Bekijk volle/desktop versie : Ik hoorde een Marokkaans meisje iets "vreemds" zeggen...



Pagina's : [1] 2 3 4

12-08-2010, 04:23
Ze zei dus...


Citaat:
Mannen die roken zijn aantrekkelijker dan mannen die niet roken, onder de Marokkanen
Wat vind jij?

12-08-2010, 04:27



Citaat door hallallove:
Onzin, vind t gayish als een man rookt.



Duidelijk te zien dat meningen verschillen onder de Marokkaanse gemeenschap.

12-08-2010, 04:36

Citaat door hallallove:
Onzin, vind t gayish als een man rookt.


Hoe is roken gayish?

12-08-2010, 04:41

Citaat door hallallove:
Klopt. Ach ja, smaken verschillen. Maar misschien ligt het aan mij hoor, maar als mannen roken vertonen ze bijna vrouwelijke trekjes. Vooral bij een normale sigaret.

oke, dus je vind roken eigenlijk meer iets voor vrouwen


Citaat door Barney:
Hoe is roken gayish?

Dat vroeg ik me ook af


Citaat door Miryam17:
I disagree.

omdat?

12-08-2010, 04:54



Citaat door Miryam17:
Omdat een sigaretje in de handen van een jongeman hem niet aantrekkelijker maakt. Uitstraling maakt onderscheid. Sigaret kan juist als belemmering gezien worden. Soms zie je sommige dingen door de vingers als mens, je accepteert iemands gebreken.. waarvan voor sommige vrouwen; roken onder valt.

Man met sigaretje geeft aan dat hij nicotine nodig heeft om door de dag te komen, vooral als je hem vaker op een dag ziet roken. Hij is niet baas over lichaam, als ik even mag overdrijven..

Los van het feit dat het ook deels aangeeft dat hij geen gezonde levenstijl heeft, het ongezond is om te roken ( het schadelijk is - en niet voor hem alleen - ).




Citaat door hallallove:
Nee dat heb ik niet gezegd.

Je zei dat het vrouwelijk was, als een man dat deed... dus dan is dat wel de conclusie.

12-08-2010, 05:00

Citaat door filosoof-:
Ze zei dus...




Wat vind jij?


rook of rook niet
wat kan mij dat schelen

12-08-2010, 05:01

Citaat door Miryam17:
Omdat een sigaretje in de handen van een jongeman hem niet aantrekkelijker maakt. Uitstraling maakt onderscheid. Sigaret kan juist als belemmering gezien worden. Soms zie je sommige dingen door de vingers als mens, je accepteert iemands gebreken.. waarvan voor sommige vrouwen; roken onder valt.

Man met sigaretje geeft aan dat hij nicotine nodig heeft om door de dag te komen, vooral als je hem vaker op een dag ziet roken. Hij is niet baas over lichaam, als ik even mag overdrijven..

Los van het feit dat het ook deels aangeeft dat hij geen gezonde levenstijl heeft, het ongezond is om te roken ( het schadelijk is - en niet voor hem alleen - ).


Roken is een wereldcultuur en ik heb zovaak mensen zien roken dat ik er niet meer van opkijk.

Niemand is baas over zijn lichaam, iedereen is een slaaf van zijn fysieke vorm.

12-08-2010, 05:04

Citaat door haynen:
rook of rook niet
wat kan mij dat schelen


Troll.


12-08-2010, 05:04

Citaat door Miryam17:
Waarom kijk je er maf bij? Met filosoof als nick had ik -denk ik- wat meer verwacht.



Just think about it.
Een filosoof doet men altijd versteld staan.

Had je niet verwacht huh

12-08-2010, 05:05

Citaat door hallallove:
Ik zei: ze vertonen bijna vrouwelijke trekjes (die vrouwen normaal zonder sigaret vertonen), das wat anders. Ik heb het nog verder toegelicht, dat het aan de handelingen licht. Als jij die conclusie wil trekken vooral doen. Geen zin in een discussie waarbij woorden in mn mond gestopt worden, terwijl ik het toch echt anders bedoelde.

Bewegingen met de handen zijn met sigaret bij een man vaak onmannelijk, bijna zoals een vrouw beweegt zonder. Snappie?


Waar heb jij het over?

12-08-2010, 05:05

Citaat door hallallove:
Onzin, vind t gayish als een man rookt.


Ik ben totaal geen voorstander van het roken. Sterker nog, het is een zware afknapper. Maar om nou te zeggen dat het gayisch is. Girl, je hebt me echt laten lachen.

12-08-2010, 05:07

Citaat door hallallove:
Ik zei: ze vertonen bijna vrouwelijke trekjes (die vrouwen normaal zonder sigaret vertonen), das wat anders. Ik heb het nog verder toegelicht, dat het aan de handelingen licht. Als jij die conclusie wil trekken vooral doen. Geen zin in een discussie waarbij woorden in mn mond gestopt worden, terwijl ik het toch echt anders bedoelde.

Bewegingen met de handen zijn met sigaret bij een man vaak onmannelijk, bijna zoals een vrouw beweegt zonder. Snappie?


Dat zijn homo's waar jij het over hebt.

12-08-2010, 05:07



Citaat door Barney:
Troll.



i don't like people neither

12-08-2010, 05:09

Citaat door hallallove:
Jij snapt het. Die laatste reactie van mij is hierbij helemaal overbodig. Maar t lijkt of mr filosoof alleen wil lezen wat hij wil lezen. Het gaat hem er niet om wat wij vinden, gezien zn reacties op ons.



Natuurlijk wil ik alleen lezen wat ik zelf wil lezen, al het ander is overbodig. Ik ga geen dingen lezen die mij niet trekken.

I am human, so what?

12-08-2010, 05:10
Getverderrie. Ik haat mannen die roken, jakkkesss!
't Stinkt, 't ziet er erg onsmakelijk uit, kleding gaat er ook vaak naar stinken, tanden worden groenblauwpaarszwart en 't is tenslotte ook ongezond.

Pagina's : [1] 2 3 4