Bekijk volle/desktop versie : Vrouw van bus gegooid omdat ze borstvoeding geeft



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

12-08-2010, 07:44
Een busmaatschappij uit Manchester ligt onder vuur nadat een chauffeur een passagier uit zijn voertuig zette omdat ze borstvoeding gaf aan haar zoontje. "Stop je borsten weg of stap uit", riep hij volgens de vrouw. Dat bericht de Daily Mail op zijn website.
Lauren McKenna (22) moest na het incident naar huis stappen met haar zes maanden oude baby D'Marion. "Ik begon mijn zoontje eten te geven, en deed dat zoals gewoonlijk heel discreet", zegt McKenna. "Ik trok mijn trui omhoog, trok mijn T-shirt wat naar beneden en legde een deken over mijn kindje. Niemand kon iets zien."

"De bestuurder bleef maar in zijn spiegel kijken en zich omdraaien", vervolgt de vrouw haar verhaal. "Bij een halte sprak hij me toe en vroeg hij of ik borstvoeding aan het geven was. Toen ik dat bevestigde, zei hij: "Dat kan hier niet. Stop je borsten weg of verlaat de bus." Een totaal onzinnige reactie. Uiteraard was ik razend. Ik ben meteen uitgestapt."

Busmaatschappij Stagecoach neemt het voorval zeer ernstig. "We steunen moeders die hun kindje de borst geven", zegt een woordvoerster. "Er komt een uigebreid onderzoek naar dit voorval, waarbij we onder meer videobeelden uit de bus zullen bekijken." (hlnsydney/tw)

12-08-2010, 08:15


klinkt bijna ongelofelijk anno 2010. waar hebben we het over? disciplinaire maatregelen voor die chauffeur zeg ik

12-08-2010, 09:13
weg met die chauffeur... borsten zijn nu eenmaal geschapen voor het voeden van kroost en niet voor heren die in hun luiertijd zijn blijven hangen.

12-08-2010, 09:23

Citaat door NakNok:
weg met die chauffeur... borsten zijn nu eenmaal geschapen voor het voeden van kroost en niet voor heren die in hun luiertijd zijn blijven hangen.


het overgrote deel van de mannen kortom...

12-08-2010, 09:26



Citaat door NakNok:
weg met die chauffeur... borsten zijn nu eenmaal geschapen voor het voeden van kroost en niet voor heren die in hun luiertijd zijn blijven hangen.

Leve de Nak Nok's!

12-08-2010, 09:42

Citaat door NakNok:
weg met die chauffeur... borsten zijn nu eenmaal geschapen voor het voeden van kroost en niet voor heren die in hun luiertijd zijn blijven hangen.

borsten zijn er voor het plezier van de man, dus ik begrijp zijn probleem niet. verkapt Oedipus complex?

12-08-2010, 12:06

Citaat door Petrus:
Volgens mij mag je niet eten en drinken in de bus



12-08-2010, 12:20

Citaat door NakNok:
Een busmaatschappij uit Manchester ligt onder vuur nadat een chauffeur een passagier uit zijn voertuig zette omdat ze borstvoeding gaf aan haar zoontje. "Stop je borsten weg of stap uit", riep hij volgens de vrouw. Dat bericht de Daily Mail op zijn website.
Lauren McKenna (22) moest na het incident naar huis stappen met haar zes maanden oude baby D'Marion. "Ik begon mijn zoontje eten te geven, en deed dat zoals gewoonlijk heel discreet", zegt McKenna. "Ik trok mijn trui omhoog, trok mijn T-shirt wat naar beneden en legde een deken over mijn kindje. Niemand kon iets zien."

"De bestuurder bleef maar in zijn spiegel kijken en zich omdraaien", vervolgt de vrouw haar verhaal. "Bij een halte sprak hij me toe en vroeg hij of ik borstvoeding aan het geven was. Toen ik dat bevestigde, zei hij: "Dat kan hier niet. Stop je borsten weg of verlaat de bus." Een totaal onzinnige reactie. Uiteraard was ik razend. Ik ben meteen uitgestapt."

Busmaatschappij Stagecoach neemt het voorval zeer ernstig. "We steunen moeders die hun kindje de borst geven", zegt een woordvoerster. "Er komt een uigebreid onderzoek naar dit voorval, waarbij we onder meer videobeelden uit de bus zullen bekijken." (hlnsydney/tw)


Preuts menneke.

12-08-2010, 12:34

12-08-2010, 12:34

Citaat door Petrus:
Volgens mij mag je niet eten en drinken in de bus
Ook is het verboden meegebrachte etenwaren te nuttigen op dit terras.

12-08-2010, 12:37
Vreemde topic titel eigenlijk. Ik zie heel iets anders voor me bij vrouw van bus gegooid...

12-08-2010, 12:40
Mensen denken ook overal maar even te kunnen verschonen. gatverdamme!

12-08-2010, 12:43



Citaat door NakNok:
Een busmaatschappij uit Manchester ligt onder vuur nadat een chauffeur een passagier uit zijn voertuig zette omdat ze borstvoeding gaf aan haar zoontje. "Stop je borsten weg of stap uit", riep hij volgens de vrouw. Dat bericht de Daily Mail op zijn website.
Lauren McKenna (22) moest na het incident naar huis stappen met haar zes maanden oude baby D'Marion. "Ik begon mijn zoontje eten te geven, en deed dat zoals gewoonlijk heel discreet", zegt McKenna. "Ik trok mijn trui omhoog, trok mijn T-shirt wat naar beneden en legde een deken over mijn kindje. Niemand kon iets zien."

"De bestuurder bleef maar in zijn spiegel kijken en zich omdraaien", vervolgt de vrouw haar verhaal. "Bij een halte sprak hij me toe en vroeg hij of ik borstvoeding aan het geven was. Toen ik dat bevestigde, zei hij: "Dat kan hier niet. Stop je borsten weg of verlaat de bus." Een totaal onzinnige reactie. Uiteraard was ik razend. Ik ben meteen uitgestapt."

Busmaatschappij Stagecoach neemt het voorval zeer ernstig. "We steunen moeders die hun kindje de borst geven", zegt een woordvoerster. "Er komt een uigebreid onderzoek naar dit voorval, waarbij we onder meer videobeelden uit de bus zullen bekijken." (hlnsydney/tw)


Belachelijk!! Als je dat gewoon discreet doet heeft niemand er last van.

12-08-2010, 15:38
Gelijk heeft die buschauffeur, zoiets doe je toch niet even in het openbaar.

12-08-2010, 16:11
Nou net goed.

Borstvoeding hoor je niet in het openbaar te doen. Het lijkt me heel vervelend als ik tegenover iemand zit die borstvoeding geeft. Je dringt als het ware je borst op aan de rest van de medereizigers. Bovendien is het gewoon onfatsoenlijk. Als je de deur uit gaat moet je maar van te voren kolven. Je weet dat je kind elke drie uur moet eten of 4 uur. Nou hoeveel moeite is het om even te kolven?

Het valt me op dat moeders met kleine kinderen denken dat ze alles mogen maken. In restaurants borstvoeding geven, kinderen even in het openbaar een nieuwe luier geven. Heb zelfs eens meegemaakt dat op een feest, op een tafel waarop men zou gaan eten dat kind neergegooid werd, even een nieuwe luier kreeg. Nou eet smakelijk zou ik zeggen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8