Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Spijt als haren op m'n hoofd :huil:

07-08-2010, 00:09
Ik werd vandaag wakker en keek in de spiegel.
Ik keek naar mijn haren en dacht TFOEE WAT HEB IK GEDAAN.
Dit heb ik nu al een paar weken
Sinds ik mijn haren heb geverfd in die afschuwelijke kleur.
Het is rood/bruin, soort henna kleur en het staat me totaal niet.

Ik verlang weer naar mijn lange zwarte lokken
Wat moet ik doen

07-08-2010, 00:32

Nou gEwoon verven in de gewenste kleur

07-08-2010, 00:39
Zoals hier boven al werd gezegd: ga het verven of ontkleuren.
Volgende keer kan je beter eerst een spoeling gebruiken en als het bevalt dan neem je zo'n kleur permanente verf.

07-08-2010, 00:52
nee ik wil mijn haar niet nog een x verfen want je haar voelt dan alsof het is gemaakt van zand, zo dood,
Hoelang duurt het voordat die hele kleur uit mn haar is? M'n haar komt ongeveer bij mn onderrug, maar ik heb al beginnende uitgroei

07-08-2010, 01:07

weet jew at ik heb gedaan ik heb 6 weken terug mijn haren laten doen coup soleil dat is ongeveer net als ontkleuren. enfin haren waren stro

ik heb haarmayonaise gekocht elke dag mijn haren uitgewassen en weer erin gedaan.
na een week mijn haren laten knippen toen weer een week gelopen met haarmayonaise

Nu is mijn haar weer gezond

google ff haarmayonaise

ook gebruik ik nu shampoo en conditnoir van dr. organic (google) van de tuinen

07-08-2010, 09:44

Citaat door KrullenKampioen:
nee ik wil mijn haar niet nog een x verfen want je haar voelt dan alsof het is gemaakt van zand, zo dood,
Hoelang duurt het voordat die hele kleur uit mn haar is? M'n haar komt ongeveer bij mn onderrug, maar ik heb al beginnende uitgroei

Ik zeg het niet graag, maar dat gaat erg lang duren. Op een gegeven moment heb je half die kleur en half die kleur dus dat valt erg op. Ga ff langs de kapper misschien hebben zij een bepaalde oplossing. Zij hebben ervoor geleerd dus het beste kan je ff bij hen aankloppen.

07-08-2010, 09:51
ja een ideale moment om aan een hijaab te denken ghehehehe

07-08-2010, 09:56
Het echt er uit laten groeien duurt even hoor. Ik heb in febr. laten verfen en zwaar uitgroei nu maar heb nog een heeeeeeeel stuk te gaan.

07-08-2010, 13:16
Ik heb gister mijn haar geverft, en het staat afschuwelijk.
Ik ga dadelijk opnieuw verven, want zo durf ik niet eens over straat.
Een verandering is goed, maar dit is me net buiten de lijntjes.

07-08-2010, 23:01

Citaat door jurk2010:
weet jew at ik heb gedaan ik heb 6 weken terug mijn haren laten doen coup soleil dat is ongeveer net als ontkleuren. enfin haren waren stro

ik heb haarmayonaise gekocht elke dag mijn haren uitgewassen en weer erin gedaan.
na een week mijn haren laten knippen toen weer een week gelopen met haarmayonaise

Nu is mijn haar weer gezond

google ff haarmayonaise

ook gebruik ik nu shampoo en conditnoir van dr. organic (google) van de tuinen

Hmm, goed idee daarr ga ik even op googlen, bedankt

Citaat door green_tea:
Ik zeg het niet graag, maar dat gaat erg lang duren. Op een gegeven moment heb je half die kleur en half die kleur dus dat valt erg op. Ga ff langs de kapper misschien hebben zij een bepaalde oplossing. Zij hebben ervoor geleerd dus het beste kan je ff bij hen aankloppen.

Jaaa ik denk dat ik dat ga doen, en als er echt geen andere oplossing is, ga ik het wel ontkleuren en haarmayo aanschaffen

Citaat door EBW:
Het echt er uit laten groeien duurt even hoor. Ik heb in febr. laten verfen en zwaar uitgroei nu maar heb nog een heeeeeeeel stuk te gaan.

Ik heb het paar weken terug geverfd en heb nu al een centimeter uitgroei ofzo, alhamdoulilah mn haren groeien snel, maar tog nu moet ik rondlopen met zo een hennahoofd

Citaat door Krullenboll__:
Ik heb gister mijn haar geverft, en het staat afschuwelijk.
Ik ga dadelijk opnieuw verven, want zo durf ik niet eens over straat.
Een verandering is goed, maar dit is me net buiten de lijntjes.

Hahaha meskina, maaarr niet te vaak verfen je haar wordt er echt stro-ig van haha

Heeeeeeel erg bedankt meisiess