Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Gezonde levenstyle, afvallen en nog heel veel meer!! Aloe Vera



10-08-2010, 16:39
Hallo Alemaal,

Ik wil graag iets met jullie delen.. Via mijn vriendin ben ik dit bepaalde producten gaan gebruiken omdat het mij heeft aangesproken, vooral de resultaten die ik bij familie en vrienden heb gezien. Ik ken wat vrienden die veel prducten gebruiken voor Aloe Vera zoals Aloe Vera Gel, Aloe Vera oogcreme voor donkere kringen en rimpels en pilletje om af te vallen en minder eetlust te krijgen etc. Zo zijn er nog heel veel producten. Het zijn allemaal 100% natuurlijke producten dus heeft geen bijwerkingen.

Zelf gebruiken ze het in mijn familie bijna allemaal. Mijn oma,opa,ooms, schoonmoeder en schoonzuje het drankje. De ene heeft last van zijn darmen de andere heeft suikerziekte de een heeft te kort aan ijzer etc. Allemaal merken ze het verschil en voelen ze zich veel gezonder en actief.

Ben je geintreseerd of ken je mensen in je omgeving die een of meer van de producten kunnen gebruiken. Geef dit dan door want het kan ook bij hun werken.

Wil je de producten uitproberen neem contact op met mij en ik stuur je alle info van alle producten op. Of geef aan wat jij graag wil.

Er is zowel voor je uiterlijk en innerlijk producten te verkrijgen en dat allemaal op 100% natuurlijke basis met bijna 100% aloe vera.

Hier onder info over 2 producten!!

Aloe Vera Gel (Drank)

Deze drank van Forever bevat maar liefst 96,3%
gestabiliseerde aloë vera gel, met 200 werkzame
bestanddelen waaronder 75 voedingsstoffen,
20 mineralen, 18 aminozuren en 12 vitamines.
Aloe Vera Gel reinigt de darmen en ondersteunt
het afweersysteem. Hee goed voor mensen die moeilijk kunnen ontlasten etc. De dagelijkse voeding wordt
aangevuld met waardevolle stoffen, die zorgen
voor veel extra energie en bijdragen aan een algemeen
gevoel van welzijn.

Forever Lean (Afslanken)

Een ideaal gewicht ligt nu binnen handbereik met
Forever Lean. Twee revolutionaire ingrediënten
zorgen voor een beperkte opname van calorieën
uit vetten en koolhydraten. Zo kunt u de ideale gewicht bereiken die u graag zou willen.

✓ Voedingssupplement
✓ Remt de absorbtie van caloriën
uit vetten en koolhydraten
✓ Bevat chromium: een belangrijk
spoormineraal dat een gezonde
bloedsuiker bevordert
✓ Vertraagt de absorbtie van suiker
in de dunne darm


Groeten