Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Van donker naar Blond!



Pagina's : [1] 2

04-08-2010, 23:08
Ik heb jullie TIP nodig!
Dus niet je mening .
Anyway, ik heb altijd bruin haar gehad heb in Marokko mijn haren geverfd namenlijk met heeel veel highlights met heel schadelijk spul! Ontkleuring dus.. mijn haren lijken blond maar het is het niet ik wil me haren egaal in 1 kleur dus wil me haren gewoon in een keer (donker)blond verven..
Iemand tips or tricks waar en hoe ik het het beste kan doen?
Ohja, en heb heel dik haar een bos krullen dus ik weet dat de meeste europese kappers mijn haar niet aan kunnen

04-08-2010, 23:31


Gewoon naar de kapper gaan met afbeeldingen van voorbeelden hoe je het wilt hebben. Dit vind ik bijvoorbeeld een hele mooie kleur:




05-08-2010, 21:08
Ja inderdaad, die kleur wil ik heel graag ik laat even me huidige kleur zien

05-08-2010, 21:12

Zo iets heb ik ongeveer.. lijkt het zelfde maar het is veel donkerder op fotos ook wel een beetje rood me haren zijn echt beschadigd door die highlights wil me haar nu gewoon egaal in 1 kleur

05-08-2010, 21:14



Citaat door Phyllis:
Gewoon naar de kapper gaan met afbeeldingen van voorbeelden hoe je het wilt hebben. Dit vind ik bijvoorbeeld een hele mooie kleur:





woow zo wil ik het ook hebben,

05-08-2010, 21:37
Heb ook gemerkt trouwens dat wanneer je een donkere haarkleur hebt, je dan een wat agressievere/grauwere gezichtje hebt. Als je een lichte haarkleur hebt, dan lijkt het alsof je een zacht gezichtje hebt. Dan komt je gezichtje wat zachter naar buiten.

05-08-2010, 22:00

Citaat door Phyllis:
Heb ook gemerkt trouwens dat wanneer je een donkere haarkleur hebt, je dan een wat agressievere/grauwere gezichtje hebt. Als je een lichte haarkleur hebt, dan lijkt het alsof je een zacht gezichtje hebt. Dan komt je gezichtje wat zachter naar buiten.


Klopt, als je mij zou zien zou je denken echt een 'bitch', terwijl ik dat helemaal niet ben haha, maar komt doordat ik donkere ogen heb en donker haar, dan kom je wat agressief over.

06-08-2010, 15:01
Uppppp, hoe kan ik dit doen heb ook veel uitgroei..

06-08-2010, 15:51
verven is slecht voor je haar.
ik doe het nooit donker is gwn mooi

06-08-2010, 15:53
ik open net ene topic over droog haar


ahahah ik wilde het ook zo als kim kardashian nou volgens de kapper kan je dus nooit je haar van donker naar licht verven.
je moet het of ontkleuren, of heeeeeeeeeel veeeeeel hightlights erin

ik heb dus heelveel highlights erin laten zetten het is echt super geworden.

ik was mijn haar meestal 1 a 2 keer per week ( niet denken ieel dat is op advies van de kapper omdat het zo droog is.)

dus toen ik het zelf ging wassen naaaaah het is zooooooo droog nu he

06-08-2010, 16:03

Citaat door MevrouwVoorJou:
ik open net ene topic over droog haar


ahahah ik wilde het ook zo als kim kardashian nou volgens de kapper kan je dus nooit je haar van donker naar licht verven.
je moet het of ontkleuren, of heeeeeeeeeel veeeeeel hightlights erin

ik heb dus heelveel highlights erin laten zetten het is echt super geworden.

ik was mijn haar meestal 1 a 2 keer per week ( niet denken ieel dat is op advies van de kapper omdat het zo droog is.)

dus toen ik het zelf ging wassen naaaaah het is zooooooo droog nu he



Kappers beschikken dikwijls over een goede, en zeer professionele lijn.
Misschien kan je die aanschaffen?

07-08-2010, 14:37

Wat dachten jullie van Syoss? Het is een professionele kappersproduct, iemand ervaring hiermee? @ Mevrouwvoorjou; Ik heb nu ook heel veel highlights in gedaan zodat het geheel blond lijkt maar dat vindt ik niet meer mooi wil me haar gewoon egaal blond.. ben alleen bang dat het oranje word maar het kan ook gewoon blond worden want heb al blonde highlights erin?

07-08-2010, 14:42


Wat voor blond is dat van Kim kardashian dat wil ik

07-08-2010, 15:09

Citaat door Undercoverrr.:

Wat dachten jullie van Syoss? Het is een professionele kappersproduct, iemand ervaring hiermee? @ Mevrouwvoorjou; Ik heb nu ook heel veel highlights in gedaan zodat het geheel blond lijkt maar dat vindt ik niet meer mooi wil me haar gewoon egaal blond.. ben alleen bang dat het oranje word maar het kan ook gewoon blond worden want heb al blonde highlights erin?

ja ik heb zoveel hightlights dat je geen streepjes ziet zeg maar... ja kan het niet uitleggen het lijkt gewoon natuurlijk en de highlights heb ik er na 15 min al uitgewassen het was dus niet echt blond maar gewoon lichtbruin. de kleur is echt mooi maar het voelt alleen als touw

07-08-2010, 15:47

Citaat door MevrouwVoorJou:
ja ik heb zoveel hightlights dat je geen streepjes ziet zeg maar... ja kan het niet uitleggen het lijkt gewoon natuurlijk en de highlights heb ik er na 15 min al uitgewassen het was dus niet echt blond maar gewoon lichtbruin. de kleur is echt mooi maar het voelt alleen als touw

Ja, ik heb dat ook maar bij mij liet ik ze er heel lang in zitten heb ook witten plukjes er tussen maar ik wil het nu gewoon egaal dat ziet er veel gezonder uit

Pagina's : [1] 2