Bekijk volle/desktop versie : Ismaelia band



17-08-2004, 08:36
Salaam,

Wie kan me meer info geven over ze?? Hoeveel kosten ze....en hun nummer svp!

Wa salaam

17-08-2004, 11:37


Salam Aleikoum,

Wil je ze echt nemen meid? .........

17-08-2004, 12:14
Hoe bedoel je?? Ik vraag alleen om info....er staat geloof ik nergens bij dat ik ze ga nemen!

17-08-2004, 12:30
Salam,

Ewa rustig maar hoor, niet zo fel. Ik heb hun nummer en ik weet hoeveel ze vragen, maar op die manier hoeft het niet.

Ciao!

17-08-2004, 13:05


ik zal je wat info over Ismailia geven: in het begin doen ze leuk mee, later op de avond ALLEMAAL DRONKEN

wil je het nummer hebben?

17-08-2004, 13:05
en volgens mij zijn ze rond de 1300 euro

17-08-2004, 13:08

Citaat:
Origineel gepost door samimosam
Salam,

Ewa rustig maar hoor, niet zo fel. Ik heb hun nummer en ik weet hoeveel ze vragen, maar op die manier hoeft het niet.

Ciao!
Sorry dat ik fel over kwam, zo bedoelde ik het totaal niet...ik begreep alleen jou berichtje niet....en je trok zo'n smily

17-08-2004, 13:09

Citaat:
Origineel gepost door Riffia123
ik zal je wat info over Ismailia geven: in het begin doen ze leuk mee, later op de avond ALLEMAAL DRONKEN

wil je het nummer hebben?
Dat meen je niet he?? Doen ze dat altijd, al maak je duidelijke afspraken....want als ze echt drinken dan hoeft het niet.

17-08-2004, 13:10

Citaat:
Origineel gepost door Riffia123
ik zal je wat info over Ismailia geven: in het begin doen ze leuk mee, later op de avond ALLEMAAL DRONKEN

wil je het nummer hebben?
Nummer heb ik al gevonden...soekran!

17-08-2004, 13:12
Salam,

Geenn probleem, die smiley betekent, ze3ma; liever niet doen, want ze zijn helemaal niks.

Ik had ze ingehuurd als kado voor de verloving van mijn broertje;

echt helemaal waardeloos, ik zweer het je. Die zanger, Akil, is echt over zijn tijd heen, wollah.
Hij zong liedjes van het jaar nul, en ook al werd hij aangespooord om beter te zingen, het was daarna drie keer niks.
Neem een frisse band, gewoon met spelers die net zijn begonnen of zo en weten wat ze doen.
Voorbeelden; Sirati, Abdellah Rbati, en andere.

Als je interesse hebt, pm me maar.

Maha Salama

17-08-2004, 14:15

Citaat:
Origineel gepost door samimosam
Salam,

Geenn probleem, die smiley betekent, ze3ma; liever niet doen, want ze zijn helemaal niks.

Ik had ze ingehuurd als kado voor de verloving van mijn broertje;

echt helemaal waardeloos, ik zweer het je. Die zanger, Akil, is echt over zijn tijd heen, wollah.
Hij zong liedjes van het jaar nul, en ook al werd hij aangespooord om beter te zingen, het was daarna drie keer niks.
Neem een frisse band, gewoon met spelers die net zijn begonnen of zo en weten wat ze doen.
Voorbeelden; Sirati, Abdellah Rbati, en andere.

Als je interesse hebt, pm me maar.

Maha Salama
Bedankt meid, ik heb je een pm gestuurd...