Bekijk volle/desktop versie : Klaarkomen......

Pagina's : [1] 2

16-08-2004, 22:28
De eerste keer klaarkomen dat is toch :toink:
Je hele leven lang mag je niet eens over sex praten enz enz enz en dan gelijk pats boem moet je je helemaal laten gaan....

Ik weet van mezelf dat iik op mijn huwelijks mijn best ga doen om niet te laten merken dat ik ben klaargekomen... dat klint stom maar ik zou me kapot veel schamen.....

Hoe denken jullie daar over of wie heeft het meegemaakt en kan me vertellen hoe het bij jullie ging....

16-08-2004, 22:51

Grillo is mannelijk het behoort in jouw geval Grilla te zijn. Alhoewel dat natuurlijk een regelrechte belediging is

16-08-2004, 23:03

heb je ook een antwoord op mijn SOUEL????

16-08-2004, 23:10
Waarom zou je je schamen meid.. het is toch je man..

17-08-2004, 06:20

Lieve Grilo,

Ik ben net een maand getrouwd en geloof me maar meid, je kan het niet verbergen als je moet komen. Het is namelijk HEEEEEEEEEERLIJk en dat wil je het liefst van de daken schreeuwen..

Liefs OUrida

17-08-2004, 11:16
ik zou zeggen laat je gewoon gaan het is toch je eigen man dus geniet er lekker van

17-08-2004, 18:58
VOLGENS MIJ ZOU IK ME OOK ERRRRRUUUGGG SCHAMEN...JE KUNT WEL ZEGGEN 'HET IS JE MAN TOCH'..JA SO...JE HEBT M NOOIT IN Z'N BLOOTJE GEZIEN NEEM IK AAN...MAAR JA WE ZIEN OOIT WEL INSLALAH....NIET DAT IK DAAR OP W8

17-08-2004, 22:01

ik lach me kapot om deze topic man

maar ja. mijn vrouw moet late zien dat ze t lekker vindt en dat ik haar heb bevredigd, als zij laat zien dat ze klaar komt dan begrijp ik dat ik haar bevredigd heb.

salaam.

17-08-2004, 22:11

Citaat:
Origineel gepost door Grilo

heb je ook een antwoord op mijn SOUEL????
Faken die handel als je je ervoor schaamt.

17-08-2004, 22:22

Citaat:
Origineel gepost door hivisu

maar ja. mijn vrouw moet late zien dat ze t lekker vindt en dat ik haar heb bevredigd, als zij laat zien dat ze klaar komt dan begrijp ik dat ik haar bevredigd heb.

salaam.

31-08-2004, 03:14
Schamen? ik zou me zeker niet schamen... ik bedoel je bedrijft liefde met de liefde van je leven.. dat is toch geweldig! en dan ga je je schamen?? zo ie zo moet je niet het huwelijksbootje in stappen als je je schaamt voor je toekomstige dan ga je je dus ook schamen als hij je vraagt om naakt voor hem te staan omdat hij je wilt bekijken of zo...

en zoals hivisu zei... je meot je gewoon laten gaan.. het geeft je man voldoening als hij weet dat hij je behoeftes heeft bevredigd en je dus genoten hebt...

schamen voor het genieten.. dat zit er voor mij niet in. Ik ben nog niet getrouwdt en ben elhamdoelah nog maagd maar op mijn huwelijksnacht weet ik wel dat ik me laat gaan.. heb er ten slotte me hele leven lang op gewacht

ik denk alleen niet dat je klaar komt eerste nacht want je man mag je alleen ontmaagden en jah wie weet overheerst er alleen pijn die nacht dus dan denk je niet eens aan klaar kome ...

maar succes meid en schamen is nergens voor nodig. je bent in goeie handen bij je toekomstige man hoop ik.

BD

31-08-2004, 03:24

Citaat:
Origineel gepost door hivisu

salaam.
haha anders voel je schuldig yek , maar kijk uit vrouwen zijn goed in faken. een vrouw kan niet altijd klaar komen, je hoeft ej dan niet de schuld tegeven en als je dat laat merken dan gaat ze juist faken en das niet goed. in eenrelatie moet j eerlijk zijn en elkaar helpen omtoch klaar te komen

31-08-2004, 08:47

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Schamen? ik zou me zeker niet schamen... ik bedoel je bedrijft liefde met de liefde van je leven.. dat is toch geweldig! en dan ga je je schamen?? zo ie zo moet je niet het huwelijksbootje in stappen als je je schaamt voor je toekomstige dan ga je je dus ook schamen als hij je vraagt om naakt voor hem te staan omdat hij je wilt bekijken of zo...

en zoals hivisu zei... je meot je gewoon laten gaan.. het geeft je man voldoening als hij weet dat hij je behoeftes heeft bevredigd en je dus genoten hebt...

schamen voor het genieten.. dat zit er voor mij niet in. Ik ben nog niet getrouwdt en ben elhamdoelah nog maagd maar op mijn huwelijksnacht weet ik wel dat ik me laat gaan.. heb er ten slotte me hele leven lang op gewacht

ik denk alleen niet dat je klaar komt eerste nacht want je man mag je alleen ontmaagden en jah wie weet overheerst er alleen pijn die nacht dus dan denk je niet eens aan klaar kome ...

maar succes meid en schamen is nergens voor nodig. je bent in goeie handen bij je toekomstige man hoop ik.

BD
Waarom mag je niet klaarkomen, in je eerste nacht als ik vragen mag???? staat dat in de koran ofzo???Leg uit!

trouwens: Ik moet echt niet aan een huwelijksnacht denken!!! Laat staan trouwen! Ik blijf ng lekker lang bij paps en mams

31-08-2004, 14:20
Hanady als je goed leest heb ik nergens staan dat het NIET is toegestaan om klaar te komen... ik heb alleen geschreven dat het me stug lijkt dat je nog aan het klaarkomen denkt terwijl je misschien pijnlijdt en terwijl de man alleen de vrouw mag ontmaagden. Het duurt zo ie zo best lang bij een vrouw om tot haar hoogte punt te komen en veel vrouwen ervaren het klaar komen niet eens in hun leven simpelweg omdat het wat moeilijker gaat bij de vrouw.

voortaan wat beter lezen wijsneusje
BD

31-08-2004, 21:29
wallahila

Pagina's : [1] 2