Bekijk volle/desktop versie : Wat zou je doen, met homoseksualiteit



Pagina's : [1] 2 3

08-08-2010, 11:36
Om het verhaal korter te maken dan die gisteravond lang was.

Wat zou je doen als je een kind op een dag er achter kwam ik ben homo of lesbisch dus homoseksualiteit.

1..Ik verban hem/haar uit mijn leven
2..Ik sluit hem/haar op tot de duivel is uitgebannen.
3..Nee het is mijn vlees en bloed ik hou van hem/haar en zou het helemaal steunen, want gelukkig zijn gaat voor.

Andere optie zijn mogelijk.

P.s de vraag kun je ook spiegelen

Wat zou je doen als je kind moslim/christen wordt

1..Ik verban hem/haar uit mijn leven
2..Ik sluit hem/haar op tot de duivel is uitgebannen.
3..Nee het is mijn vlees en bloed ik hou van hem/haar en zou het helemaal steunen, want gelukkig zijn gaat voor.

Andere optie's zijn mogelijk.

Want alles is natuurlijk god wil qadar in voor en tegenspoed

08-08-2010, 11:42


Eerste vraag kies ik voor optie 3. Het kind blijft mijn vlees en bloed zolang mijn kind gelukkig is, accepteer ik het.

Vraag twee kies ik ook voor optie 3. Ik zou het jammer vinden als mijn kind christen of moslim besluit te worden maar uiteindelijk zolang mijn kind gelukkig is, accepteer ik het.

08-08-2010, 12:07
2x 3. Als je de keuzes van je kinderen niet kunt accepteren, had je geen ouder moeten worden.

Tuurlijk kun je er over praten, als je kind iets doet waar je als ouder totaal niet achter staat, maar meer ook niet.

Ik zou er trouwens 10x meer moeite mee hebben als mijn kind neonazi zou worden oid. Of als je weet dat je kind criminele dingen doet.

08-08-2010, 12:26

Citaat door tonk:
2x 3. Als je de keuzes van je kinderen niet kunt accepteren, had je geen ouder moeten worden.

Tuurlijk kun je er over praten, als je kind iets doet waar je als ouder totaal niet achter staat, maar meer ook niet.

Ik zou er trouwens 10x meer moeite mee hebben als mijn kind neonazi zou worden oid. Of als je weet dat je kind criminele dingen doet.



Klopt, maar ouder worden is makkelijker dan het te zijn

Ik vind, als mijn kind homo/ lesbisch zou zijn, dat ik daar niets over te vertellen heb, het is niet eens een keuze.

Bij het geloof is dat anders dat krijg je via je ouders mee.

08-08-2010, 12:27



Citaat door geef_maar:
Klopt, maar ouder worden is makkelijker dan het te zijn

Ik vind, als mijn kind homo/ lesbisch zijn, dat ik daar niets over te vertellen heb, het is niet eens een keuze.

Bij het geloof is dat anders dat krijg je via je ouders mee.


Geloof krijg je mee van jouw ouders maar je beslist nog altijd zelf of je deze blijft aanhangen of niet. Je kan uiteindelijk nog een andere keuze maken.

08-08-2010, 12:35
Sinds ik een homo heb leren kennen en met hem gesproken heb er over, ben ik echt veel milder. Je kiest er niet voor om van de ene op de andere dag ineens homo te worden. Het wordt ook niet aangeleerd en het is ook geen ziekte te noemen. Ik gebruik liever het woord 'beproeving'. En mocht mijn kind met deze beproeving te kampen hebben, dan zal ik hem of haar daar zoveel mogelijk mee helpen. De uiteindelijke keuze ligt bij hem, maar zou 'm nooit uit mijn leven bannen. Wat voor moeder zou ik zijn als ik enkel aan mijn gezichtsverlies zou denken.

08-08-2010, 12:37

Citaat door kingoftheworld:
Geloof krijg je mee van jouw ouders maar je beslist nog altijd zelf of je deze blijft aanhangen of niet. Je kan uiteindelijk nog een andere keuze maken.



Klopt maar de keuze's zijn moeilijk, als een moslim ridda doet krijg te maken met hadd en dan kun je de doodstraf krijgen.

