Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde dames ik vraag mij af....



Pagina's : [1] 2 3

11-08-2010, 13:20

Citaat door al3ayla_ed_mama:
hoe jullie in deze mooie heilige maand de verleiding weerstaan tegenover jullie ECHTGENOOT.

Laten we eerlijk zijn sommige mannen hoeven hun echtgenote maar aan te kijken en.... vul de rest maar zelf in.

Serieuze reacties dames, ik vraag mij dit echt af.

De vrouwen zullen het niet zo heel moeilijk hebben als de mannen denk ik zelf.

Ik begrijp dat de getrouwde stellen geen konijnen zijn en daarom heb ik het ook niet over DE DAAD maar over het lichamelijke en intieme contact.

Het spreekt voorzich dat je mekaar niet de hele dag ziet doordeweeks i.v.m, maar s'weekends dan?
.

11-08-2010, 13:22


De liefde van de man gaat door de maag! Geloof me, als je de hele dag niet eten mag heb je echt geen zin om te sxxen.

En na Maghreb kun je het toch altijd inhalen......

11-08-2010, 13:23

Citaat door Hasna_real:
De liefde van de man gaat door de maag! Geloof me, als je de hele dag niet eten mag heb je echt geen zin om te sxxen.

En na Maghreb kun je het toch altijd inhalen......



You spoke!

11-08-2010, 13:25
Hahah wat een grappige vraag!! We zijn toch geen dieren die elkaar de hele dag bespringen? Wij hebben verstand gekregen van Allah swt en die moet je gebruiken. Ramadan gaat niet alleen om onthouding eten s.. maar om nog heel veel meer! Het vasten zit zo diep dat het niet in een gezonde vrouw/man op moet komen. En als dat wel zo is is de iman zwak en de shitaan sterk.

11-08-2010, 13:26


Nou hier is het wel wennen hoor. Mijn man heeft nog vakantie.

11-08-2010, 13:27

Citaat door al3ayla_ed_mama:
Niet eens echt de daad meid, maar gwn de neiging om intiem contact te hebben met je echtgenoot/echtgenote.

Het lijkt mij echt moeilijk.



Ja maar je mag je man wel vasthouden en gezellig mee kletsen. Je hoeft niet van hem af te zonderen.

11-08-2010, 13:29

Citaat door BELLEMAGNIFIQUE:
Ja maar je mag je man wel vasthouden en gezellig mee kletsen. Je hoeft niet van hem af te zonderen.

hahahahahha kletsen

11-08-2010, 13:30
ow mijn god, als ik barstende honger dat zelfs mijn vingers er van gaan trillen denk ik echt niet aan sxx, ik moet er eerlijk gezegt niet aan denken !!!

11-08-2010, 13:31

Citaat door al3ayla_ed_mama:
Nee, meid dat begrijp ik gelukkig wel en ik snap ook niet waarom je meteen van DE DAAD uitgaat.

Ik heb het over het intieme contact, de behoeftes om je man te begroeten met een kus of wat dan ook.

ik begrijp je wel.. een kus mag wel maar je moet gewoon heeeeeel erg oppassen!!!
En zo ook met knuffelen.
Met de ramadan moet je daar extra opletten want het is niet de bedoeling dat je elkaar opgewonden maakt wat wel kan gebeuren door een simpele kus juisttttt omdat je niks mag in de ramadan. Dan is de neiging juist groot.

11-08-2010, 13:33

Citaat door al3ayla_ed_mama:
Nee, meid dat begrijp ik gelukkig wel en ik snap ook niet waarom je meteen van DE DAAD uitgaat.

Ik heb het over het intieme contact, de behoeftes om je man te begroeten met een kus of wat dan ook.



Je mag toch wel een kus geven en elkaar een knuffel geven?

11-08-2010, 13:33

Citaat door al3ayla_ed_mama:
Ik vat je reactie niet meid

Nou vandaag gaan dingen er anders aan toe dan normaal hahaha je moet je beide inhouden

Mijn man heeft dus nog vakantie van werk dus is de hele dag thuis .


we hebben voor morgen en de rest van zijn vakantie dagen, dagjes uit gepland met de kids. dat zal wel helpen hahaha

11-08-2010, 13:35

Citaat door perfume:
Het is maar een maand mensen overdrijf niet zo
Wat deed je toen je nog niet getrouwd was

wat je niet kent mis je ook niet

11-08-2010, 13:38



Citaat door PreciousWoman:
ik begrijp je wel.. een kus mag wel maar je moet gewoon heeeeeel erg oppassen!!!
En zo ook met knuffelen.
Met de ramadan moet je daar extra opletten want het is niet de bedoeling dat je elkaar opgewonden maakt wat wel kan gebeuren door een simpele kus juisttttt omdat je niks mag in de ramadan. Dan is de neiging juist groot.



juist een kus / knuffel bij wijze van groet mag wel. het moet geen aflebber actie zijn maar wie wil dat nou met de ramadan, allebei niet gegeten en niet zo fris uit de mond

11-08-2010, 13:39
Ewa safi, trek gewoon je afschuwelijke Marokkaanse huisjurk met safraan en marmita geur. Probleem opgelost

11-08-2010, 13:41
en daarom ben ik van plan mijn vriend heel de maand ramadan niet te zien..maar of ik het volhoud.

zoenen en knuffelen mag gewoon wel hoor, ik had het ooit ergend gelezen

Pagina's : [1] 2 3