Bekijk volle/desktop versie : It's confusing.



05-08-2010, 16:21
[ Hoe komt het dat Nederlanders, Antillianen, Surinamers, Indo's het geweldig vinden om kennis te maken de Marokkaanse cultuur en ik totaal niets gemeen heb met de Marokkaanse cultuur. Ik krijg wel een vragen van 'En waarom heb je niets gemeen met de Marokkaanse cultuur?' of 'Hoe komt dat?'/'Maar dat is toch juist zo geweldig aan de Marokkanen?'.



Het is dat ze indirect contact proberen te krijgen met de Marokkaane dames/heren ( wellicht dat sommige homo zijn ) ? Of hebben ze echt interesse in de Marokkaanse cultuur.



Een oud docent van mij is helemaaaaaaaaaaaaaaal weg van de Marokkaanse cultuur. Deze is gewoon getrouwd met een Nederlandse ( zijn jeugdliefde ). ]

It's kinda weird and verry confusing.

05-08-2010, 16:27


O jullie boycotten me allemaal.

05-08-2010, 16:44

Citaat door verdwaald__:
Je bent zelf marokkaanse, maar je hebt niks met de cultuur? Dan is mijn vraag, de Marokkaanse cultuur opzich, of de Islamitische cultuur die er bij komt kijken?


De Marokkaanse cultuur, daar heb ik het nu over.

05-08-2010, 16:50

Citaat door verdwaald__:
I understand, maar sommige zien de "Islamitische cultuur" ook als Marokkaanse, dus daarom vroeg ik het even.


Dan zien zij het wel heel erg verkeerd, maar goed that's my opinion.

Ik heb simpel weg niets met de Marokkaanse cultuur. Alles wordt te veel opgehemeld, al dat status gedoe, al dat te overdreven gedans/gefeest. Ik heb zelfs niets met dat 1001 nachten gedoe.