08-08-2010, 12:44

Citaat door 7usniyaah:
Sinds ik een homo heb leren kennen en met hem gesproken heb er over, ben ik echt veel milder. Je kiest er niet voor om van de ene op de andere dag ineens homo te worden. Het wordt ook niet aangeleerd en het is ook geen ziekte te noemen. Ik gebruik liever het woord 'beproeving'. En mocht mijn kind met deze beproeving te kampen hebben, dan zal ik hem of haar daar zoveel mogelijk mee helpen. De uiteindelijke keuze ligt bij hem, maar zou 'm nooit uit mijn leven bannen. Wat voor moeder zou ik zijn als ik enkel aan mijn gezichtsverlies zou denken.
Respect voor jou

08-08-2010, 12:49

Citaat door 7usniyaah:
Sinds ik een homo heb leren kennen en met hem gesproken heb er over, ben ik echt veel milder. Je kiest er niet voor om van de ene op de andere dag ineens homo te worden. Het wordt ook niet aangeleerd en het is ook geen ziekte te noemen. Ik gebruik liever het woord 'beproeving'. En mocht mijn kind met deze beproeving te kampen hebben, dan zal ik hem of haar daar zoveel mogelijk mee helpen. De uiteindelijke keuze ligt bij hem, maar zou 'm nooit uit mijn leven bannen. Wat voor moeder zou ik zijn als ik enkel aan mijn gezichtsverlies zou denken.


Op het viva-forum (waar ik regelmatig te vinden ben) loopt een mannen-klaagtopic. En daar verzuchten enkele dames dat ze liefst per direct lesbisch zouden worden, want mannen...

Maar helaas zo werkt het niet.

08-08-2010, 13:01

Citaat door 7usniyaah:
Sinds ik een homo heb leren kennen en met hem gesproken heb er over, ben ik echt veel milder. Je kiest er niet voor om van de ene op de andere dag ineens homo te worden. Het wordt ook niet aangeleerd en het is ook geen ziekte te noemen. Ik gebruik liever het woord 'beproeving'. En mocht mijn kind met deze beproeving te kampen hebben, dan zal ik hem of haar daar zoveel mogelijk mee helpen. De uiteindelijke keuze ligt bij hem, maar zou 'm nooit uit mijn leven bannen. Wat voor moeder zou ik zijn als ik enkel aan mijn gezichtsverlies zou denken.



Salaam aleykoum,

Lieve zuster, volgens mij is het wel een ziekt, Allaah schept een man als man en een vrouw als vrouw met de hormonen die erbij horen, en het is verboden in de islam Zelfs een van de grrotste zondes in de islam homo's enzv...
Meestal zijn het mensen die zich niet aan het geloof houden, homos zijn niet allemaal maar toch, ik heb nog nooit gehoord dat een gelovige dienaar die zich aan de geboden houd van Allaah dat die homo is of omgekeerd...
dus het is bijna zeker dat degene die homo zijn bezeten zijn door een djinn die deze gevoelens aanwakkert bij hem of haaren dan denken ze dat het Allaah is die ze zo geschapen heeft, fout dus, het is beter om eens rouèqya te laten doen, bij degene die die zo is en je zult zien dat je hiervan geneest met de wil van Allaah natuurlijk.
wa salaam

08-08-2010, 13:04

Citaat door niqaab:
Salaam aleykoum,

Lieve zuster, volgens mij is het wel een ziekt, Allaah schept een man als man en een vrouw als vrouw met de hormonen die erbij horen, en het is verboden in de islam Zelfs een van de grrotste zondes in de islam homo's enzv...
Meestal zijn het mensen die zich niet aan het geloof houden, homos zijn niet allemaal maar toch, ik heb nog nooit gehoord dat een gelovige dienaar die zich aan de geboden houd van Allaah dat die homo is of omgekeerd...
dus het is bijna zeker dat degene die homo zijn bezeten zijn door een djinn die deze gevoelens aanwakkert bij hem of haaren dan denken ze dat het Allaah is die ze zo geschapen heeft, fout dus, het is beter om eens rouèqya te laten doen, bij degene die die zo is en je zult zien dat je hiervan geneest met de wil van Allaah natuurlijk.
wa salaam


Dan sluit jij jouw ogen. Er zijn mensen die gelovig zijn maar homoseksueel zijn. Een mens is een zoogdier. In het dierenrijk vindt je veel homoseksueelgedrag terug.

Tot nu toe nog nooit een homoseksueel ontmoet die 'genezen' is van zijn homoseksuele gevoelens.

08-08-2010, 13:12

Citaat door niqaab:
Salaam aleykoum,

Lieve zuster, volgens mij is het wel een ziekt, Allaah schept een man als man en een vrouw als vrouw met de hormonen die erbij horen, en het is verboden in de islam Zelfs een van de grrotste zondes in de islam homo's enzv...
Meestal zijn het mensen die zich niet aan het geloof houden, homos zijn niet allemaal maar toch, ik heb nog nooit gehoord dat een gelovige dienaar die zich aan de geboden houd van Allaah dat die homo is of omgekeerd...
dus het is bijna zeker dat degene die homo zijn bezeten zijn door een djinn die deze gevoelens aanwakkert bij hem of haaren dan denken ze dat het Allaah is die ze zo geschapen heeft, fout dus, het is beter om eens rouèqya te laten doen, bij degene die die zo is en je zult zien dat je hiervan geneest met de wil van Allaah natuurlijk.
wa salaam


Dus die djinn is ook homo? homoseksualiteit genezen? is echt de grootste giller die ik ooit heb gehoord, so fuckin funny dude.


