Bekijk volle/desktop versie : Seksueel misbruik

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

07-08-2010, 12:20
Ik vervloek alle mensen die ooit een meisje hebben aangeraakt.

Ik ben een meisje van 21 jaar. Toen ik 12 was heeft de man van mijn tante op een ongewenste manier aan me gezeten. Ik ben altijd doodsbang geweest voor die man. Ik had er maar met 1 nederlandse vriendin over gepraat en voor de rest heb ik het heel diep weggestopt. Het was zo ver weg gestopt dat ik het eigenlijk was vergeten. Inmiddels ben ik verloofd, heb dit nooit aan mn verloofde verteld. Komt mn zusje gister thuis en die verteld me dat ze is aangeraakt door dezelfde aangetrouwde oom.
Ik wil ditzoo graag aan mn verloofde vertellen maar durf het niet. Ik wil gwn dat hij het weet kwil eerlijk zijn tgn hem over alles. Maar het is zo moeilijk mensen..
Kvoel me zo klote

07-08-2010, 12:24

Citaat door Utrecht_Zina17:

Ik ben een meisje van 21 jaar. Toen ik 12 was heeft de man van mijn tante op een ongewenste manier aan me gezeten. Ik ben altijd doodsbang geweest voor die man. Ik had er maar met 1 nederlandse vriendin over gepraat en voor de rest heb ik het heel diep weggestopt. Het was zo ver weg gestopt dat ik het eigenlijk was vergeten. Inmiddels ben ik verloofd, heb dit nooit aan mn verloofde verteld. Komt mn zusje gister thuis en die verteld me dat ze is aangeraakt door dezelfde aangetrouwde oom.
Ik wil ditzoo graag aan mn verloofde vertellen maar durf het niet. Ik wil gwn dat hij het weet kwil eerlijk zijn tgn hem over alles. Maar het is zo moeilijk mensen..
Kvoel me zo klote

je kan het dan beter vertellen aan je verloofde mischien dat je dan wat beter voelt

07-08-2010, 12:25
Geef die man gewoon aan, tfoe viezerikken.
En praat er met hem over, het zal opluchten. En je vertrouwt hem toch? Dit kan jullie nog sterker maken. Laat hem er voor je zijn.

07-08-2010, 12:25

Citaat door rowaida:
je kan het dan beter vertellen aan je verloofde mischien dat je dan wat beter voelt

Jaah en weetje wat het is ik ben bang dat hij dan echt ruzie met hem gaat maken en dan valt de familie uiteen ofzo. Of krijgt mn tante ruzie met haar man en dan komt het door mij

07-08-2010, 12:27

Citaat door Mocrofairy12:
Geef die man gewoon aan, tfoe viezerikken.
En praat er met hem over, het zal opluchten. En je vertrouwt hem toch? Dit kan jullie nog sterker maken. Laat hem er voor je zijn.

Jaah dat zou ik eigenlijk moeten doen. Maarja makkelijker gezegt dan gedaan. Ik heb er de ballen niet voor. Ik vertrouw mn verloofde maar ik vind het gwn zo hsoema om het over mn lippen te krijgen. Want steeds denk ik zo vn nee joh je stelt je aan je hebt het je verbeeld. En dan voel k mezelf boos worden en denk ik NEE het is een klootzak! Hij heeft gwn aan je gezeten!

07-08-2010, 12:30

Jaah dat zou ik eigenlijk moeten doen. Maarja makkelijker gezegt dan gedaan. Ik heb er de ballen niet voor. Ik vertrouw mn verloofde maar ik vind het gwn zo hsoema om het over mn lippen te krijgen. Want steeds denk ik zo vn nee joh je stelt je aan je hebt het je verbeeld. En dan voel k mezelf boos worden en denk ik NEE het is een klootzak! Hij heeft gwn aan je gezeten!

Het is niet hsoema. Het is je verloofde en jullie moeten over dit soort dingen kunnen praten. Het is moeilijk, maar misschien voel je je wel beter. En wat betreft het aangeven, ik zou er ook niet de ballen voor hebben. Maar stel je voor. Je tante denkt dat zij een goede, eervolle man heeft. Het is ook niet leuk voor haar. Ik zou het willen weten als mijn man een viezerik was, beter nu dan later en er grote problemen zijn ontstaan.

07-08-2010, 12:30

Kvoel me zo klote

Ik zou eerst je ouders of je tante erover inlichten en daarna je verloofde. Je moet je geen zorgen maken over dat de familie uit elkaar gaat vallen, en als dat gebeurt is hij de enige schuldige!

Veel succes!

07-08-2010, 12:31

Jaah en weetje wat het is ik ben bang dat hij dan echt ruzie met hem gaat maken en dan valt de familie uiteen ofzo. Of krijgt mn tante ruzie met haar man en dan komt het door mij

meid denk is aan jezelf hij heeft je misbruikt en denk jij aan je fammilie en je tante die uit elkaar gaat sorry hoor dan twijfel ik echt ik bedoel als jij nou eerder was en had gezegt aan je ouders was het bij je zusje niet gebeurt en ik begrijp dat het mooielijk is maar insallah zal allah je helpen en je alle moed geven om het toch te vertellen.

wollah vind het erg voor de mensen die worden misbruikt allah ie3awen en veel sterkte

07-08-2010, 12:32

lieve schat ikheb dit ook meegemaakt met de man van mn nigt die heeft me zelfs gekust en ikheb het direct aan haar verteld,dus beter vertel je dit ook gwn aan je tante

07-08-2010, 12:40
Gatverdamme, ik zou hem een klap op z'n bek geven..
Niks hsoema, het is beter om het gewoon te vertellen aan iemand die je vertrouwt..

Spaar al je moed bij een, en probeer het meid..

07-08-2010, 12:49
lieve zuster ik zou het beter aan jou ouders vertellen of een persoon die goed vertrouwt beter niet aan je verloofde vertellen zo krijg jullie geen problemen met elkaar want je weet nooit hoe hij het opvat het kan je toekomst verpesten daarom zeg ik zuster praat met jou moeder en zei zal jou ermee helpen inscha allah om een oplossing te vinden.

07-08-2010, 13:09
Ik zeg geef m een lowkick zo hard dat je zn benen breekt,

Vertel het gwn aan je verloofde hij zal het vanaf jou kant niet erg

07-08-2010, 13:38

De familieband viel al uiteen toen hij jou aanraakte..als jouw tante ruzie met hem krijgt ben jij daar niet schuldig aan, hij heeft jou aangeraakt en jouw zusje het is dus zijn fout..zeg er iets van, vertrouw jouw verloofd...ik kan begrijpen dat het moeilijk zal zijn, maar denk na jij hebt het mee gemaakt en jij kent die kant van hem, dus jij bent de persoon die het kan stoppen...kom voor jezelf op meis, je weet dat je krachtig bent van binnen..

07-08-2010, 14:24
I know how you feel.

07-08-2010, 14:32
Wat erg dat je dit hebt mee moeten maken.

Vertel het, wie weet hoeveel slachtoffers hij nog meer heeft gemaakt!

Je moet er niet aan denken maar klein meisjes kunnen geen weerstand bieden ...dan zou zo´n ziek persoon veel verder gaan!

Sterkte

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7