Citaat door seanyboy:dag shorty,
ik zal eerst iets uitleggen aan je.
ik geef van mezelf toe dat ik voor 50% racistisch ben; waarom?: wel, ik kan er niet tegen dat vreemdelingen en negers hapen in mijn gezicht en van anderen,en als je terug kijkt beginnen ze te zagen tegen je, en als je iets terug zegt klopt hij op je gezicht, doe jij iets terug dan gaat hij heel zijn land halen.ik zat vorig jaar in oostende op school, daar was het bijna iedere dag ambras met die vreemdelingen en negers tegen blanken,het was altijd 20 vreemdelingen en een paar negers tegen 2 of 3 blanke gasten.
en ze kunnen niet tegen hun verlies.
wat ik niet mee eens ben is dat racistische skinheads een vreemdelinge familie terroriseert als die familie nix gedaan heeft, dat ze jonge tiener negers terroriseren inplaats.
ik heb ook wel een paar albanezen als maten, maar die zoeken geen ambras en een paar russische. ik zal niet zegn dat ik iets tegen het geloof van de vreemdelingen heb, wat ik weet daar niets van, maar wel tegen moslims.vele terroristen zijn moslims, zij zijn tegen het westen (en het westen is groot moet ik zegn) wat is dat nu weer voor bullshit. ze zijn tegen het westen omdat ze niet meer GELOVEN; waarom immigreren ze dan naar het westen , dat ze gewoon in hun land blijvn.
Yah als je zo gaat beginnen, vraag ik me uberhaupt ook af waarom die "westerse" mensen dan naar die ander landen gingen om te "ontdekken"..ik bedoel alsof ik gekozen heb om hier te komen..en aan andere kant, alsof die zogenoemde "moslimlanden" perfect zijn met hun neppe praktijken en onderdrukken ...ik bedoel nergens is het perfect eigenlijk mya...mij boeit het eerlijk gezegd niet echt wat anderen denken of ze willen geloven of niet, maar ze hoeven niet anderen belachelijk te maken die wel geloven snapje? Als het maar met respect gaat, en niet dat je meteen als achterlijk wordt gezien, of achtergesteld of dus gediscrimineerd..ik bedoel dat wil zeggen dat ik dan ook ontzettend moet neerkijken op menzen die puur in wetenschap geloven
, maar feit is dat het me niet boeit, iedereen z'n eigen ding...
En je zegt vele terroristen zijn moslims, maar niet alle moslims zijn dan dus terroristen...is net als ik ken mensen die zijn gek, dus alle mensen zijn gek...snapje...is toch raar...en daarbij zul je ook exact naar de juiste oorzaak moeten kijken bij die mensen persoonlijk, waarom ze zo gedragen, en niet alles over 1 kam scheren...
Ik zelf ben echt zwaar tegen rassendiscriminatie of zo, maar dat komt niet door mijn opvoeding meer door mijn eigen visie en omdat ik verliefd schijn te worden op alle soorten mensen en bevriend kan zijn met allerlei mensen van verschillende rassen, dus ja dan weet ik het ook niet meer he....
Los daarvan je kan GEEN ENKEL bevolkingsgroep zo aanspreken van "ZE zijn zo en zo" ik bedoel, dat zou ook betekenen dat ik rassentrekjes heb, en sorry ik zie mezelf als mens, met MENSELIJKE trekken en niet als bepaald ras...kan je misschien nog qua uiterlijk zeggen, maar als mens ben je een individu denk k zo..
Enig wat je aan ras kan merken is hoogstens traditie en cultuur en soms uiterlijk, geen van die 3 zijn heel erg van belang in de Islam, dus voor mij is mijn geloof het belangrijkst.. En ik zou nooit een ander lastig vallen, maar dan moeten ze ook niet op mijn weg lopen moeilijk doen of zo...als iedereen z'n eigen ding doet, dan komt alles wel goed, maar men loopt soms gewoon keihard te beoordelen en veroordelen puur op basis van vooroordelen die ontstaan zijn door eigen ervaring/opvoeding/vriendenkring etc etc...en in elke omstandigheid is het fout, want ieder mens is uniek of zo...en bij ieder ras zitten goede en slechte mooie en lelijke gemanierde of ongemanierde mensen..