Bekijk volle/desktop versie : geen begrip



Pagina's : [1] 2 3 4

13-12-2002, 21:14
Ik weet niet of meer meiden het hebben, maar tegenwoordig krijg je nauwelijks begrip van de meeste marokkaanse jongens.....
zelfs hier op yasmina krijg je pm mailtjes waarin staat of ze je foto kunnen krijgen? Dit is gewoon te gek voor woorden....
En als je weigert, tonen ze ook geen begrip....
En dat is ook zo met afspreken enzo....
En wat ik al helemaal niet snap, is dat ze je een aantal voorstellen doen die tegenstijdig zijn met de islam...dan heb ik echt zoiets van behandel mij zoals jij wenst dat je zusje wordt behandelt door andere jongens...

13-12-2002, 21:17


ach ja ik begrijp wat je bedoelt.....zo zijn jongens nou eenmaal..je moet je er gewoon niet druk over maken......

13-12-2002, 21:18
Hallo meid,

ik begrijp wat je bedoelt, er zijn er altijd wel een paar jongens, die ons (meiden) niet serieus nemen..
Zij denken ook dat alle meiden van tegenwoordig niet meer deugen..
Oke ze zijn er wel maar dat wil toch niet zeggen dat we allemaal zo negatief zijn, integendeel zelfs ik ken een hoop meiden die heel erg positief in het leven staan, en die echt niet met zich laten sollen..

1 tip gewoon niets van aantrekken..

Groetjes Moi

13-12-2002, 21:18
je hebt gelijk!

tfoe sosm zooo erg

13-12-2002, 21:18


Ik heb nog geen last gehad van dat soort stalkers...


Ik vind ze hier allemaal wel aardig... misschien trek jij net de verkeerden aan

13-12-2002, 21:21

Citaat:
Origineel gepost door Kenitrya
Ik heb nog geen last gehad van dat soort stalkers...


Ik vind ze hier allemaal wel aardig... misschien trek jij net de verkeerden aan
wat bedoel je daarmee, want het slaat namelijk nergens op!
Ik ken ze toch niet? en trouwens ik heb niet beweert dat ik ze niet aardig vind

13-12-2002, 21:23

Citaat:
Origineel gepost door maghrabia82
ach ja ik begrijp wat je bedoelt.....zo zijn jongens nou eenmaal..je moet je er gewoon niet druk over maken......
hou het maar op sommige

13-12-2002, 21:24

Citaat:
Origineel gepost door cava
Hallo meid,

ik begrijp wat je bedoelt, er zijn er altijd wel een paar jongens, die ons (meiden) niet serieus nemen..
Zij denken ook dat alle meiden van tegenwoordig niet meer deugen..
Oke ze zijn er wel maar dat wil toch niet zeggen dat we allemaal zo negatief zijn, integendeel zelfs ik ken een hoop meiden die heel erg positief in het leven staan, en die echt niet met zich laten sollen..

1 tip gewoon niets van aantrekken..

Groetjes Moi
Dank je meid! maar ik trek me er ook niets van aan hoor, ewa safi ga me daar echt niet zo druk om maken! alhamdoeillah zijn er nog jongens die wel respect voor ons hebben.....
maar omdat het me de afgelopen tijd erg is opgevallen, kon ik het niet laten het even op te merken en omdat ik zie dat het ook bij vele andere gebeurt....

13-12-2002, 21:26
je moet toch weten dat er overal zulke jongens zitten

14-12-2002, 13:15

Citaat:
Origineel gepost door Chaimaa
je moet toch weten dat er overal zulke jongens zitten
DAT BESEF IK OOK WEL HOOR MEID!

14-12-2002, 13:19

Citaat:
Origineel gepost door NA3 NA3
hou het maar op sommige
Hoor jij daar ook bij........

14-12-2002, 13:21

Citaat:
Origineel gepost door Saida
Hoor jij daar ook bij........
IK VIND VAN NIET, DAAROM ZEI IK JUIST SOMMIGE

14-12-2002, 13:23



Citaat:
Origineel gepost door NA3 NA3
IK VIND VAN NIET, DAAROM ZEI IK JUIST SOMMIGE
Voel je niet gelijk aangevallen hoor, want ik bedoel het niet negatief maar positief.........

14-12-2002, 13:25
Zoals jij wenst dat niemand jouw moeder, zus, zusje, dochter, nicht of tante lastig valt zo willen vele dat ook niet. Zoals jij wenst dat zij gerespecteerd word moet jij ook andere respecteren. Want de vrouw is immers je moeder, je zusje, je oma en dochter.

14-12-2002, 13:25

Citaat:
Origineel gepost door naoual_tangawia
Ik weet niet of meer meiden het hebben, maar tegenwoordig krijg je nauwelijks begrip van de meeste marokkaanse jongens.....
zelfs hier op yasmina krijg je pm mailtjes waarin staat of ze je foto kunnen krijgen? Dit is gewoon te gek voor woorden....
En als je weigert, tonen ze ook geen begrip....
En dat is ook zo met afspreken enzo....
En wat ik al helemaal niet snap, is dat ze je een aantal voorstellen doen die tegenstijdig zijn met de islam...dan heb ik echt zoiets van behandel mij zoals jij wenst dat je zusje wordt behandelt door andere jongens...
Zorg gewoon dat jij je eigen kinderen opvoedt om dit soort dingen niet te doen. Kinderen zijn hoop.......hoop op een nieuwe toekomst waar dit soort dingen niet gebeuren.

Pagina's : [1] 2 3 4