P.s kingoftheworld ik kan je niets teruggeven, maar het antwoord is nee.

08-08-2010, 13:15



Citaat door kingoftheworld:
Dan sluit jij jouw ogen. Er zijn mensen die gelovig zijn maar homoseksueel zijn. Een mens is een zoogdier. In het dierenrijk vindt je veel homoseksueelgedrag terug.

Tot nu toe nog nooit een homoseksueel ontmoet die 'genezen' is van zijn homoseksuele gevoelens.


Maar het is altijd beter om rouqya te laten doen, en zich op het rechte pad te houden en zich niet te begeven aan grote en kleine zondes, als het kijken naar slechte films enzv...
en als hij niet genezen is , goed dan is het een beproeving van Allaah dan moet hij ook die gevoelens onderdrukken en niet als een dier zijn zich aan zijn gevoelens te overgeven, want we hebben van Allah verstand gekregen AlhamdouliAllaah, dieren hebben dat niet. Dus als zo iemand geduldig hiermee omgaat, met de bedoeling dat hij zich niet overgeeft aan zijn gevoelens en dat die dan maar met een man en samen wonen, wat in de islam verboden is, hij dient gewoon niet te trouwen, en geduldig te zijn, En broeder ik geloof wel dat er genezing is, de persoon zelf moet er in geloven en willen genezen dan zal Allah hem zeker genezen, want alles is volgens de intentie
Salaam aleykoum

08-08-2010, 13:15

Citaat door niqaab:
Salaam aleykoum,

Lieve zuster, volgens mij is het wel een ziekt, Allaah schept een man als man en een vrouw als vrouw met de hormonen die erbij horen, en het is verboden in de islam Zelfs een van de grrotste zondes in de islam homo's enzv...
Meestal zijn het mensen die zich niet aan het geloof houden, homos zijn niet allemaal maar toch, ik heb nog nooit gehoord dat een gelovige dienaar die zich aan de geboden houd van Allaah dat die homo is of omgekeerd...
dus het is bijna zeker dat degene die homo zijn bezeten zijn door een djinn die deze gevoelens aanwakkert bij hem of haaren dan denken ze dat het Allaah is die ze zo geschapen heeft, fout dus, het is beter om eens rouèqya te laten doen, bij degene die die zo is en je zult zien dat je hiervan geneest met de wil van Allaah natuurlijk.
wa salaam


Wa aleykoumu salaam wa rahmatuAllaah,

Ik kan hier zo geïrriteerd van raken. Wat een kortzichtige gedachtengang. Er zijn wel degelijk praktiserende mannen die gevoelens hebben voor hetzelfde geslacht, maar die hebben ervoor gekozen dit te onderdrukken omwille van hun geloof. Ik vind het veel te makkelijk om te zeggen dat zo'n persoon bezeten is en genezen kan worden. Vind je het gek dat zoveel homo's ervoor kiezen om of afvallig te worden of om zelfmoord te plegen. In plaats dat zij ècht geholpen worden, roept men meteen moord en brand.

Overigens is homo zijn geen zonde te noemen totdat iemand een relatie neemt e.d. Dat iemand zulke gevoelens heeft, maakt hem echt niet minder moslim.

08-08-2010, 13:19

Citaat door niqaab:
Maar het is altijd beter om rouqya te laten doen, en zich op het rechte pad te houden en zich niet te begeven aan grote en kleine zondes, als het kijken naar slechte films enzv...
en als hij niet genezen is , goed dan is het een beproeving van Allaah dan moet hij ook die gevoelens onderdrukken en niet als een dier zijn zich aan zijn gevoelens te overgeven, want we hebben van Allah verstand gekregen AlhamdouliAllaah, dieren hebben dat niet. Dus als zo iemand geduldig hiermee omgaat, met de bedoeling dat hij zich niet overgeeft aan zijn gevoelens en dat die dan maar met een man en samen wonen, wat in de islam verboden is, hij dient gewoon niet te trouwen, en geduldig te zijn, En broeder ik geloof wel dat er genezing is, de persoon zelf moet er in geloven en willen genezen dan zal Allah hem zeker genezen, want alles is volgens de intentie
Salaam aleykoum


Dus een homoseksueel moet heel zijn leven ongelukkig zijn omdat zijn medemens het niet accepteert? Moet dus niet trouwen en geduldig wachten tot hij sterft?

Pagina's : [1] 2 3