Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Welke gezichtscreme is de beste en waarom?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

04-08-2010, 10:12
De titel zegt het al. Ik moet een gezichtcreme hebben. Ik wil best veel geld uitgeven maar dan moet ie ook goed zijn. Ik stond gister bij de kruidvat en zoveel potjes, zoveel prijzen. Ik wist niet welke ik moest kiezen. Ben gewoon weggelopen en niks gekocht. Dus ladies deel je ervaringen met mij. Help

04-08-2010, 12:17


Ik gebruik die van garnier essentials. Toen ik er mee begon, kreeg ik opeens een gave huid subhan allah. Veel mensen zeiden ook van huh heb je foundation op of wat heb jij een egale huid. Een vriendin zei ook van als ik jou was zou ik geen foundation doen, want je huid is helemaal glad.

Ik ben er wel erg blij mee alhamdulilah!

Misschien ook wat voor jou.

04-08-2010, 12:30

Citaat door Parelbeautyx:
Ik gebruik die van garnier essentials. Toen ik er mee begon, kreeg ik opeens een gave huid subhan allah. Veel mensen zeiden ook van huh heb je foundation op of wat heb jij een egale huid. Een vriendin zei ook van als ik jou was zou ik geen foundation doen, want je huid is helemaal glad.

Ik ben er wel erg blij mee alhamdulilah!

Misschien ook wat voor jou.



had je last van puistjes?

04-08-2010, 13:10
Ja nogal zuster. Puistjes en kleine onzuiverheden.

04-08-2010, 13:31



Citaat door Parelbeautyx:
Ja nogal zuster. Puistjes en kleine onzuiverheden.



dus door die dagcreme van garnier is het allemaal verdwenen?

04-08-2010, 13:42
ik gebruik ook van garnier de dag en nachtcreme.Mijn huid is echt schoon en zuiver, heb veel complimentjes gekregen. Ik gebruikte eerst altijd foundation en al die andere troep maar nu niet meer want ik hem echt een mooie huid gekregen

04-08-2010, 13:51

Citaat door zina_dinaaa:
dus door die dagcreme van garnier is het allemaal verdwenen?

Ja het is niet zoals vroeger, mijn verloofde zei ook tegen mij van je gezicht is veel zuiverder geworden en die zwarte puntjes die je op je wang had zijn ook verdwenen.

En het kost maar iets van 5/6 euro. Het is het proberen waard!

http://www.beautynieuws.nl/nieuws/1013/Garnier-Essentials-goedkoop-alternatief-voor-huidverzorging

04-08-2010, 13:52

Citaat door Parelbeautyx:
Ja het is niet zoals vroeger, mijn verloofde zei ook tegen mij van je gezicht is veel zuiverder geworden en die zwarte puntjes die je op je wang had zijn ook verdwenen.

En het kost maar iets van 5/6 euro. Het is het proberen waard!


dat is goed nieuws!! Is dat die groene die je gebruikt?

04-08-2010, 13:54

Citaat door zina_dinaaa:
dat is goed nieuws!! Is dat die groene die je gebruikt?

Ja het zit in een pakje, daarop zie je paarse bloemen denk ik. Heb het pakje weggegooid. Maar je moet goed kijken naar de tekst eronder. Daar onder staat essentials. En die moet je hebben.
zie: http://www.beautynieuws.nl/nieuws/1013/Garnier-Essentials-goedkoop-alternatief-voor-huidverzorging

04-08-2010, 13:59

dagcreme


Nachtcreme

ik gebruik deze 2 nu sinds 4 weken en zie duidelijk verschil

04-08-2010, 14:01

Citaat door Parelbeautyx:
Ja het zit in een pakje, daarop zie je paarse bloemen denk ik. Heb het pakje weggegooid. Maar je moet goed kijken naar de tekst eronder. Daar onder staat essentials. En die moet je hebben.
zie: http://www.beautynieuws.nl/nieuws/1013/Garnier-Essentials-goedkoop-alternatief-voor-huidverzorging



je bent een schat!! ik ga em ff proberen.. shokran!!

04-08-2010, 14:01
Oja, zina_dinaaa: Die hierboven is voor de normale tot droge huid, die andere die ik jou beschreef is voor de normale tot gemengde huid. Ik heb zelf een vette huid, dus daarom gebruik ik die.

04-08-2010, 14:02



Citaat door zina_dinaaa:
je bent een schat!! ik ga em ff proberen.. shokran!!

Jij ook lieverd! Insha allah zal die ook goed werken bij jou! Geen dank lief

04-08-2010, 14:12

Citaat door Parelbeautyx:
Oja, zina_dinaaa: Die hierboven is voor de normale tot droge huid, die andere die ik jou beschreef is voor de normale tot gemengde huid. Ik heb zelf een vette huid, dus daarom gebruik ik die.



ik heb een normale tot droge huid, dan zie ik op hun site een roze potje?

04-08-2010, 14:34
Welke het beste is? geen idee... ik denk dat iedere persoon heil vindt in een ander merk. Maar ik geloof dat er zeker goedkope producten zijn die net zo goed resultaat hebben als dure merken! dan betaal je meer voor de ' naam'.... en gezichtscreme is gewoon letterlijk olie en bepaalde toegevoegde stoffen... het is eigenlijk belachelijk dat mensen daar zoveel geld aan uitgeven.

Ik heb een gewone huid en gebruik momenteel de volgende dingen:

Eerst reinig ik het met Ducray diaseptyl solution... is een waterige reiniger wat je op watterschijfje doet en je gezicht mee reinigt. Ik heb hmdl bijna nooit pukkels, maar ik begon wat meeeters (zwarte stipjes) te krijgen op mijn neus... en nu ik dit gebruikt gaat dat weg!
kost rond 5 euro bij apotheek.

En erna gebruik ik Zarqa body treatment sensetive met mineralen van de dode zee.
kost rond 13 euro.

Heb altijd een gave/zachte huid.

Hiernaast gebruik ik soms:

Dagcreme:
kost rond 2 a 3 euro.

Nachtcreme:
kost rond 5 euro ofso.

De basis is vooral het goed reinigen van je huid!! gezond eten/ goed drinken/ niet roken etc.

Pagina's : [1] 2 3 4 5