Bekijk volle/desktop versie : :lol: chek reacties van leden op voetbalzone over Taarabt:lol:



05-08-2010, 13:07
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=114735

Zema Aissati, Lodeiro zijn beter

05-08-2010, 13:37


Ze zeggen dat hij een middenvelder is, hij kan zowel overal spelen
Ajax heeft echt een domme zet gedaan om hem niet te kopen, zijn niveau van spelen is nog lang niet het niveau van de ajax-spelers

Daarmee bedoel ik spelers als: Sulejmani, Emanuelson, Eriksen, De Jong
Taarabt zal Ajax echt omhoog brengen hoor samen met Suarez en El Hamdaoui zou echt mooi geweest zijn

05-08-2010, 13:39

Citaat door said6666:
Ze zeggen dat hij een middenvelder is, hij kan zowel overal spelen
Ajax heeft echt een domme zet gedaan om hem niet te kopen, zijn niveau van spelen is nog lang niet het niveau van de ajax-spelers

Daarmee bedoel ik spelers als: Sulejmani, Emanuelson, Eriksen, De Jong
Taarabt zal Ajax echt omhoog brengen hoor samen met Suarez en El Hamdaoui zou echt mooi geweest zijn



Zeker, erg jammer man

05-08-2010, 13:41
Ze hebben hem nooit zien spelen, en gaan meteen oordelen.

05-08-2010, 13:49



Citaat door Yunus23:
Ze hebben hem nooit zien spelen, en gaan meteen oordelen.



Ze nemen hun woorden gelijk terug als ze het zullen zien

05-08-2010, 14:09
ze hebben hem nog nooit zien spelen, dus die reacties moet je niet serieus nemen..

Maar aan de andere kant, Tottenham laat hem niet voor niets voor een schijntje gaan , hij speelt te veel voor zichzelf , daar moet hij hard aan werken , soms moet je simpel spelen , en dat mis ik weleens bij Taarabt

05-08-2010, 14:24
Nederland was beter voor hem geweest, daar gaat het grote talent Taarabt.

05-08-2010, 14:34

Citaat door Amsterdam21:
ze hebben hem nog nooit zien spelen, dus die reacties moet je niet serieus nemen..

Maar aan de andere kant, Tottenham laat hem niet voor niets voor een schijntje gaan , hij speelt te veel voor zichzelf , daar moet hij hard aan werken , soms moet je simpel spelen , en dat mis ik weleens bij Taarabt


Juist dat zie ik de laatste tijd veel meer bij hem. Hij is een stuk teamgerichter geworden, maar ik ben gewoon van mening als hij actievoetbal speelt dan is hij niet te houden. Ik heb alle voorbereidingsduels gevolgd met Tottenham, maar ik had al gezegd er was een afrikaan die hem afwisselde en die werd man van der wedstrijd.. Daar is het waarschijnlijk fout gegaan. Taarabt is het type Zidane, maar dan meer voor de actie dan ook voor het simpele. Zidane liet 2 acties zien in de hele wedstrijd. Andere overeenkomst is dat ze allebei erg balvast zijn.

De transfer vind ik niet terecht.. Tottenham moest een veeeel betere club voor hem zoeken.

05-08-2010, 14:58
Ik denk dat dit beter is voor hem. Bij QPR is hij de man en speelt hij wekelijks. Die trainer was helemaal naar Marokko gevlogen om hem te overtuigen. Ik vind het een goede stap richting de Top. Nu heeft hij zekerheid.