Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Is men UGGS NIET ZAT ?



Pagina's : [1] 2 3

09-08-2010, 00:30
Gatverrr laat het a.u.b even in 2008/2009 ... ik werk zelf in een winkel en elke keer ohw mevrouw heeft uw UGGS ? sommige lopen er zelfs dit maand meer rond ...

09-08-2010, 00:35


Hahahah indd ik ziek juist iets nieuwss

09-08-2010, 00:36
Ik vind ze soms echt vreselijk, maar de kou hier is te erg waardoor het wel erg handig is Dan heb ik lekker warme voetjes

09-08-2010, 00:37

Citaat door Mvr_riffia90:
Hahahah indd ik ziek juist iets nieuwss


Dusz datte

09-08-2010, 00:38


ik ben ze nog lang niet zat

09-08-2010, 00:38

Citaat door Sophie:
Ik vind ze soms echt vreselijk, maar de kou hier is te erg waardoor het wel erg handig is Dan heb ik lekker warme voetjes


Pff ik liep vorige jaar met een sleehak achtig laars , iedereen ohw zijn het UGGS ? ik zo van neeh ohw okee.. dat model gatver zo breed...

09-08-2010, 00:43

Citaat door Zara_Zara:
Pff ik liep vorige jaar met een sleehak achtig laars , iedereen ohw zijn het UGGS ? ik zo van neeh ohw okee.. dat model gatver zo breed...


Ja mensen vinden het steeds geweldiger ofzo dat alles op UGGS lijkt
De breedte hangt wel van je maat af, hoe kleiner hoe minder breed. Zelf draag ik maat 37. Maar ik snap wel wat je bedoelt hor. Ik heb ze alleen gekocht wegens de vreselijke kou hier in Nederland En omdat ik ze toch wel wat vind hebben

09-08-2010, 00:51

Citaat door Sophie:
Ja mensen vinden het steeds geweldiger ofzo dat alles op UGGS lijkt
De breedte hangt wel van je maat af, hoe kleiner hoe minder breed. Zelf draag ik maat 37. Maar ik snap wel wat je bedoelt hor. Ik heb ze alleen gekocht wegens de vreselijke kou hier in Nederland En omdat ik ze toch wel wat vind hebben


Ik ben echt een dame , altijd hoge hakken rond de 12 cm .. en als ik dan UGGS zie dan denk wtf ! ik draag bijna nooit sportschoenen maar vorige jaar ben ik paar keer gevallen (tijdens sneeuw) weet echt niet wat ik moet kopen voor dit jaar .. alvast geen UGGS. Ben van plan om bottecelli sneakers te kopen .. twijfel enorm want ik weet als ik ze gekocht heb ,dat ik toch later mischien van gedachte verander.

09-08-2010, 01:04

Citaat door Zara_Zara:
Ik ben echt een dame , altijd hoge hakken rond de 12 cm .. en als ik dan UGGS zie dan denk wtf ! ik draag bijna nooit sportschoenen maar vorige jaar ben ik paar keer gevallen (tijdens sneeuw) weet echt niet wat ik moet kopen voor dit jaar .. alvast geen UGGS. Ben van plan om bottecelli sneakers te kopen .. twijfel enorm want ik weet als ik ze gekocht heb ,dat ik toch later mischien van gedachte verander.


Ik snap precies wat je bedoelt! Ik hou echt van hakken en vooral hoge. Maar met de sneeuw gaat het echt niet en vooral niet als het net als vorig jaar wordt. Ik zou dan sneakers halen als je echt geen uggs wilt. Ik draag sneakers ook niet altijd hor, alleen als het vies weer is of als ik te moe ben om hakken te dragen Ze zijn wel handig want met hakken in de winter is echt moeilijk en vooral pijnlijk. Ben vorig jaar 8x gevallen

09-08-2010, 01:06
Dat je UGGS aan je voetjes hebt, maakt je heus niet minder vrouwelijk.

09-08-2010, 01:10

Citaat door Sophie:
Ik snap precies wat je bedoelt! Ik hou echt van hakken en vooral hoge. Maar met de sneeuw gaat het echt niet en vooral niet als het net als vorig jaar wordt. Ik zou dan sneakers halen als je echt geen uggs wilt. Ik draag sneakers ook niet altijd hor, alleen als het vies weer is of als ik te moe ben om hakken te dragen Ze zijn wel handig want met hakken in de winter is echt moeilijk en vooral pijnlijk. Ben vorig jaar 8x gevallen


Sooo haha

09-08-2010, 01:11

Citaat door marokko_girl:
Dat je UGGS aan je voetjes hebt, maakt je heus niet minder vrouwelijk.


Wil je zeggen dan UGGS vrouwelijk is , het zijn net beren voeten .. zo breed ...

09-08-2010, 01:12


Ze blijven leuk.

09-08-2010, 01:13

Citaat door Zara_Zara:
Wil je zeggen dan UGGS vrouwelijk is , het zijn net beren voeten .. zo breed ...

Daar komt mijn vorige reactie op neer inderdaad. Ik vind ze heel leuk, en past overal bij!

09-08-2010, 01:15
Nee ben ze nog steeds niet zat! Ze lopen heeeeerlijk en staan ook nog een heel leuk vind ik! Why do you care wat anderen willen kopen? Over smaak valt niet te twisten. We weten nu wel dat je een 'echte dame' bent en alleen op hakken loopt.

Pagina's : [1] 2 3