Bekijk volle/desktop versie : Ik heb aan de wieg van hun geluk gestaan..



Pagina's : [1] 2

11-08-2010, 23:28
Vroegah toen ik nog jong en mooi was werkte ik ergens, en daar had ik twee collega's.. (Ja, wel meerdere, maar pelicula gaat nu over deze twee collega's..) Een jongen en een meisje..

Ik was met beide goed.. En de jongen vertelde mij dat hij verliefd was op t meisje.. Tijdens een gezamenlijk Sinterklaasfeest deed ik t meisje uithoren over hem.. Bleek dat zij hem ook btje leuk vond.. Toen heb ik gezorgd dat ze samen waren, en toen vroeg hij haar mee uit.. En toen heb ik het meisje verteld dat hij verliefd op dr is, waarna ze er ook open voor stond..

En ik hoorde dus vandaag dat ze (na ruim 4 jaar) samenwonen.. Ze zijn allebei niet-moslim.. Een Nederlander en een Hindoestaanse.. Keileuk en keilief (wel klef :moe stel..

Ik ben de oorzaak van het feit dat twee jonge mensen een haram relatie hebben en samenwonen zonder getrouwd te zijn.. Ik denk stiekem dat ze ook wel btje seks hebben soms..

Mijn vraag is nu: Ga ik naar de hel..?

11-08-2010, 23:33


Schat kom we gaan swingen

12-08-2010, 00:26
Nee mag niet.. Het is Ramadan..

Damn, ik ga in t vervolg alleen topics openen met Diamant_Noir..

Op mn onbekende nicks reageert niemand..

12-08-2010, 00:28
de hel is gezellig

12-08-2010, 00:31


lekker warm

12-08-2010, 00:33

Citaat door Priemgetal.:
Vroegah toen ik nog jong en mooi was werkte ik ergens, en daar had ik twee collega's.. (Ja, wel meerdere, maar pelicula gaat nu over deze twee collega's..) Een jongen en een meisje..

Ik was met beide goed.. En de jongen vertelde mij dat hij verliefd was op t meisje.. Tijdens een gezamenlijk Sinterklaasfeest deed ik t meisje uithoren over hem.. Bleek dat zij hem ook btje leuk vond.. Toen heb ik gezorgd dat ze samen waren, en toen vroeg hij haar mee uit.. En toen heb ik het meisje verteld dat hij verliefd op dr is, waarna ze er ook open voor stond..

En ik hoorde dus vandaag dat ze (na ruim 4 jaar) samenwonen.. Ze zijn allebei niet-moslim.. Een Nederlander en een Hindoestaanse.. Keileuk en keilief (wel klef :moe stel..

Ik ben de oorzaak van het feit dat twee jonge mensen een haram relatie hebben en samenwonen zonder getrouwd te zijn.. Ik denk stiekem dat ze ook wel btje seks hebben soms..

Mijn vraag is nu: Ga ik naar de hel..?




mijn vraag is nu: Denk jij dat al deze nicknames God zijn? of engelen van God? of iets waarwij contact hebben met God en het hem kunnen vragen?

NEE!

alleen Allah weet of je naar de hel gaat wij niet.

gelukkig maar dat Allah oordeeld anders lag ik nu allang te braden.

12-08-2010, 00:34

Citaat door ra_bo:
lekker warm


Ik ben een dochter van de winter.. Was wel bijna lente.. Maar nog lang geen hete zomer..

12-08-2010, 00:34
Hahah, hilarisch.

Jij gaat zo naar de hel.

12-08-2010, 00:35

Citaat door Zemmita:
mijn vraag is nu: Denk jij dat al deze nicknames God zijn? of engelen van God? of iets waarwij contact hebben met God en het hem kunnen vragen?

NEE!

alleen Allah weet of je naar de hel gaat wij niet.

gelukkig maar dat Allah oordeeld anders lag ik nu allang te braden.


Waarom een vraag stellen als je t antwoord al weet..?

12-08-2010, 00:35

Citaat door Priemgetal.:
Ik ben een dochter van de winter.. Was wel bijna lente.. Maar nog lang geen hete zomer..


nou dan wens ik je veel plezier op de noordpool

12-08-2010, 00:37

Citaat door ra_bo:
lekker warm



ik heb een mop, jij gaat hem echt leuk vinden.. eigenlijk bel 3arbia.. maar goed ik doe hem wel in 2 talen...

Debba gel liek wahed.. ken fe zjehenemma.. ou kay tlab wahed gor lie fe Zjenna.. ie 3tih gheir wahed shwiya djel 3neb ou shie moyha besh ie tbarrad biha... Ou dak lie fe zjenna ma bghash... wallah la 3titk gel lieh. Ou houwa ie goellih dak lie fe zjehenemma.. belleti htet bghi et sha7r shi berred djel atay oun razja3ha liek.. wallah la gallitk!



Was een man in de hel.. en hij bedelde bij eentje die in de hemel was om wat druiven en een glaasje water puur om te verkoelen... Die man in de hemel weigerde en zwoor dat hij hem niks zou geven... zegt die ene in de hel tegen hem.. is goed! deze ga ik onthouden wacht maar tot jij een keer thee wilt komen maken wallah ma je krijgt!


oke nu ik zo lees issi niet grappig je moet hem horen


misschien moet je hem gewoon lezen.. en dan zelf opnemen.. en dan beluisteren... wellicht issi dan wél grappig.

wallah ik heb de neiging om hem te verwijderen, maar k doe hetniet.

12-08-2010, 00:37

Citaat door Priemgetal.:
Waarom een vraag stellen als je t antwoord al weet..?


die is goed


waarom onmogelijke vragen stellen?

12-08-2010, 00:37


Ra_bo weet het wel, hij doet tegenwoordig veel onderzoek naar dit soort dingen. Vraag hem nog een keertje, maar dan lief. He will figure it out for ya..

12-08-2010, 00:42

Citaat door Brugwachtster:
Hahah, hilarisch.

Jij gaat zo naar de hel.




Ik heb iig niemand laten verdrinken..

12-08-2010, 00:45

Citaat door ra_bo:
nou dan wens ik je veel plezier op de noordpool


Ben je altijd van de extremen..?


Citaat door Zemmita:
die is goed


waarom onmogelijke vragen stellen?


Die is goed..



Citaat door Brugwachtster:
Ra_bo weet het wel, hij doet tegenwoordig veel onderzoek naar dit soort dingen. Vraag hem nog een keertje, maar dan lief. He will figure it out for ya..


Waar doet hij onderzoek naar..?

Samenwonen of de hel..?

Pagina's : [1] 2