Bekijk volle/desktop versie : Stel ...de vrouw wil ...



Pagina's : [1] 2 3 4

05-08-2010, 14:28
[ en de man heeft geen zin, wil niet...weet ik veel....VERVLOEKEN DE ENGELEN HEM DAN OOK TOT DE VOLGENDE OCHTEND??]4


Dit is een serieuze vraag.

05-08-2010, 14:29


Wát wil de vrouw schat?

05-08-2010, 14:29
bkijkbaar heb jij niets te doen...

05-08-2010, 14:32
warom vervloeken ze hem niet?

En een vrouw wel??

05-08-2010, 14:38



Citaat door hogedrukreinige:
Vraag:

Mag een man zijn vrouw weigeren als zij gemeenschap met hem wil hebben?

Vraag ontvangen op 26 januari 2004

Antwoord:

Alle lof zij Allah en vrede en zegeningen zij met Zijn Boodschapper.

De beide echtgenoten zijn verplicht om elkaar ervan te weerhouden zonden te begaan. Daarnaast dienen zij elkaars behoeften te bevredigen, onder de voorwaarde dat geen van hen hierdoor schade oploopt. Zoals wanneer één van hen bijvoorbeeld ziek is en de ander iets vraagt wat het lichaam op dat moment niet kan opbrengen. Beide partijen dienen voor dit soort situaties begrip te hebben.

Daarnaast willen wij de vrouw erop wijzen dat zij een groot aandeel heeft in het trekken van de aandacht van haar man en het aanwakkeren van zijn gevoelens. Zij kan dit doen door haarzelf mooi te maken en door een lekker geurtje op te doen waar haar man van houdt. Het zeggen van lieve woorden en een vriendelijke omgang hebben daarnaast ook een grote invloed op de relatie tussen man en vrouw.

En Allah weet het beter.

Sheich Fawaz Jneid



hogedrukreinige


Dajjajaka allah oue gairen..


Dat is ook wat ik altijd begrepen heb.


Maar STEL dat jij als vrouw je man weigert,....geen goede reden..
dan wordt je vervloekt door de engelen..(als je man boos/gekwetst is)


Maar hoe zit het als het andersom is.

05-08-2010, 14:39
een man die niks te verbergen heeft zal nooit maar dan ook nooit een kans voor zich voorbij laten gaan, al was het alleen om te voorkomen dat zijn vrouw de indruk krijgt dat hij vreemd gaat hahaha

Het kan niet anders, een man die geen zin heeft, die bestaat niet. De vraag is volgens mij dan: De man die in jou geen zin heeft...

Alleen een man die ziek is, of geen sahwa heeft, of een man met erectieproblemen, die heeft geen zin, of misschien wel maar hij schaamt zich daar om. mannen zijn gevoelig op dat gebied, letterlijk en figuurlijk haha.

05-08-2010, 14:42

Citaat door Miss_Tashel7it:
een man die niks te verbergen heeft zal nooit maar dan ook nooit een kans voor zich voorbij laten gaan, al was het alleen om te voorkomen dat zijn vrouw de indruk krijgt dat hij vreemd gaat hahaha

Het kan niet anders, een man die geen zin heeft, die bestaat niet. De vraag is volgens mij dan: De man die in jou geen zin heeft...

Alleen een man die ziek is, of geen sahwa heeft, of een man met erectieproblemen, die heeft geen zin, of misschien wel maar hij schaamt zich daar om. mannen zijn gevoelig op dat gebied, letterlijk en figuurlijk haha.


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH


jIJ BENT grappig...

volgende

05-08-2010, 14:43
wie is sheich fawaz?

05-08-2010, 14:46

Citaat door mmu2:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH


jIJ BENT grappig...

volgende


Zo had mijn man het mij een keer verteld toen ik vroeg of het andersom ook geldt Ik had het kunnen weten want het is wel logisch.

05-08-2010, 14:46

Citaat door hitarous112:
wie is sheich fawaz?


Imaam Moskee Soennah te Den Haag.

05-08-2010, 14:56

Citaat door ProbleemGeval:
Imaam Moskee Soennah te Den Haag.






is die man tegenwoordig moefti geworden of islaamgeleerde wala? hij is maar een imam.

05-08-2010, 14:59

Citaat door Miss_Tashel7it:
Zo had mijn man het mij een keer verteld toen ik vroeg of het andersom ook geldt Ik had het kunnen weten want het is wel logisch.



Kan jij ook wel eens voor jezelf praten? En zelf bedenken.

Jij verantwoord je uitleg steeds met me man zei het, me man verteld dit

05-08-2010, 15:01



Citaat door Miss_Tashel7it:
een man die niks te verbergen heeft zal nooit maar dan ook nooit een kans voor zich voorbij laten gaan, al was het alleen om te voorkomen dat zijn vrouw de indruk krijgt dat hij vreemd gaat hahaha

Het kan niet anders, een man die geen zin heeft, die bestaat niet. De vraag is volgens mij dan: De man die in jou geen zin heeft...

Alleen een man die ziek is, of geen sahwa heeft, of een man met erectieproblemen, die heeft geen zin, of misschien wel maar hij schaamt zich daar om. mannen zijn gevoelig op dat gebied, letterlijk en figuurlijk haha.



Ga jij eens punnikken ofzo!

05-08-2010, 15:03

Citaat door Miss_Tashel7it:
een man die niks te verbergen heeft zal nooit maar dan ook nooit een kans voor zich voorbij laten gaan, al was het alleen om te voorkomen dat zijn vrouw de indruk krijgt dat hij vreemd gaat hahaha

Het kan niet anders, een man die geen zin heeft, die bestaat niet. De vraag is volgens mij dan: De man die in jou geen zin heeft...

Alleen een man die ziek is, of geen sahwa heeft, of een man met erectieproblemen, die heeft geen zin, of misschien wel maar hij schaamt zich daar om. mannen zijn gevoelig op dat gebied, letterlijk en figuurlijk haha.







hoe weet jij dat allemaal als ik vragen mag? heb je alle soorten mannen gehad wala?

05-08-2010, 15:06
ik dacht eerst dat de man ook vervloekt werd ahahaha dus niet

Pagina's : [1] 2 3 4