Bekijk volle/desktop versie : *** Ik wordt er zo moe van***



Pagina's : [1] 2 3 4

10-08-2010, 08:39
[Waar wordt jij zo moe van??

Mijn mama heeft me net wakker gemaakt voordat ze ging werken, om te vragen wat ik ga doen vandaag. Want je zud die komt zo naar amsterdam pffffffffff

Wrm zijn die ouders zo en moet je alles tien keer herhalen hahaha

En ben nu mijn slaap kwijt ]

10-08-2010, 08:42


fia n3aas...

10-08-2010, 08:44

Citaat door gekkie21:
[Waar wordt jij zo moe van??

Mijn mama heeft me net wakker gemaakt voordat ze ging werken, om te vragen wat ik ga doen vandaag. Want je zud die komt zo naar amsterdam pffffffffff

Wrm zijn die ouders zo en moet je alles tien keer herhalen hahaha

En ben nu mijn slaap kwijt ]



Jij kan nog lekker in je warme bed liggen. Ik was al half 6 op..

10-08-2010, 08:44
Ik word.

Zonder T.

10-08-2010, 08:46



Citaat door SFYEEYFS:
Ik word.

Zonder T.



ooh jah gelijk heb u...





maaaaaaaaar ik wist gwn dat jou zou reageren hahaha

goede morgen SFYEEYFS

10-08-2010, 08:47

Citaat door onlyme87:
Jij kan nog lekker in je warme bed liggen. Ik was al half 6 op..


nee gaat helaas niet eenmaal wakker is gwn wakker bij mij en ik was al wakker voor salaat elfadjr!!!!

ik ben k.o

10-08-2010, 08:49

Citaat door gekkie21:
nee gaat helaas niet eenmaal wakker is gwn wakker bij mij en ik was al wakker voor salaat elfadjr!!!!

ik ben k.o



Ik heb ook het gebed elfadjr gebeden, toen terug gaan slapen. En was pas om 1 uur naar bed gegaan. Dus die k.o is echt op mij van toepassing.

10-08-2010, 08:53

Citaat door onlyme87:
Ik heb ook het gebed elfadjr gebeden, toen terug gaan slapen. En was pas om 1 uur naar bed gegaan. Dus die k.o is echt op mij van toepassing.



de ramadan komt eraan dus we gaan ons vaker k.o voelen hahahahaha

je weet na maghreb ga je naar de moskee, kom je laat thuis, tv kijken en jah hoor weer wat uurtjes slapen opstaan fadjr bidden ff snel eten en daarna ben ik mijn slaap weer kwijt....

10-08-2010, 08:55
Niets goeds aan deze morgen. Al vanaf 0400 wakker door bovenbuurvrouw die werd in elkaar geslagen door haar vriend. Altijd lekker wakker geworden met andermans gejank, helemaal als ze op `t balkon staat te huilen en ik mijn deur ook open heb staan.

10-08-2010, 08:56
Waarom ben je zo lui?

10-08-2010, 08:57

Citaat door gekkie21:
de ramadan komt eraan dus we gaan ons vaker k.o voelen hahahahaha

je weet na maghreb ga je naar de moskee, kom je laat thuis, tv kijken en jah hoor weer wat uurtjes slapen opstaan fadjr bidden ff snel eten en daarna ben ik mijn slaap weer kwijt....


Ik ben inch'Allah van plan om in de ramadan wat later te beginnen. Zodat ik aan mijn slaaprust kom.

10-08-2010, 08:59

Citaat door SFYEEYFS:
Niets goeds aan deze morgen. Al vanaf 0400 wakker door bovenbuurvrouw die werd in elkaar geslagen door haar vriend. Altijd lekker wakker geworden met andermans gejank, helemaal als ze op `t balkon staat te huilen en ik mijn deur ook open heb staan.




PFFFFF jeetje!!

ik had dat een jaar of 2 geleden dacht ff dat ik op een filmset woonde mijn allah!!!
Iedere dag werd ze in elkaar geslagen, hele buurt kwam bij elkaar en de dag daarop zag je ze samen alsof er niks aan de hand is wat een leven...

10-08-2010, 09:00



Citaat door _mohammmeddddd:
Waarom ben je zo lui?


Dat noem je niet lui, maar moe!!

Als ik lui was lag ik nu op de bank of in mijn bedje en zou ik er n iet uit komen maar goed..

10-08-2010, 09:02
In de Ramadan juist elke dag om 0600 hier zijn, 14.00 thuis, lekker slapen tot 2100, eten, verder slapen en om 0300 op. Ontbijten, rustig douchen en rond vijven richting werk.

10-08-2010, 09:02

Citaat door onlyme87:
Ik ben inch'Allah van plan om in de ramadan wat later te beginnen. Zodat ik aan mijn slaaprust kom.



Gelijk heb je meid, moet je zeker doen ben blij dat het nu midden in de zomer is, geen school.. Heb laatst mijn baan aan de kant gezet om weer terug te gaan naar school...

Pagina's : [1] 2 3 4