Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wie kan me helpen??



11-08-2010, 19:10
Ten eerste ramadan moubarik iedereen,

mijn vraag is voornamelijk aan de dames met krullend haar. Ik heb dus ook krullend haar maar sinds een jaar of anderhalf wilt het van boven niet meer krullen, zo'n ongeveer tussen de 5 a 10 cm blijft het glad en de rest krult.
Voorheen, had ik nooit problemen met me krullen, ze zaten geweldig en nu kan ik er werkelijk niets meer mee, soms tot huilen en toe

Ik verf me haar zelden, de laatste keer was voordat ze al niet meer krulde en laatst ben ik naar de kapper geweest, en hij heeft het een beetje opgeknipt maar het heeft niets geholpen. Ik koop dure produkten maar niets helpt, probeer het met de difuser maar ook niet.

wie heeft/had hier ook last van en kan mij hiermee helpen, ben zo wanhopig dat ik er aan denk om bovenop weave te zetten!!

Hoor graag van jullie

11-08-2010, 19:27


Als dat de structuur van je haar is, dan kan je de duurste producten halen maar zal het niet werken. misschien het bovenste met een krultang in vorm brengen? I dont know.

11-08-2010, 20:31
ja, nu hoor ik wel dat ze zeggen dat om de 6jr je haar structuur veranderd, maar dit is gewoon heel irritant. Ik denk dat het met de krultang niet echt gaan lukken, heb geen hele grote krullen of slag, en bovendien is het er zo weer uit. Denk toch dat het weave gaat worden

toch bedankt meid!

11-08-2010, 20:41
Neem geen WEAVE. Is super slecht voor je haar joh