8 laat ik eens proberen omdat ik door stress ook heel moeilijk aankom. maar dammmmmmmmm je lichaam gaat er echt van stinken en met name onder je oksels. want het ruikt naar kruiden en ik ben gelijk gestopt na paar dagen. ook al gebruik je deo of parfum dat wordt dan nog een nare lucht. dus ik zou maar niet gaan gebuiken ook al helpt het!

wat ik je wel kan aanraden is die poeder wat die gespierde mannen ook gebruiken. dan kun je kiezen uit aardbei poeder, vanille, chocola etc en dat moet je mengen met melk en dan smaakt het net milkshake en het is nog lekker ook:-)

14-08-2010, 16:08
Als fenegriek zo erg stinkt, zou je ook venkelzaad kunnen proberen?

Gr!