Bekijk volle/desktop versie : Wat is jouw grootste angst?



Pagina's : [1] 2

05-08-2010, 17:15
Ik ben bang om dood te gaan voordat ik écht alles doe zoals het hoort in de Islam

Mijn geliefden te verliezen

En jullie?

05-08-2010, 17:20


Het meest bang ben ik om als niet-moslim te sterven. dat ik sterf in een staat die alles behalve goed is.

05-08-2010, 17:23

Citaat door Woestijnroos:
Het meest bang ben ik om als niet-moslim te sterven. dat ik sterf in een staat die alles behalve goed is.


Maar je bent toch wel moslim?

05-08-2010, 17:48
Een van mijn gezin verliezen. Ik moet er echt niet aandenken.

05-08-2010, 17:51


Dat ik het paradijs niet zou mogen betreden,en het graf..

05-08-2010, 17:52
Persoonlijk ben ik bang voor de dood! Ik bedoel, ik wil echt me best doen om een heel goede moslima te zijn. Maar soms heb je van die terugvallen! Ik ben zoo bang dat ik gewoon niet naar het paradijs ga. Terwijl ik best wel met mijn deen bezig ben.

Bang nog iemand te verliezen nadat ik me broer en zoontje heb verloren.

05-08-2010, 18:46

Citaat door Anoniempje111:
Persoonlijk ben ik bang voor de dood! Ik bedoel, ik wil echt me best doen om een heel goede moslima te zijn. Maar soms heb je van die terugvallen! Ik ben zoo bang dat ik gewoon niet naar het paradijs ga. Terwijl ik best wel met mijn deen bezig ben.

Bang nog iemand te verliezen nadat ik me broer en zoontje heb verloren.



Oo lieverd ik kan je pijn wel voelen, ik wens je veel sabr toe meid! Inchallah zal je het paradijs binnentreden met behulp van je zoontje

05-08-2010, 18:51
Waarom zijn jullie zo bang voor de dood?

05-08-2010, 19:16

Citaat door Surfster:
Waarom zijn jullie zo bang voor de dood?




Zelfs de sahaba waren bang voor de dood laat staan de laatste oemma

05-08-2010, 19:20

Citaat door farida22:
Oo lieverd ik kan je pijn wel voelen, ik wens je veel sabr toe meid! Inchallah zal je het paradijs binnentreden met behulp van je zoontje


Inscha'Allah lieverd!

05-08-2010, 19:42

Citaat door Hezka:
Maar je bent toch wel moslim?



Ja ik ben wel moslim, alhamdoelillaah.

05-08-2010, 19:57
Dit mag ik mss niet zeggen, maar de grootste angst is deze wereld verlaten na yemma. Mama is gewoon mijn HART Moge Allah swt haar voor altijd bij mij behouden!

05-08-2010, 19:59


Sterven in een staat waar Allah ontevreden over mij is.

05-08-2010, 21:44
erg bang voor wat er na de dood komt.. subhannaAllaah.
Soms als ik mn vinger verbrand aan iets ofzo, dan denk ik daarna meteen van Woowww de hel is nog veel en veeeeeeel erger... Moge Allaah ons daarvoor behoeden!

Ook ben ik bang om mijn moeder te verliezen.. terwijl ik weet dat een van ons zal gaan, maar wie het eerst is.. Allaahou a3lem. ik hoop aan de ene kant dat zij eerder zal gaan (klinkt hard I know) omdat ze al een dochter verloren heeft.. dus denk niet dat ze het aan kan om er nog 1 te verliezen. + dan kan ik inshae Allaaah eindeloos du3a voor haar doen en sadaqa jaria.

05-08-2010, 22:44
[QUOTE=heelsimpel;85951669]erg bang voor wat er na de dood komt.. subhannaAllaah.
Soms als ik mn vinger verbrand aan iets ofzo, dan denk ik daarna meteen van Woowww de hel is nog veel en veeeeeeel erger... Moge Allaah ons daarvoor behoeden!

Ook ben ik bang om mijn moeder te verliezen.. terwijl ik weet dat een van ons zal gaan, maar wie het eerst is.. Allaahou a3lem. ik hoop aan de ene kant dat zij eerder zal gaan (klinkt hard I know) omdat ze al een dochter verloren heeft.. dus denk niet dat ze het aan kan om er nog 1 te verliezen. + dan kan ik inshae Allaaah eindeloos du3a voor haar doen en sadaqa jaria.[/QUOTE]


Pagina's : [1] 2