Bekijk volle/desktop versie : CDAer...speech Wilders in VS riskant



Pagina's : [1] 2 3 4

07-08-2010, 11:55
CDA-prominent Hans Hillen is bezorgd over de deelname van PVV-leider Wilders aan een betoging in New York. Wilders wil op 9 september spreken tijdens een betoging tegen de bouw van een moskee bij Ground Zero. In TROS Kamerbreed op Radio 1 noemde Hillen dat riskant.

Volgens Hillen moet Wilders beseffen dat hij nu niet alleen rekening moet houden met het belang van zijn partij, maar ook met het belang van Nederland.

Wilders zal in de ogen van de wereld spreken als vertegenwoordiger van de Nederlandse regering, zei Hillen. Hillen vreest schade voor het bedrijfsleven als hij provocerende uitspraken doet.

bronneke

De eerste barstjes van t minderheidskabinetje tonen zich al aan.

07-08-2010, 11:57


Begint al goed

07-08-2010, 12:01

Citaat door anoniem_utr:
Begint al goed


Ze moeten nog beginnen..en t dreigt nu al een mislukking te worden.

07-08-2010, 12:02
Hij ging toch op 11 september?

Maar even serieus, wat wil hij daar gaan zeggen? Zeker weer met zo'n nep keppeltje gaat hij daar heilig doen en dan?

Laat hem maar gaan, misschien komen er dan nog meer bekeerlingen

Dat hij serieus word genomen Wat heeft een zwerver uit nederland te zeggen over een aanslag in amerika waar nu een moskee komt te staan?
WAAAAAAAAAAAR BEMOEID HIJ ZICH MEE

07-08-2010, 12:05


Wilders zal op CNN, Fox, NYTimes en alle media worden neergezet als een 'Dutch politician'. Hopelijk wordt er bij vermeld dat slechts 14% van de Nederlanders op hem gestemd hebben, maar ik vrees dat die relativering achterwege wordt gelaten. Waarom gaan Rutte en Verhagen niet met hem mee om duidelijk te maken welk belang zij aan de rechtsstaat hechten? Ik vermoed dat ze voor het gemak maar even met kromme tenen wegkijken...

07-08-2010, 12:34
SHALOM. [/SIZE]K ben Geert Wilders en k ben een nakomeling van de slaven van het Nederlands-Indië. Nu haat ik de islam. Omdat ik pro-Israël ben en een free-mason ben en aan de neo-constructieve porpagnada doe sta ik nu hier. Op 11 sept 2001 heeft Bin-Laden hier met zen lego vliegtuigje in de Twin Towers gevlogen en daarna heeft Bush en zijn compagnons miljarden aan kunnen verdienen. We hebben er ook een aantal slachtoffers voor moeten maken. Ma dat terzijde. Want de Islam is onze bron van het kwaad!!!!!!!!!!!!!!!

[SIZE="3"]SHALOM



07-08-2010, 12:39
ut zijn altijd "prominenten" die kritiek leveren

de huidige 2de kamerleden houden angstvallig hun bek dicht

willen ze allemaal echt zo graag regeren of is maxime in het eggie net zo eng als hij er uit ziet ?

07-08-2010, 12:43
shalom ik ben Geert Wildhaars ik spreek u toe ik eis de terug keer van onze
land genoot Ayaan Hershi Magan dochter van Ali
Ik kom haar halen en mijn excuus aan bieden voor de fout die mevrouw Verdonk heeft gemaakt
Ik wil u vragen of de moskee op groundzerro niet 15 verdieping maar
9 of 11 verdieping mag zijn

07-08-2010, 12:45

Citaat door nomrc:
ut zijn altijd "prominenten" die kritiek leveren

de huidige 2de kamerleden houden angstvallig hun bek dicht

willen ze allemaal echt zo graag regeren of is maxime in het eggie net zo eng als hij er uit ziet ?


T rommelt duidelijk in de CDA gelederen.

Verhagen is een kontekruipert die z'n eige moer nog op markplaats neerkwak om maar met z'n ass op t pluche te mogen zitten.Bij de eerst volgende verkiezingen zal de CU zelfs meer zetels scoren dan t CDA.

07-08-2010, 12:46
Het CDA is religieus. Gek genoeg zijn protestanten vaak erg zionistisch.

07-08-2010, 12:46
Tja...
Nederland van vandaag is gewoon racistisch, laat het allemaal toe(kleineren enz van de moslims) maar o wee als en Imam zijn mening uit dan is Nl te klein.

07-08-2010, 12:47
Hoe groot is de kans dat het Suikerfeest op 11 september wordt gevierd?

07-08-2010, 12:51


Wat een laffe vertoning weer van Hillen. Moslim Hillen likker is hij. Ieder Westers mens mag op 11 september spreken en vertellen dat hij tegen islamitisch terreur is. Wat voor sancties kan je daarop verwachten?

07-08-2010, 12:53

Citaat door oegt_najiha:


Dat hij serieus word genomen Wat heeft een zwerver uit nederland te zeggen over een aanslag in amerika waar nu een moskee komt te staan?
WAAAAAAAAAAAR BEMOEID HIJ ZICH MEE

Dat begrijp ik ook niet. Waarom mag Wilders daar komen spreken en wie beslist dat? Vreemd. Het lijkt me een Amerikaanse aangelegendheid.

Het is wel de ultieme stunt van Wilders natuurlijk. Hij weet zichzelf altijd op de meest effectieve manier in de kijker te spelen.

07-08-2010, 12:54

Citaat door Godfried_B:
Als dat zo is dan is Geert Wilders (vzmh) een goede vertegenwoordiger van 2.240.000 Nederlanders.
Het Amerikaanse volk mag en zal weten dat Nederland achter hun staat.


Laten we beginnen met te zeggen dat het Amerikaanse volk verdeeld is, en dan wat zeggen over New Yorkers. Het is immers HUN stad.

Een citaat uit een stuk van de NY times.

'' the city, the space has returned, haltingly, to the urban grid, sprouting new office towers and train stops. But beyond New York’s borders, it looms as a powerful symbol of the war on terror and the lives lost on that day. ''

http://www.nytimes.com/2010/08/04/ny...ewanted=1&_r=1


Vote Endorses Muslim Center Near Ground Zero

After a raucous hearing, a Manhattan community board backed a proposal on Tuesday evening to build a Muslim community center near the World Trade Center.
29-to-1 vote, with 10 abstentions

http://www.nytimes.com/2010/05/26/ny.../26muslim.html

Pagina's : [1] 2 3 4