Bekijk volle/desktop versie : Studie opleiding rechten (universiteit) te rotterdam



05-08-2010, 19:58
Wie gaat het dit jaar volgen. Weten jullie al welke boeken we nodig hebben en wanneer de kennismakingsweek is. Laat me weten.

06-08-2010, 18:12


Jullie hebben al het recht om te mogen reageren. Zal jullie over 4 jaar insallah niet aanklagen.

06-08-2010, 20:15
Ik zal reageren maar ik zal geen eerstejaars rechten worden aan de EUR

06-08-2010, 22:03

Citaat door MIA_89:
Ik zal reageren maar ik zal geen eerstejaars rechten worden aan de EUR


????????

07-08-2010, 17:05



Citaat door Estrella_:
Boeken staan al op de eur site. Ga geen rechten doen, maar psychologie inshaAllah. Maar die kennismakingsweek is toch die eurekaweek?



ik heb een kaart gekregen, maar daar betaal je toch voor. zo'n dagje kostte 40 of 60 euro.beetje teveel van het goede..ben maar een student geen rijke dame.. of bedoel jij iets anders?

08-08-2010, 10:36
ze zeggen tog dat je aanwezig moet zijn?
althans dat stond in mijn brief
eerlijk gezegt zit ik ook niet echt te springen voor een zuipfeest
maar dat noemen ze zehma introductie week
ik wil ook niet gaan zucht..
zal geen gevolgen met ze mee brengen ...?

08-08-2010, 12:01

Citaat door marakchiaa:
ze zeggen tog dat je aanwezig moet zijn?
althans dat stond in mijn brief
eerlijk gezegt zit ik ook niet echt te springen voor een zuipfeest
maar dat noemen ze zehma introductie week
ik wil ook niet gaan zucht..
zal geen gevolgen met ze mee brengen ...?



neej meid niks meot in nl. Jah belasting betalen moet maar goed. Als het verplicht was hoefde je niet ervoor in te schrijven. Er waren maar X aantal plekken. En wij vasten dan insallah. Ze moeten niet denken dat wij marokanen dan ethousiast mee kunnen doen. Ik kom om te studeren en meer niet. Feestjes zijn niet voor mij. Maar effe een vraagje. Ik had een belletjegedaan richting de uni. Ik zo wanneer beginnen de lessen en wat zijn onze roosters. zegt de medewerkster van jah alles is digitaal. Jeetje waar moet ik beginnen. Wacht pm je wel. Ik snap er niks meer van