Bekijk volle/desktop versie : msnen met getrouwde vrouwen

Pagina's : 1 [2]

06-02-2015, 22:32

Citaat door MamaVanM:
Weet je waar ik aan dacht. Hoeveel zullen er nog leven?
Zo eng. Alleen hun woorden spoken hier.
In sha Allaah allemaal nog...
Moest er idd ook aan denken..

06-02-2015, 22:35

Citaat door ilovesoap:
In sha Allaah allemaal nog...
Moest er idd ook aan denken..
Incha allah

Heb jij vroeger veel ge msnt?

06-02-2015, 22:44
Ik las die reacties en dacht even beginpost opnieuw lezen
Nee er stond toch echt vrouwen

06-02-2015, 22:49

Citaat door MamaVanM:
Zooooo
Mag ik een vraag stellen?
Hoe ben je in vredesnaam op deze topic gekomen van inmiddels 12 jaar geleden? Ben je echt al die pagina's langsgegaan of heb je gezocht met de termen 'msnen met getrouwde vrouwen'?

Wat betreft de reacties van toen en de reacties van nu... ach laat ik maar niks zeggen.

06-02-2015, 22:53

Citaat door CanYouSeeMe:
Mag ik een vraag stellen?
Hoe ben je in vredesnaam op deze topic gekomen van inmiddels 12 jaar geleden? Ben je echt al die pagina's langsgegaan of heb je gezocht met de termen 'msnen met getrouwde vrouwen'?

Wat betreft de reacties van toen en de reacties van nu... ach laat ik maar niks zeggen.
Nou, kijk

Wacht ff slokje nemen

Ik vond de onderwerpen saai
Ik dacht laat ik even kijken wat er afgelopen week is gepost. Ik wilde net klikken toen zag ik heeeey "laatste". Hoe ver hebben ze verzameld. Ik klikte op laatste en zag onderwerpen van 2002. Ik was vergeten hoe belangrijk MSN ooit was

06-02-2015, 22:58

Citaat door Islam-Noor:
Jawel zeg!

Haha nee niet iets boeiends hoor, maar meer dat het hier niet veranderd is als ik soms even undercover weer wat topics doorlees. Het gedrag is nagenoeg hetzelfde als toen.

Citaat door MamaVanM:
Nou, kijk

Wacht ff slokje nemen

Ik dacht laat ik even kijken wat er afgelopen week is gepost. Ik wilde net klikken toen zag ik heeeey "laatste". Hoe ver hebben ze verzameld. Ik klikte op laatste en zag onderwerpen van 2002. Ik was vergeten hoe belangrijk MSN ooit was
A oke ik snap het. Ja ik dacht huh hoe komt ze op deze topic. Ik zie geregeld dat topics waar al een jaar of 10 niet in is gereageerd worden geuppt. als ik dan de inhoud lees dan denk ik huh waarom zou iemand deze topic in vredesnaam willen uppen snapje? MSN was inderdaad ooit belangrijk haha. Over 10 jaar zullen leden terugkijken naar topics over Whatsapp terwijl er dan waarschijnlijk weer andere programma's zijn waarmee gecommuniceerd zal worden.

(Laatst kwam ik een reclame tegen van http://www.spele.nl Heeft iemand daar vroeger ook uren lol op gehad?)

06-02-2015, 23:01

Citaat door MamaVanM:
Nou, kijk

Wacht ff slokje nemen

Te leuk hoe je dit verteld.

06-02-2015, 23:06

Citaat door MamaVanM:
Nou, kijk

Wacht ff slokje nemen

Wie weet kunnen we oudere topics vinden

06-02-2015, 23:08
Ik word zo emotioneel van die oude dode topics

06-02-2015, 23:11

Citaat door Islam-Noor:
De tijd gaat snel... Dat heb ik. Dan denk ik 2002.. Pffff
Ja!!!

Pagina's : 1 [2]