Bekijk volle/desktop versie : Je aanstaande binnenste buiten kennen. Kan dat?



Pagina's : [1] 2 3

10-08-2010, 22:11
[Er zijn veel mensen (bijna alle) die beweren dat je je aanstaande man of vrouw nooit helemaal kent, totdat je onder 1 dak woont, en zelfs dan ken je hem of haar nog niet helemaal, om nog niet eens over zijn of haar geschiedenis te beginnen. Kortom, hoeveel je ook denkt te weten, het is nooit alles.

Ik kwam op het idee, omdat ik pas te horen kreeg dat een vrouw, na een 5 jaar durende voorhuwelijkse relatie, een 5 jaar durend huwelijk, na 2 kinderen, erachter is gekomen dat haar man een buitenechtelijk kind heeft.

So. Eens of oneens?]

10-08-2010, 22:13


Balen...

Goed bevriend raken met je man en dan zal je hem wel goed gaan kennen hoor.

10-08-2010, 22:15

Citaat door deVerdeler:
Balen...

Goed bevriend raken met je man en dan zal je hem wel goed gaan kennen hoor.


Dat dacht ik dus ook. Zolang je je aanstaande maar lang en goed genoeg kent, hoef je nergens voor te vrezen. Ze hadden 5 jaar een relatie!

10-08-2010, 22:22

Citaat door Just_Hannah:
Dat dacht ik dus ook. Zolang je je aanstaande maar lang en goed genoeg kent, hoef je nergens voor te vrezen. Ze hadden 5 jaar een relatie!


Is gewoon een kwestie van niet durven vertellen dat je al een kind heb en er over liegen. Eenmaal gelogen en gelogen en gelogen, kom je er haast niet meer uit. Daarom duurt het dan ook zo lang tot ze achter komt denk.

10-08-2010, 22:23



Citaat door deVerdeler:


Is gewoon een kwestie van niet durven vertellen dat je al een kind heb en er over liegen. Eenmaal gelogen en gelogen en gelogen, kom je er haast niet meer uit. Daarom duurt het dan ook zo lang tot ze achter komt denk.


I guess. Maar over het algemeen zou het dus wel moeten kunnen?

10-08-2010, 22:28
Ken de mijne zoals ik mijn tas inhoud ken

10-08-2010, 22:31

Citaat door Uitverkorene:
Ken de mijne zoals ik mijn tas inhoud ken


En hoe goed ken jij de inhoud van je tas?

11-08-2010, 13:35
Daar moet je geneeskunde voor studeren.

11-08-2010, 13:38
Je leert pas iemand kennen wanneer je onder 1 dak woont....!!

11-08-2010, 13:40

Citaat door Barney:
Daar moet je geneeskunde voor studeren.


Je weet wat ik bedoel. Niet lichamelijk, morfologisch of whatever. Maar qua karakter, handelingen, het verleden etc. etc.

11-08-2010, 13:40
dus eerst samen wonen dan trouwen?

11-08-2010, 13:40
als je beide eerlijk bent dan zul je elkaar egt kennen
ik kende de mijne te goed zelfs voordat we trouwden
enige wat anders is dat je nu weet dat hij bijv overal zijn sokken laat slingeren

11-08-2010, 13:41


Selaam,

Ben het volledig met je eens zuster, je zal je man/vrouw nooit 100% kennen, ook al ben je 20 jaar getrouwd.

Daarom hebben relaties ook geen nut, vertrouwen In Allah hebben en dan zal je wel de nodige hulp krijgen en kom je inshaAllah nooit voor een verrassing te staan zoals in jouw verhaal, Allah laat ons zulke dingen dan zien, en Allah weet het beste...

Ma3a Selama

11-08-2010, 13:42

Citaat door Just_Hannah:
[Er zijn veel mensen (bijna alle) die beweren dat je je aanstaande man of vrouw nooit helemaal kent, totdat je onder 1 dak woont, en zelfs dan ken je hem of haar nog niet helemaal, om nog niet eens over zijn of haar geschiedenis te beginnen. Kortom, hoeveel je ook denkt te weten, het is nooit alles.

Ik kwam op het idee, omdat ik pas te horen kreeg dat een vrouw, na een 5 jaar durende voorhuwelijkse relatie, een 5 jaar durend huwelijk, na 2 kinderen, erachter is gekomen dat haar man een buitenechtelijk kind heeft.

So. Eens of oneens?]



ik denk eerder kennen kwa gewoontes,gedachtes bedoel je,zijn of haar manier van doen,dat iemand een buitenechtelijk kind heeft kan die gewoon zwaar over liegen en niemand die daar ooit achter hoeft te komen

11-08-2010, 13:42

Citaat door Just_Hannah:
[Er zijn veel mensen (bijna alle) die beweren dat je je aanstaande man of vrouw nooit helemaal kent, totdat je onder 1 dak woont, en zelfs dan ken je hem of haar nog niet helemaal, om nog niet eens over zijn of haar geschiedenis te beginnen. Kortom, hoeveel je ook denkt te weten, het is nooit alles.

Ik kwam op het idee, omdat ik pas te horen kreeg dat een vrouw, na een 5 jaar durende voorhuwelijkse relatie, een 5 jaar durend huwelijk, na 2 kinderen, erachter is gekomen dat haar man een buitenechtelijk kind heeft.

So. Eens of oneens?]


Als de heer/dame in kwestie besluiten om op voorhand niet eerlijk te zijn, dan kan je na 30 jaar zo`n persoon nog niet kennen. Er is geen vastgelegde formulie hier voor. Some ppl are honest, others are not en dan zijn er nog de Marokkanen.

Pagina's : [1] 2 3