Bekijk volle/desktop versie : vasten tijdens zwangerschap

06-08-2010, 15:29
Salaam,

ik ben nu 7 weken zwanger en ik vroeg me af of het gevaar inhoudt als ik ga vasten. we beginnen volgende week en ik ben nu al 3 kilo afgevallen terwijl ik toch overdag eet. Ik weet ni of ik als ik alleen savonds ga eten nog meer ga afvallen en mijn kind in gevaar breng...

06-08-2010, 18:26

Citaat door yaminaSN:
Salaam,

ik ben nu 7 weken zwanger en ik vroeg me af of het gevaar inhoudt als ik ga vasten. we beginnen volgende week en ik ben nu al 3 kilo afgevallen terwijl ik toch overdag eet. Ik weet ni of ik als ik alleen savonds ga eten nog meer ga afvallen en mijn kind in gevaar breng...

je kan het proberen maar bespreek het met dokter.
want je valt af en dat is lichamelijk en voor je kind niet gezond.

15-08-2010, 11:08

Citaat door yaminaSN:
Salaam,

Wij zijn bijna even lang zwanger.. Hoe gaat het met de ramadan?

20-08-2010, 22:34
Ik heb sowieso nu heel de dag honger,eet de hele dag door. Vasten gaat echt niet lukken want dan word ik duizelig van de honger.

ben nu 10 weken

20-08-2010, 22:39

Citaat door Miss_Rwinaa:
Ik heb sowieso nu heel de dag honger,eet de hele dag door. Vasten gaat echt niet lukken want dan word ik duizelig van de honger.

ben nu 10 weken

Wat schattig
Mabrouk!

Ewa eet lekker voor jou en je kindje,

Opdat hij of zij inshaAllah gezond de wereld ingaat !!