Bekijk volle/desktop versie : Where's the love?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

11-08-2010, 02:27
Waar is de liefde, de liefde waarin mensen graag geloven, omdat zij denken dat het mooi is?

Waar is de liefde, de liefde waarvan sommige denken dat het niet goed is, omdat zij slechte ervaringen hebben?

Liefde, liefde..

The dark side of love.

Jammer dat een andere kant heeft. Naja, eigenlijk heeft het geen donkere kant, maar wij, mensen, geven het een donkere kant.

Vandaag wil ik mijn pessimisme aan de kant schuiven en erin geloven dat liefde echt is, dat het mooi is en geweldig aanvoelt, als het je overkomt en oprecht is.

Jongens, heb veel moeite gedaan om dit te typen. Wil backspace-en, maar heb daar geen zin in. Luiiii.

-Einde bericht.-

11-08-2010, 02:28


The thought of love is a scary one.

11-08-2010, 02:30
liefde zit heel dicht naast je. alleen blinden willen het vaak niet zien!

je moet er niet voor vrezen en zeker niet voor verbergen!
omarm het en koester het!

liefde zit in elk ding. alleen de blinden kunnen het niet zien

11-08-2010, 02:34

Citaat door mnl_oma:
The thought of love is a scary one.


It is, it really is.

En maar goed ook, dat zoiets je bang maakt. Zo voorkom je dat je je hart voor de weet-ik-veel-hoeveelste-keer pijn doet.

Je bent dan meer op je hoede en zal niet zomaar elke idioot toelaten, die toevallig komt langs huppelen.

-Gebeurt voornamelijk bij de dames.-
Het is jammer om te zien dat er veel mensen zijn die wel denken dat zij hun ware hebben ontmoet, zodra een jongeman laat weten dat hij interesse heeft in haar. Ze denken graag positief en willen alleen de goede kant van de liefde zien, dat zij vergeten dat zij zich naïef gedragen en heel makkelijk gebruikt kunnen worden.

11-08-2010, 02:35



Citaat door basilicum:
liefde zit heel dicht naast je. alleen blinden willen het vaak niet zien!

je moet er niet voor vrezen en zeker niet voor verbergen!
omarm het en koester het!

liefde zit in elk ding. alleen de blinden kunnen het niet zien

Nee, ik denk niet dat liefde in 'elk ding' zit.

Er is ook nog een groep die graag wilt geloven dat alles liefde is en vergeet wat realiteit is.

11-08-2010, 02:44

Citaat door Unwritten.:
It is, it really is.

En maar goed ook, dat zoiets je bang maakt. Zo voorkom je dat je je hart voor de weet-ik-veel-hoeveelste-keer pijn doet.

Je bent dan meer op je hoede en zal niet zomaar elke idioot toelaten, die toevallig komt langs huppelen.

-Gebeurt voornamelijk bij de dames.-
Het is jammer om te zien dat er veel mensen zijn die wel denken dat zij hun ware hebben ontmoet, zodra een jongeman laat weten dat hij interesse heeft in haar. Ze denken graag positief en willen alleen de goede kant van de liefde zien, dat zij vergeten dat zij zich naïef gedragen en heel makkelijk gebruikt kunnen worden.



Niet de zoveelste, iemand die verstandig is voorkomt dat zijn hart wordt plat gestampt.

Maar inderdaad, mensen die het mee maken..je moet altijd op je hoede zijn en daarom krijgt liefde vaak geen kans..of in sommige gevallen misschien te veel..mensen leren niet van fouten maar misschien is dat beetje liefde zo sterk dat het het waard is ofzo

11-08-2010, 15:41

Citaat door mnl_oma:
Niet de zoveelste, iemand die verstandig is voorkomt dat zijn hart wordt plat gestampt.

Maar inderdaad, mensen die het mee maken..je moet altijd op je hoede zijn en daarom krijgt liefde vaak geen kans..of in sommige gevallen misschien te veel..mensen leren niet van fouten maar misschien is dat beetje liefde zo sterk dat het het waard is ofzo

Maar wat is er zo bijzonder aan dat kleine woord, met zo een grote betekenis, dat zij denken dat het veel waard is?

Je hebt ook tijden meegemaakt dat je zonder liefde zat, dus waarom wil je het perse hebben, als je het eenmaal gekend hebt?

Zonder liefde overleef je het ook wel, toch?

Duizend en één vragen.

11-08-2010, 15:45
heb je honger...?

11-08-2010, 15:47
Zonder liefde kun je niet leven. Want namelijk alles heeft te maken met liefde. Als je je lievelingsbroodje eet, eet je die toch ook met liefde? Nou dan? En als je geen lievelingsbroodje hebt doe je maar een donut of iets dergelijks. Anyway, het gaat om het gevoel. het gevoel dat iedereen bezit en moet bezitten.

11-08-2010, 15:52

Citaat door TeqzoezoeT:
Zonder liefde kun je niet leven. Want namelijk alles heeft te maken met liefde. Als je je lievelingsbroodje eet, eet je die toch ook met liefde? Nou dan? En als je geen lievelingsbroodje hebt doe je maar een donut of iets dergelijks. Anyway, het gaat om het gevoel. het gevoel dat iedereen bezit en moet bezitten.

Heb het niet over die liefde. Heb het over de magie tussen een man en een vrouw.

Nee, ik eet mijn broodje nooit op met liefde.

Iedereen heeft dat gevoel wel in zich. Voor sommige is het nog ongekend en anderen hebben dat gevoel al vaak ervaren, maar sommige gaan er zo slecht mee om.

Vraag me vaak af waar is dé liefde, dé liefde waar mannen en vrouwen vroeger warm van werden, als zij eraan dachten? Dat wat er ooit was is niet meer echt aanwezig.

11-08-2010, 15:57
In mijn broekzak! kom halen

11-08-2010, 16:19
Heb jezelf lief, de rest komt vanzelf.

11-08-2010, 16:51


Waar liefde is? Ghehe, tussen mij en hem.

11-08-2010, 17:35

Citaat door Unwritten.:
Maar wat is er zo bijzonder aan dat kleine woord, met zo een grote betekenis, dat zij denken dat het veel waard is?

Je hebt ook tijden meegemaakt dat je zonder liefde zat, dus waarom wil je het perse hebben, als je het eenmaal gekend hebt?

Zonder liefde overleef je het ook wel, toch?

Duizend en één vragen.


I deun't kneuw..and I deunt care at the meument.

11-08-2010, 17:42
Liefde, is verdwenen. Het "was" er wel maar nu niet meer. Wauw!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21