Bekijk volle/desktop versie : Man van de wedstrijd Hamdaoui : hij mag Champagne in ontvangst nemen



Pagina's : [1] 2 3

08-08-2010, 16:07
net voor Ramadan mag hij even een slokje nemen uit zijn gewonnen trophy

08-08-2010, 16:14


2-2 kom gruningen

08-08-2010, 16:25
die Joost praat even met hem



Hamdaoui heeft zijn trophy in ontvangst genomen ..hij zei dat hij aan de groep zal geven want hij drinkt geen alcohol

08-08-2010, 16:29
hahaha. Maar wat is er toch gebeurd laatste 10 minuten :S Ik zat laatste 10 minuten Chelsea - Man united te kijken opeens ik kijk zie ik 2-2 eindstand :S

Jammer want hamdoui heeft prachtige doelpunten gemaakt had hem winst gegund

08-08-2010, 16:30



Citaat door Visca_Barca:
die Joost praat even met hem



Hamdaoui heeft zijn trophy in ontvangst genomen ..hij zei dat hij aan de groep zal geven want hij drinkt geen alcohol



dan is hij net zo goed verantwoordelijk! enige wat hij moet doen is in de gootsteen dumpen.

08-08-2010, 16:31

Citaat door Pssst..:
Sowies moet je 40 dagen clean zijn voor de ramadan..



Inderdaad

08-08-2010, 16:33
Boussoufa gaf aan de interviewer dat hij graag sap wil wanneer hij man of the match was, en de week daarop kreeg hij ook sap:-)

08-08-2010, 16:33
maar ff serieus ah dreries..dat 2e doelpunt?

DAMNNNNNNN!!!

08-08-2010, 16:35
Wat een reacties, al drink hij alcohol op het veld. Wie zijn wij om over hem te oordelen. Laten we maar zijn voetbal kwaliteiten beoordelen, want dat heeft hij inmiddels wel bewezen.

08-08-2010, 16:38

Citaat door marok:
Wat een reacties, al drink hij alcohol op het veld. Wie zijn wij om over hem te oordelen. Laten we maar zijn voetbal kwaliteiten beoordelen, want dat heeft hij inmiddels wel bewezen.



natuurlijk, maar het geeft toch meer respect als je als marokkaanse moslim het goed doet en je niet laat verleiden door haramzaken,

De doelpunten waren bijzonder mooi, met zijn handelsmerkje , buitenkant voet

08-08-2010, 16:46

Citaat door elTahar:
natuurlijk, maar het geeft toch meer respect als je als marokkaanse moslim het goed doet en je niet laat verleiden door haramzaken,

De doelpunten waren bijzonder mooi, met zijn handelsmerkje , buitenkant voet


Maar wij oordelen te snel en dat moeten we niet doen. En wie zegt dat hij zich laat verleiden door haramzaken. Misschien doe jij dat wel of ik wel.

Kortom laten we voetballers beoordelen over hun voetbal kwaliteiten. Want Mounir blijft een geweldige voetballer.

08-08-2010, 16:51

Citaat door Pssst..:
Ongeveer 95% van de Marokkaanse jongeren heeft wel is gedronken of drinkt wel is wanneer ze uitgaan.
Dan is het niet erg?

Maar als hij dat doet wel? Taaarr, precies the same shit bij Affellay.. Dat iedereen het schandalig vind dat hij met een playmate gaat, ondertussen gaan er genoeg Marokkanen met meiden die ook geen moslima's zijn.

Maar dan is het weer normaal.




Ga een leven zoeken dom wicht! of ga een jood trouwen of zo.

08-08-2010, 16:53



Citaat door Pssst..:
Ongeveer 95% van de Marokkaanse jongeren heeft wel is gedronken of drinkt wel is wanneer ze uitgaan.
Dan is het niet erg?

Maar als hij dat doet wel? Taaarr, precies the same shit bij Affellay.. Dat iedereen het schandalig vind dat hij met een playmate gaat, ondertussen gaan er genoeg Marokkanen met meiden die ook geen moslima's zijn.

Maar dan is het weer normaal.

Voorbeeldfunctie

08-08-2010, 16:54

Citaat door marok:
Maar wij oordelen te snel en dat moeten we niet doen. En wie zegt dat hij zich laat verleiden door haramzaken. Misschien doe jij dat wel of ik wel.

Kortom laten we voetballers beoordelen over hun voetbal kwaliteiten. Want Mounir blijft een geweldige voetballer.



Want voetbal zal je helpen op yawm al qiyama! niemand oordeelt hier! Het is een goede zaak dat mensen letten op de islamitische normen en waarden!

08-08-2010, 16:58

Citaat door Pssst..:
why omdat ik gelijk heb.



Omdat je geen leven hebt! dat jouw omgeving uit junks en alcoholisten bestaat wil niet zeggen dat iedereen zo is! je lijkt wel een jodin jij en die vriendin van je.

Pagina's : [1] 2 3