Bekijk volle/desktop versie : 'Gaybar naast WTC-moskee'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

10-08-2010, 19:33
NEW YORK - Fox News-presentator Greg Gutfeld is van plan een homobar te openen naast de geplande controversiële moskee nabij Ground Zero in New York, waar ooit de torens van het World Trade Center stonden.

"Als een Amerikaan vind ik dat zij het volste recht hebben een moskee te bouwen. Ze hebben de grond immers gekocht en ze houden zich aan de wet. Doorom heb ik als een teken van goede wil besloten hetzelfde te doen," schrijft Gutfeld op zijn weblog.

Dus meent Gutfeld dat hij het recht heeft om naast de moskee een homobar te bouwen; eentje die speciaal gericht is op homoseksuele moslims. Eén verdieping van zijn bar zal volledig alcoholvrij zijn, zodat moslims zich ook op hun gemak voelen.

Gutfeld zegt dat we zijn plan "bloedserieus" moeten nemen. "Ik heb al gesproken met een aantal investeerders, die hun steun hebben toegezegd bij deze poging te komen tot begrip en tolerantie." Zo moet de homofobie worden bestreden die volgens hem alom vertegenwoordigd is in de islamitische wereld.

Het islamitische centrum moet volgens de initiatiefnemers leiden tot meer begrip en tolerantie. Dus kunnen zij volgens Gutfeld noot tegen zijn gaybar zijn, die immers hetzelfde beoogt.

De plannen voor de bouw van de moskee leidden de afgelopen tijd tot verhitte discussies in de Verenigde Staten. Veel New Yorkers beschouwen het project als een belediging van de nabestaanden van de bijna drieduizend mensen die om het leven kwamen tijdens de terreuraanslag op de torens van het World Trade Center in september 2001. Die werden uitgevoerd door extremistische moslims.
Anderen zijn juist voorstander van het project. Het centrum, dat zich bevindt op twee huizenblokken afstand van Ground Zero, belooft zijn deuren te openen voor iedere bezoeker, ongeacht diens geloof en sekse.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/7372674/___Gaybar_naast_WTC-moskee___.html

__________________________________________________ ______

Greg's blog:

MONDAY'S GREGALOGUE: MY NEW GAY BAR
So, the Muslim investors championing the construction of the new mosque near Ground Zero claim it's all about strengthening the relationship between the Muslim and non-Muslim world.

As an American, I believe they have every right to build the mosque - after all, if they buy the land and they follow the law - who can stop them?

Which is, why, in the spirit of outreach, I've decided to do the same thing.

I'm announcing tonight, that I am planning to build and open the first gay bar that caters not only to the west, but also Islamic gay men. To best express my sincere desire for dialogue, the bar will be situated next to the mosque Park51, in an available commercial space.

This is not a joke. I've already spoken to a number of investors, who have pledged their support in this bipartisan bid for understanding and tolerance.

As you know, the Muslim faith doesn't look kindly upon homosexuality, which is why I'm building this bar. It is an effort to break down barriers and reduce deadly homophobia in the Islamic world.

The goal, however, is not simply to open a typical gay bar, but one friendly to men of Islamic faith. An entire floor, for example, will feature non-alcoholic drinks, since booze is forbidden by the faith. The bar will be open all day and night, to accommodate men who would rather keep their sexuality under wraps - but still want to dance.

Bottom line: I hope that the mosque owners will be as open to the bar, as I am to the new mosque. After all, the belief driving them to open up their center near Ground Zero, is no different than mine.

My place, however, will have better music.

For investment information, contact me at http://www.dailygut.com

10-08-2010, 19:35


nou nu nog een sinanoge een kerk etc neerplaatsen en iedereen is blij!!!
pfffffffff waar mensen zich allemaal niet zorgen om maken? en een herdenkings teken voor de 100.000 duizenden jappeners die door de usa atoom bom zijn vermoord daar naast die gay bar plaatsen. en nog een paar van dit soort dingen. en ik zweer het je ! new york zal nog leuker op de wereld kaart staan dan het ooit heeft gedaan!

10-08-2010, 19:35
Goed plan..

10-08-2010, 19:35
vind het wel humor

en hij heeft gelijk
vrijheid toch
voor hem en voor die moskee

10-08-2010, 19:36



Citaat door bokitoo2:
nou nu nog een sinanoge een kerk etc neerplaatsen en iedereen is blij!!!
pfffffffff waar mensen zich allemaal niet zorgen om maken?



dan vind ik wel dat die ook eigen etages in die homo kroeg moeten krijgen
en dan helemaal boven een speciale oecumenische darkroom

10-08-2010, 19:38

Citaat door hork:
Eén verdieping van zijn bar zal volledig alcoholvrij zijn, zodat moslims zich ook op hun gemak voelen.



10-08-2010, 19:41
dan wil ik daarnaast ook een beeld van saddam hoessein hebben. gewoon als kunst!

10-08-2010, 19:42

Citaat door hork:


Dus meent Gutfeld dat hij het recht heeft om naast de moskee een homobar te bouwen; eentje die speciaal gericht is op homoseksuele moslims. Eén verdieping van zijn bar zal volledig alcoholvrij zijn, zodat moslims zich ook op hun gemak voelen.



http://www.telegraaf.nl/buitenland/7372674/___Gaybar_naast_WTC-moskee___.html


Geen alcohol, maar wel homoseksueel. Heel erg islamitisch. Gekke mensen.

10-08-2010, 19:44

Citaat door bokitoo2:
dan wil ik daarnaast ook een beeld van saddam hoessein hebben. gewoon als kunst!



ik zou zeggen
beeldhouze
misschien heeft bea nog tips voor je

10-08-2010, 19:45

Citaat door bokitoo2:
dan wil ik daarnaast ook een beeld van saddam hoessein hebben. gewoon als kunst!


Dan een dubbel beeld. Saddam arm in arm met profeet Mohammed. Want dat er geen beeld van Mohammed gemaakt mag worden is gewoon lulkoek, gezien de schilderijen (portretten) van Mohammed in het islamitisch museum te Teheran.

10-08-2010, 19:45
en weer worden homo's voor politieke doelen gebruikt wat heeft het homo zijn met een moskee te maken?

10-08-2010, 19:46
En nu nog een afkickkliniek een striptent erbij en iedereen is tevreden..

10-08-2010, 19:47



Citaat door Mister1979:
En nu nog een afkickkliniek een striptent erbij en iedereen is tevreden..



homomoslims ok maar ik wist niet dat de aanwezigheid van een moskee de noodzaak maakte van een afkickkliniek en een striptent

10-08-2010, 19:47

Citaat door Mister1979:
En nu nog een afkickkliniek een striptent erbij en iedereen is tevreden..



Waar zullen wij jou het meeste zien..

10-08-2010, 19:47

Citaat door Marrakick:
Dan een dubbel beeld. Saddam arm in arm met profeet Mohammed. Want dat er geen beeld van Mohammed gemaakt mag worden is gewoon lulkoek, gezien de schilderijen (portretten) van Mohammed in het islamitisch museum te Teheran.
daar zijn ze ook niet echt moslims! iranezen zijn ook geen arabieren. zijn niet soenischtisch.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27