Bekijk volle/desktop versie : Vind het jammer



Pagina's : [1] 2

07-08-2010, 18:36
dat als je gewoon een dagje wilt gaan winkelen of gezellig naar de stad wilt gaan dat je niet eens normaal en rustig kan lopen of je word al lastig gevallen.. ik woon zelf in een rustige stad en vind het hier al irritant.. laat staan in steden zoals rotterdam.. lijkt me vreselijk om daar te gaan shoppen.. dat terwijl ik hoor dat het een hele mooie stad is..
Het ergste van alles is nog dat het echte puberkleuters zijn die denken dat ze Tony Montana zijn en de hele wereld aankunnen.. ik irriteer me er mateloos aan.. dus bij deze.. jongens die zich aan gesproken voelen.. doe het niet.. just don't its fucking annoying.. ik ga er automatisch van fronzen..

07-08-2010, 18:42


Wat dagje winkelen, thuis blijven moet je dan hoef je je ook nergens aan te ergeren.

07-08-2010, 18:45
Gewooon negeren,in belgie heb je dat denk ik vele minder tov nl.

07-08-2010, 18:47

Citaat door _DiepOngelukkig:
Wat dagje winkelen, thuis blijven moet je dan hoef je je ook nergens aan te ergeren.


Soms wil je iets leuks doen.. of vind jij het leuk om de hele vakantie of de hele week thuis te zitten?
De meeste mensen zien de stad niet eens meer alseen gelegenheid om te gaan winkelen.. dat beeld die ze hebben gecreëerd irriteert me.. hun zwartwit gedachte is niet normaal..

07-08-2010, 18:48



Citaat door The-Empress:
Gewooon negeren,in belgie heb je dat denk ik vele minder tov nl.

Zelfs in Madrid is het niet zo erg.. wollah ik wil weg hier uit Nederland ik haat dit kloteland zo erg.. de mensen het bestuur alles sucks hier

07-08-2010, 18:50

Citaat door sdhghfiuhguiofg:
Soms wil je iets leuks doen.. of vind jij het leuk om de hele vakantie of de hele week thuis te zitten?
De meeste mensen zien de stad niet eens meer alseen gelegenheid om te gaan winkelen.. dat beeld die ze hebben gecreëerd irriteert me.. hun zwartwit gedachte is niet normaal..


Ik weet niet waar je het over hebt, misschien overdrijf je gewoon.

07-08-2010, 18:51

Citaat door _DiepOngelukkig:
Ik weet niet waar je het over hebt, misschien overdrijf je gewoon.

mss maar ik ben het gewoon effe zat.. en van het weer word ik ook niet vrolijk van

07-08-2010, 18:55

Citaat door sdhghfiuhguiofg:
Zelfs in Madrid is het niet zo erg.. wollah ik wil weg hier uit Nederland ik haat dit kloteland zo erg.. de mensen het bestuur alles sucks hier





Omdat er in madrid geen of weinig marokkaanse jongens zijn...
Ik ben Belgie ook kotssbeu,kwil later in nl gaan wonen,in ieder geval beter dan belgie

07-08-2010, 18:55

Citaat door sdhghfiuhguiofg:
mss maar ik ben het gewoon effe zat.. en van het weer word ik ook niet vrolijk van


Probeer tijdens het winkelen gewoon mensen te negeren doe alsof je alleen bent op de wereld, dan zal het je een stuk beter afgaan.

07-08-2010, 18:58
Met andere woorden: ''Ik ben mooi...''

07-08-2010, 18:58

Citaat door _DiepOngelukkig:
Probeer tijdens het winkelen gewoon mensen te negeren doe alsof je alleen bent op de wereld, dan zal het je een stuk beter afgaan.
Doe jij zeker ook. Alleen jij en je ex..

07-08-2010, 19:01

Citaat door The-Empress:
Omdat er in madrid geen of weinig marokkaanse jongens zijn...
Ik ben Belgie ook kotssbeu,kwil later in nl gaan wonen,in ieder geval beter dan belgie


in Madrid heb je wel marokkaanse jongens maar idd niet zoveel als hier.. maar dat komt vast door de grote van het land dus dan zitten ze overal verspreid.. heb liever zo een stad waar je dan gewoon rustig kan winkelen dan dat je van top tot teen word begluurd.. meid het is veel beter in belgie.. waarom? daar zitten soieso veel mer voordelen.. hier betaal je overal belasting voor

07-08-2010, 19:02



Citaat door _DiepOngelukkig:
Probeer tijdens het winkelen gewoon mensen te negeren doe alsof je alleen bent op de wereld, dan zal het je een stuk beter afgaan.

gaat moeilijk.. ook omdat ik gewoon graag om me heen kijk en dat kan gewoon niet met die dieren om je heen

Citaat door Temsamanegirl18:
Met andere woorden: ''Ik ben mooi...''

Uhhhh dat maak jij er helemaal zelf van .. die jongetjes doen het bij iedereen.. zwaar hopeloos.. gadverdamme bah bah bah bah

07-08-2010, 19:03

Citaat door sdhghfiuhguiofg:

Uhhhh dat maak jij er helemaal zelf van .. die jongetjes doen het bij iedereen.. zwaar hopeloos.. gadverdamme bah bah bah bah
Gewoon booskijken.

07-08-2010, 19:09

Citaat door Temsamanegirl18:
Gewoon booskijken.

gezellig

Pagina's : [1] 2