Bekijk volle/desktop versie : HVA Almere / Windesheim [Information Engineerin]



Pagina's : [1] 2 3 4 5

10-08-2010, 10:03
Salam,

Wie gaat of doet een opleiding aan de HVA Almere die binnenkort wordt overgenomen door Windesheim?

Woon zelf in Amsterdam, word elke ochtend 7uur ofso klaarwakker..
Ach jah.. 30 min. vanuit A'dam Centraal.

Ik ga de opleiding Information Engineering doen, lijkt met een vette opleiding. Een mooie basis opleiding voor Business Information Systems aan de UVA.
Wie heeft er ervaring met Windeshim? Deze neemt namelijk opleidingen van HVA in Almere over. Ik was in het begin betreurd maar Windesheim blijkt hoger te scoren qua kwaliteit, begleiding, mogelijkeden, etc.

Tijdens de open dag was ik daar, geen enkele marokkaan te bezien!


Ben ik nou aan het verkazen of ..

10-08-2010, 22:41


Begint Windesheim dit jaar dan al met het aanbieden van opleidingen? Ik dacht dat die school nog in aanbouw was..

11-08-2010, 02:31

Citaat door Nissa_Angel:
Begint Windesheim dit jaar dan al met het aanbieden van opleidingen? Ik dacht dat die school nog in aanbouw was..



Ja - klopt wat je zeg. We verhuizen waarschijnlijk volgend jaar naar het nieuwe gebouw.

Dus ze nemen in ieder geval de huidige opleidingen van HVA over in Almere. Daarna gaan ze dat pakket uitbreiden wanneer ze naar he nieuwe gebouw gaan.

11-08-2010, 12:04
Is er een HVA in almere?

11-08-2010, 12:20



Citaat door EnAmOrAdA:
Is er een HVA in almere?

Ja, maar zij bieden alleen de PABO aan, als ik het goed heb.

11-08-2010, 19:16

Citaat door Nissa_Angel:
Ja, maar zij bieden alleen de PABO aan, als ik het goed heb.



Ook ICT en nog andere vakken hoor..

11-08-2010, 20:08
Ik studeer aan het Windsheim in Zwolle en ben er zeer te spreken over. Het is een topschool, die ruim bovenaan de lijst staat van beste hogescholen in Nederland. Je mag dus in je handen knijpen dat je aan zo een goede school gaat studeren.

11-08-2010, 20:15

Citaat door tetouaniia:
Ik studeer aan het Windsheim in Zwolle en ben er zeer te spreken over. Het is een topschool, die ruim bovenaan de lijst staat van beste hogescholen in Nederland. Je mag dus in je handen knijpen dat je aan zo een goede school gaat studeren.


Een studerende tetouania in Zwolle? Zie vrijwel nooit Marokkanen in Zwolle sinds ik er woon!

11-08-2010, 20:19

Citaat door khalidb:
Een studerende tetouania in Zwolle? Zie vrijwel nooit Marokkanen in Zwolle sinds ik er woon!

Heb het afgelopen half jaar de pre-master aan de VU gedaan, waardoor ik vrijwel nooit in Zwolle was. Maar zoals je ziet: ze zijn er dus wel. Studeer jij er ook?

11-08-2010, 20:53

Citaat door khalidb:
Goed bezig!! Allah y 3awnek incha alah!

Na mijn studie ben ik per toeval in Zwolle beland, werk nu in de Isala ( of zoals sommigen het noemen, incha alah kliniek)

Nog naar tetouan geweest dit jaar?

Ameen! Aaah, wat voor werkzaamheden verricht je daar? Ben dit jaar in Tetouan geweest ja, en jij?

11-08-2010, 20:59

Citaat door tetouaniia:
Ameen! Aaah, wat voor werkzaamheden verricht je daar? Ben dit jaar in Tetouan geweest ja, en jij?


Werk daar als basisarts en promovendus, hoop inchaalah eerst mijn doctoraal te behalen en daarna cardioloog te worden als Allah het wil!

Ja, was mn in Tetouan, daarnaast in Tanger en Chaouen!

11-08-2010, 21:01

Citaat door khalidb:
Werk daar als basisarts en promovendus, hoop inchaalah eerst mijn doctoraal te behalen en daarna cardioloog te worden als Allah het wil!

Ja, was mn in Tetouan, daarnaast in Tanger en Chaouen!

Heel knap van je, werkelijk waar. Moge Allah je dromen verwezenlijken.

Ben jij ook een jebli? En waar in Zwolle woon je?

11-08-2010, 21:02


Signore, als je vragen hebt schroom dan niet deze te stellen.

11-08-2010, 22:11

Citaat door tetouaniia:
Heel knap van je, werkelijk waar. Moge Allah je dromen verwezenlijken.

Ben jij ook een jebli? En waar in Zwolle woon je?


Ameen!! Ben een echte, kom uit chaouen, maar ben in vakantie veel in Tanger en Tetouan!

Woon dichtbij de rotonde van Thomas à kempis, jij? Ken Zwolle niet echt goed verder

11-08-2010, 22:18
Jep idd het word overgenem door Windesheim.
Heb mijn inschrijving ingetrokken want ik ga toch maar studeren in Amsterdam.

Het is een kleine school hé.

Pagina's : [1] 2 3 4 5