Bekijk volle/desktop versie : Wie mist.....



Pagina's : [1] 2 3 4 5

06-08-2010, 11:26
[......de klappen en schoppen van zijn/haar vader/moeder?

Mijn vader kon er echt wat van. De klappen waren de manier om ons te laten zien, nou ja voelen dan, dat ze van ons hielden. Niets lieve woordjes, harde klappen was het motto.]

06-08-2010, 11:31


Als wij (3 zusjes) vroeger mijn vader naar boven hoorde komen, dan pakte we altijd een extra deken (ookal was het verschrikkelijk warm), oke nou dan kwam men pa met een pak slag van: NU SLAPEN!
nou wij voelde toen weinig, door die dekens, maar we schreeuwde wel heel nep, en we konden ook altijd heel nep huilen

06-08-2010, 11:35

Citaat door performer:
Als wij (3 zusjes) vroeger mijn vader naar boven hoorde komen, dan pakte we altijd een extra deken (ookal was het verschrikkelijk warm), oke nou dan kwam men pa met een pak slag van: NU SLAPEN!
nou wij voelde toen weinig, door die dekens, maar we schreeuwde wel heel nep, en we konden ook altijd heel nep huilen


Waarom waren zulke maatregelen nodig

06-08-2010, 11:35

Citaat door performer:
Als wij (3 zusjes) vroeger mijn vader naar boven hoorde komen, dan pakte we altijd een extra deken (ookal was het verschrikkelijk warm), oke nou dan kwam men pa met een pak slag van: NU SLAPEN!
nou wij voelde toen weinig, door die dekens, maar we schreeuwde wel heel nep, en we konden ook altijd heel nep huilen




Hahaha mijn vader rukte eerst die de deken weg en dan kwamen de klappen. Heb wel eens een keer twee truien en broeken over elkaar aangetrokken maar ook dat mocht niet baten

06-08-2010, 11:37


ikke man, van mn moeder

06-08-2010, 11:38

Citaat door performer:
Als wij (3 zusjes) vroeger mijn vader naar boven hoorde komen, dan pakte we altijd een extra deken (ookal was het verschrikkelijk warm), oke nou dan kwam men pa met een pak slag van: NU SLAPEN!
nou wij voelde toen weinig, door die dekens, maar we schreeuwde wel heel nep, en we konden ook altijd heel nep huilen


06-08-2010, 11:38

Citaat door thamshoumt:
ikke man, van mn moeder


Wat deed ze, hoe sloeg ze je?

06-08-2010, 11:38

Citaat door The_Rock:
Waarom waren zulke maatregelen nodig


Omdat we altijd om 8 of 9 uur na bed moesten, en ja om 11 uur zaten we nog indiaantje te spelen boven, me pa werd helemaal para


Citaat door Carlito:


Hahaha mijn vader rukte eerst die de deken weg en dan kwamen de klappen. Heb wel eens een keer twee truien en broeken over elkaar aangetrokken maar ook dat mocht niet baten


oh echt erg zijn wij!

06-08-2010, 11:39
van mijn moeder kreeg ik geen klappen maar wel van mijn vader vroeger

06-08-2010, 11:40

Citaat door performer:
Omdat we altijd om 8 of 9 uur na bed moesten, en ja om 11 uur zaten we nog indiaantje te spelen boven, me pa werd helemaal para



oh echt erg zijn wij!


Hahaha geweldig.

Ja maar ik waardeer die klappen nu echt wel.

06-08-2010, 11:41

Citaat door InHeaven:
van mijn moeder kreeg ik geen klappen maar wel van mijn vader vroeger


Mijn moeder deed het verbaal heel goed en ze kon heel goed aan oren trekken en mijn pa...ppfff mij pa....ik voel zijn hand nu soms nog....en al die slippers en tv kabels

06-08-2010, 11:42

Citaat door Carlito:
Wat deed ze, hoe sloeg ze je?

ik moest alle huishouden doen, koken, boodschappen doen, de reet van mn zusje vegen en van alles en nog wat, en als ik 1 minuut, letterlijk 1 minuut te laat kwam van werk, sloeg ze me met een bamboestok, en moest ik heel de trappenhuis van de flat schoonmaken


maar ik zou er nu alles voor opgeven, om dat weer terug te krijgen

06-08-2010, 11:43



Citaat door Carlito:
[......de klappen en schoppen van zijn/haar vader/moeder?

Mijn vader kon er echt wat van. De klappen waren de manier om ons te laten zien, nou ja voelen dan, dat ze van ons hielden. Niets lieve woordjes, harde klappen was het motto.]



dan hield mijn papa echt heel veel van me !!!
ik mis ze niet, mis wel die tijd,

wat was ik stout, pff

06-08-2010, 11:46

Citaat door performer:
Als wij (3 zusjes) vroeger mijn vader naar boven hoorde komen, dan pakte we altijd een extra deken (ookal was het verschrikkelijk warm), oke nou dan kwam men pa met een pak slag van: NU SLAPEN!
nou wij voelde toen weinig, door die dekens, maar we schreeuwde wel heel nep, en we konden ook altijd heel nep huilen




hahahaahahahahaha meisjesssss
ik heb 4 zusjes, die kregen niet zo vaak kllappen.
die deden dan ook zo overdreven huilen verdrietig
papa hoe kan je me nou slaan
en dan keeek hij ze altijd zo verward aan, weg boosheid
als ik dat deed werkte het niet

06-08-2010, 11:47

Citaat door Carlito:
Mijn moeder deed het verbaal heel goed en ze kon heel goed aan oren trekken en mijn pa...ppfff mij pa....ik voel zijn hand nu soms nog....en al die slippers en tv kabels


soms voel ik zijn grote hand ook, wat is hij daar erg in. alsof harde plastic slippers tegen mij wang geslagen is

Pagina's : [1] 2 3 4 5