Bekijk volle/desktop versie : meisje van 2 jaar verkracht in Meknes.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

08-08-2010, 21:26
Ik wil dit verhaal met jullie delen. Wollah echt erg voor woorden. Moge Allah over alle kleine kinderen waken!


In Meknes had een gezin een jongen geadopteerd. Het koppel had een kleindochtertje van 2 jaar die bij hun thuis woonde. Meisje was gek op dat geadopteerde jongen en die mensen vertrouwde hem. Hij mocht maar wandelen, lieten hun alleen thuis en hij verschoonde zelfs haar luier. Op een dag bracht hij naar sta7 en verkrachte haar. Dit gebeurde maar liefst 5 keer! Haar opa en oma merkte er helemaal niks van totdat het meisje koorts kreeg en zei telkens xnaam van die jongenx didi. Nou die mensen dachten dat ze die jongen wou en zeiden xnaamx pak haar even want ze is echt gek op jou, .Ze gingen met haar naar het ziekenhuis en wat bleek? Ze is verkracht meskina! Die mensen schrokken zich rot en er was maar één persoon met hun: de jongen. Ze vroegen hem of hij het weet wie het heeft gedaan. Hij bleef maar zwijgen totdat hij klappen van de politie kreeg. Eindelijk gaf hij toe dat hij haar heeft verkracht. Hij kreeg 30 jaar celstraf. Moet je nagaan, jochie is pas 18 en zat midden in z'n eindexamens. Hoe gek kan iemand nou zijn! Het meisje overleed kort daarna. Toen ik het van mijn tante hoorde kreeg ik echt een brok in m'n keel. Laat staan haar familie.

08-08-2010, 21:29


Allah ir7amha meskina..verschrikkelijk bericht.

08-08-2010, 21:30

Citaat door Amal_fessia:
Allah ir7amha meskina..verschrikkelijk bericht.


Het is een ware nachtmerrie. Haar ouders mesakin waren in Frankrijk en lieten hun dochtertje als amana bij haar opa en oma.

08-08-2010, 21:31
Is dit echt geen broodje aap verhaal? Ik snap wel dat het voorkomt hoor. Maar ik bedoel, eerst leeft ze nog, vervolgens kan ze nog praten en gaant ze naar het ziekenhuis en dan gaat ze zomaar dood. Als ik daar ben hoor ik ook altijd de meest wilde verhalen, maar ik neem ze wel altijd met een korreltje zout. Misschien is dit ook een beetje overdreven??

08-08-2010, 21:31


Weetje, ik schrik hier niet meer zo van. Het gebeurd de laatste tijd zo vaak en je hoort echt alleen maar rare verhalen. Ik vind het echt zielg voor de familie en Allahi yerhamhe .

08-08-2010, 21:31
afschuwelijk!!! geen woorden voor.

08-08-2010, 21:34
La hawla wa la quwata illa billah

wat voor mens is dat wat voor hart moet diegene hebben?? ; ik begin byna te geloven dat dieren nog redelyker zyn dan de mens

08-08-2010, 21:37

Citaat door Vlampje:
Is dit echt geen broodje aap verhaal? Ik snap wel dat het voorkomt hoor. Maar ik bedoel, eerst leeft ze nog, vervolgens kan ze nog praten en gaant ze naar het ziekenhuis en dan gaat ze zomaar dood. Als ik daar ben hoor ik ook altijd de meest wilde verhalen, maar ik neem ze wel altijd met een korreltje zout. Misschien is dit ook een beetje overdreven??


Nee meid dit is echt gebeurd Zijn de buren van mijn tante en die gaan het echt niet verzinnen. Ze heeft het met haar eigen ogen gezien. Het is in juni gebeurd. Ze had koorts en zei telkens didi didi en riep z'n naam. In het ziekenhuis werd haar toestand erger en gingen haar dus onderzoeken. Ze heeft daar een paar dagen in het ziekenhuis gelegen en toen overlijd ze. Het is wel een kind van 2 jaar hé, die kunnen dat echt niet aan en het is echt gevaarlijk voor zo'n klein kindje.

08-08-2010, 21:39
Allah i rahma
doodstraf moet die jongen krijgen
Wat een beest ! geen woorden voor...

08-08-2010, 21:39
Ameen op jullie dua's!

08-08-2010, 21:41

Citaat door studente_23:
Allah i rahma
doodstraf moet die jongen krijgen
Wat een beest ! geen woorden voor...


Vind ik nou ook. Hoe durft hij een peutertje te verkrachten. Lekker voor hem dat ie 30 jaar in de gevangenis moet zitten.

08-08-2010, 21:43

Citaat door Ambreen:
Nee meid dit is echt gebeurd Zijn de buren van mijn tante en die gaan het echt niet verzinnen. Ze heeft het met haar eigen ogen gezien. Het is in juni gebeurd. Ze had koorts en zei telkens didi didi en riep z'n naam. In het ziekenhuis werd haar toestand erger en gingen haar dus onderzoeken. Ze heeft daar een paar dagen in het ziekenhuis gelegen en toen overlijd ze. Het is wel een kind van 2 jaar hé, die kunnen dat echt niet aan en het is echt gevaarlijk voor zo'n klein kindje.



Ok, nou dan komt het wel betrouwbaar over. Ik dacht weer zo'n verhaal via via. Maar wat erg joh. Ze doen wat goeds voor die jongen, nemen hem op in hun gezin en dan doet hij zoiets als dank.

08-08-2010, 21:46


vieze jongen. net goed voor m dat ie in de cel moet zitten voor 30 jaar dan komt ie er uit als hij 48 is. en hoe,, die cellen in marokko zijn geen hotelkamers zoals in NL. ik hoop dat ie flink zal lijden.

08-08-2010, 21:48
moge hij de kanker in zijn hele lichaam krijgen, vieze vuile klootzak

08-08-2010, 21:48

Citaat door Vlampje:
Ok, nou dan komt het wel betrouwbaar over. Ik dacht weer zo'n verhaal via via. Maar wat erg joh. Ze doen wat goeds voor die jongen, nemen hem op in hun gezin en dan doet hij zoiets als dank.


Wollahila. En ze vertrouwde hem echt blindelings en lieten hem vaak met het meisje alleen thuis. En het allerergste: haar ouders waren in Frankrijk. Ze waren er dus helemaal niet bij toen het gebeurde. Nachtmerrie voor ieder ouder.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7