Bekijk volle/desktop versie : Ik ben toe aan een huwelijk



Pagina's : [1] 2 3

11-08-2010, 00:28
IK hoorde dit jaar in marokko aan de lopende band dat ik bijna 30 ben, en dus bijna uit de mode

Maar heel eerlij gezegd soms denk ik er wel eens aan he, maar ik zie maar geenbeeld van mezelf ik met een man samen in 1 huis, dat gaat geheid mis

Overigens en ik niet zo oud 22, volgens marokkaanse begrippen ben je dan bjina 30

Wie heeft hetzelfde en denkt idd ook dat zij hij te oud aan het worden is

11-08-2010, 00:30


Nee, absoluut nie, bij ons geldt, wanneer je tijd komt om te trouwen komt ie, als ik 30 zou zijn zou ik er wel wat van horen denk ik maar 22 is jong, do your thing, nu het nog kan, als je eenmaal getrouwd bent moet je rekening houden met de ander.

11-08-2010, 00:32
ja dat bedoel us rekening houden met een ander, en al helemaal iemand die niet uit mijn gezin komt dat gaat heel moeilijk worden.

Ik ga lekker geneiten tot mijn tijd komt hahahaha als die nog komt

11-08-2010, 00:34
Moet je gewoon doen, het huwelijk rent nie weg en om heel eerlijk te zijn lijkt het me best een beangstigend idee maar just live life and be happy, met of zonder man aan je zijde.

11-08-2010, 00:35


zonder man is het me altijd gelukt met man hahahahahahahaha laat dat maar even weg, maar hoe oud ben jij, als je ongeveer rond mijn leeftijd zit hoor je dan ook niet vaak ga ens trouwen

11-08-2010, 00:37
Ik ben jonger maar 20,21,22, ik weet het niet, is allemaal jong voor mij.
Ik bedoel als er iets je pad op komt is het misschien wel ok maar om het te willen om je leeftijd..na-ah.

11-08-2010, 00:39

Citaat door Vogelpoep:
IK hoorde dit jaar in marokko aan de lopende band dat ik bijna 30 ben, en dus bijna uit de mode

Maar heel eerlij gezegd soms denk ik er wel eens aan he, maar ik zie maar geenbeeld van mezelf ik met een man samen in 1 huis, dat gaat geheid mis

Overigens en ik niet zo oud 22, volgens marokkaanse begrippen ben je dan bjina 30

Wie heeft hetzelfde en denkt idd ook dat zij hij te oud aan het worden is


Ik ben bijna 22 jaar en in Marokko krijg ik ook elke keer te horen dat ik te oud ben, maar ik trek me er niets van aan, hoor. Daar zijn ze het gewend dat een meisje op 16 of 18 jarige leeftijd al in het huwelijksbootje stapt. En soebhannallah het is nu ook in Europa een trend geworden om heel jong te trouwen. Anders dan een trend kan ik het niet noemen, want is zij getrouwd, dan wil zij het ook.
Jij ziet jezelf nog niet samen met een man in 1 huis, nou lieverd, de meisjes die nu trouwen ook niet. Bij de meeste gaat het om de bruiloft en niet om het huwelijk. Daar denken ze niet eens aan. Ze komen aandacht tekort thuis en denken dat ze dat wel krijgen als ze samen met een man wonen. De meeste gaan niet eens door met een opleiding of wat dan ook. Die zitten gewoon thuis of gaan schoonmaakbaantjes doen. Nou veel succes zou ik zeggen, ik geniet nog lekker van mijn leven. We zien wel wie het op het eind het meest gelukkig is. Zij niet, maar jij.

11-08-2010, 01:14
Wanneer JIJ eraan toe bent. Daar gaat het uiteindelijk om. Mensen zeggen zoveel. Als je 18 bent begint het al. Ja, je gaat bijna trouwen he! Niets van aantrekken. En 22 jaar vind ik best een mooie leeftijd om te gaan trouwen, mits je er natuurlijk aan toe bent..

11-08-2010, 01:53
Dat begin ik ook al te horen van familie om me heen

11-08-2010, 16:06
helloooo hoe gaat het met vasten ik heb zo zin in die aardbeivlaai

ik zag net iemand dat eten:P

11-08-2010, 16:17
en iemand die 30 is is zeker in marokko bejaard

11-08-2010, 16:21


Als ik naar die mensen moet luisteren in marokko, had ik al 5 kinderen

11-08-2010, 16:21


Van wie hoor je dat? Familie? Mijn familie zegt me nooit zulke dingen. Thank God is mijn familie niet obsessed door het huwelijk. Het komt wel wanneer het komt.

11-08-2010, 16:38

Citaat door Vogelpoep:
IK hoorde dit jaar in marokko aan de lopende band dat ik bijna 30 ben, en dus bijna uit de mode

Maar heel eerlij gezegd soms denk ik er wel eens aan he, maar ik zie maar geenbeeld van mezelf ik met een man samen in 1 huis, dat gaat geheid mis

Overigens en ik niet zo oud 22, volgens marokkaanse begrippen ben je dan bjina 30

Wie heeft hetzelfde en denkt idd ook dat zij hij te oud aan het worden is


Gewoon negeren geniet van je leven.

Trouw pas als jij er klaar voor bent.

Want het is geen spelletje zoals die mensen van marokko denken.

Citaat door Fatima88:
Ik ben bijna 22 jaar en in Marokko krijg ik ook elke keer te horen dat ik te oud ben, maar ik trek me er niets van aan, hoor. Daar zijn ze het gewend dat een meisje op 16 of 18 jarige leeftijd al in het huwelijksbootje stapt. En soebhannallah het is nu ook in Europa een trend geworden om heel jong te trouwen. Anders dan een trend kan ik het niet noemen, want is zij getrouwd, dan wil zij het ook.
Jij ziet jezelf nog niet samen met een man in 1 huis, nou lieverd, de meisjes die nu trouwen ook niet. Bij de meeste gaat het om de bruiloft en niet om het huwelijk. Daar denken ze niet eens aan. Ze komen aandacht tekort thuis en denken dat ze dat wel krijgen als ze samen met een man wonen. De meeste gaan niet eens door met een opleiding of wat dan ook. Die zitten gewoon thuis of gaan schoonmaakbaantjes doen. Nou veel succes zou ik zeggen, ik geniet nog lekker van mijn leven. We zien wel wie het op het eind het meest gelukkig is. Zij niet, maar jij.


Daar ben ik het helemaal mee eens lieve dame


Citaat door Achraf_:
Dat begin ik ook al te horen van familie om me heen



Dat begon bij mij al 2 jaar geleden.Niks van aan trekken broeder.

Gwn lekker negeren.

Of zeggen als mijn elmaktab komt dan zal ik trouwen insha Allah.

Maar zoals jullie zien is die nog niet gekomen

11-08-2010, 16:43
Dat zeiden ze me al toen ik 14 was.

Pagina's : [1] 2 3