Bekijk volle/desktop versie : Ramadan en relaties. Het bespaart je geld.



10-08-2010, 12:20

Citaat door Saru:
[Ja hoor. De Ramadan begint weer. Geleerden hebben het over een maand vol zegeningen, rust en saamhorigheid. En ik ben het met ze eens. Zie het maar als een jaar hard werken waarin je verlangt naar vakantie.

Me vriendin vraagt teveel aandacht van mij. Wordt echt ziek van dat gezeik. Het heeft me elke keer treintickets van zo'n 20 euro gekost, activiteiten van gemiddeld 30 euro per date, torenhoge telefoonkosten om maar te zwijgen over mijn dierbare tijd. It's not easy to be in a relationship.

Maar eindelijk. De Ramadan. Scheelt me veel kosten weet je wel. Het is zelfs haar initiatief geweest dat wij niet kunnen afspreken in de maand Ramadan ]
.

10-08-2010, 12:22


whahahaahha Meskien!

10-08-2010, 12:27

Citaat door Saru:
[Ja hoor. De Ramadan begint weer. Geleerden hebben het over een maand vol zegeningen, rust en saamhorigheid. En ik ben het met ze eens. Zie het maar als een jaar hard werken waarin je verlangt naar vakantie.

Me vriendin vraagt teveel aandacht van mij. Wordt echt ziek van dat gezeik. Het heeft me elke keer treintickets van zo'n 20 euro gekost, activiteiten van gemiddeld 30 euro per date, torenhoge telefoonkosten om maar te zwijgen over mijn dierbare tijd. It's not easy to be in a relationship.

Maar eindelijk. De Ramadan. Scheelt me veel kosten weet je wel. Het is zelfs haar initiatief geweest dat wij niet kunnen afspreken in de maand Ramadan ]



ik date sowieso niet met mannen die treinkaartjes moeten kopen.

tankkosten word het bij mij.

het liefst nog in een leaseauto en een tankpas.

10-08-2010, 12:31

Citaat door Saru:
Jij bent geen eens een twijfel waard om te daten meid. Ga maar lekker smilie lastig vallen.



zou hij een leaseauto hebben?

10-08-2010, 12:34



Citaat door Saru:
You feel me!



Bij jou is het eigenlijk van belang of de achterbank ruim genoeg is.
ik vind het belangrijker hoe groot hij geschapen is.