Bekijk volle/desktop versie : Een spannende avond met je Partner



Pagina's : [1] 2

03-08-2010, 10:41
Hoe kan jij je relatie/huwelijk spannend houden.

Veel stelletjes komen in een sleur als ze in het huwelijks bootje getreden zijn dat is natuurlijk erg jammer
Waardoor jonge stelletjes op jonge leeftijd weer uit elkaar gaan omdat ze meer van het huwelijk hadden verwacht.

Hoe kan jij het spannend houden in de slaapkamer.

Wat zijn de echte Hots en de Nots????

03-08-2010, 13:27

dus jij denkt dat deze echtscheidingen alleen aan de seks ligt?

dus wat je nu indirect zegt is dat IK in iedergeval nooit zal scheiden?

als ik ooit getrouwd zou zijn.

03-08-2010, 21:19

Citaat door Zemmita:
dus jij denkt dat deze echtscheidingen alleen aan de seks ligt?

dus wat je nu indirect zegt is dat IK in iedergeval nooit zal scheiden?

als ik ooit getrouwd zou zijn.


Seks is een van de belangrijkste dingen binnen een huwelijk.. als er geen spanning is op dat gebied, gaat je relatie ook slecht!

Het klinkt misschien stom, maar het is gewoon zo!

03-08-2010, 22:15
Je moet vooral zeggen wat je lekker vind, kom jij met nieuwe ideeen.

04-08-2010, 07:48


Citaat door Amine_:
dan wil ik wel met je trouwen dan



trek een nummertje en ga rustig in de rij staan zou ik zeggen.

04-08-2010, 07:52

Citaat door Rocher:
Seks is een van de belangrijkste dingen binnen een huwelijk.. als er geen spanning is op dat gebied, gaat je relatie ook slecht!

Het klinkt misschien stom, maar het is gewoon zo!



als ik getrouwd ben en ik neuk, neuk ik puur en alleen omdat ik het lekker vind en ik klaar wil komen. Niet omdat ik bang ben dat me vent ervandoor gaat. dat is gwn een lustobject, het betekend niet omdat ik getrouwd de term lustobject niet meer bestaat, maar k begrijp wat je bedoeld meid.


ik ben gelukkig met hem, maar ben net zo gelukkig zonder hem hoor.

04-08-2010, 11:43

Citaat door Zemmita:
als ik getrouwd ben en ik neuk, neuk ik puur en alleen omdat ik het lekker vind en ik klaar wil komen. Niet omdat ik bang ben dat me vent ervandoor gaat. dat is gwn een lustobject, het betekend niet omdat ik getrouwd de term lustobject niet meer bestaat, maar k begrijp wat je bedoeld meid.


ik ben gelukkig met hem, maar ben net zo gelukkig zonder hem hoor.


dus wat is jou tip voor ons?

04-08-2010, 12:22

Citaat door Marokaasje79:
dus wat is jou tip voor ons?



lees het boek act like a lady think like a man.


of het boek waarom mannen een bitch trouwen!

maar de tweede moet je niet helemaal serieus opvolgen.

04-08-2010, 12:49
Slechte seks of helemaal geen seks leid tot spanningen, irritaties en ruzies binnen het het huwelijk. Nou hoef je natuurlijk niet om slechte seks te gaan scheiden. Maar goede seks maakt wel heel veel goed, de kans dat je partner vreemdgaat is ook veel kleiner dan en je bent veel vrolijker en tevreden..
Dus het is inderdaad wel heel belangerijk.
En Zemmera je gaat niet alleen met elkaar naar bed omdat je klaar wilt komen, over lustobjecten gesproken ! Het is meer dan dat hoor.

04-08-2010, 12:53

Citaat door _DiepOngelukkig:
Slechte seks of helemaal geen seks leid tot spanningen, irritaties en ruzies binnen het het huwelijk. Nou hoef je natuurlijk niet om slechte seks te gaan scheiden. Maar goede seks maakt wel heel veel goed, de kans dat je partner vreemdgaat is ook veel kleiner dan en je bent veel vrolijker en tevreden..
Dus het is inderdaad wel heel belangerijk.
En Zemmera je gaat niet alleen met elkaar naar bed omdat je klaar wilt komen, over lustobjecten gesproken ! Het is meer dan dat hoor.



a. het is zemmita.
b. k ben niet getrouwd.
c. k ken geen liefde en wil het ook niet kennen
d. k ga alleen puur voor de lust met "hem" naar bed.
e. Ieder zn eigen ding toch?

04-08-2010, 12:59

Citaat door Zemmita:
a. het is zemmita.
b. k ben niet getrouwd.
c. k ken geen liefde en wil het ook niet kennen
d. k ga alleen puur voor de lust met "hem" naar bed.
e. Ieder zn eigen ding toch?


Als je geen liefde kent dan moet je ook niet komen ouwhoeren hier en doen alsof je weet waar je over praat terwijl je nog niks gezien hebt.

04-08-2010, 14:33
1 ding ga in ieder geval niet als een dode altijd maar op je rug liggen en zonder geluid of iets

want dan is die zeker zo ervandoor

05-08-2010, 09:56


Citaat door sweetylinna:
1 ding ga in ieder geval niet als een dode altijd maar op je rug liggen en zonder geluid of iets

want dan is die zeker zo ervandoor



die hakt er in.

05-08-2010, 11:28

Citaat door Amine_:
nee dankje ,ik sta nooit in de rij aangezien nu ook genoeg keus is kan ik ook geen keus maken.


Genoeg Keus klopt, maar ik ben uniek. De mannen die in de rij staan weten dat óók de uitdaging om jou in die rij te zetten is voor mij alleen groter.



Citaat door _DiepOngelukkig:
Als je geen liefde kent dan moet je ook niet komen ouwhoeren hier en doen alsof je weet waar je over praat terwijl je nog niks gezien hebt.



De liefde heeft jou alleen diep ongelukkig gemaakt... en alle mannen die mij hebben gekend... zullen precies hetzelfde zeggen.. "de liefde heeft ze diep ongelukkig gemaakt".....

Ik hoef de liefde niet te kennen... als jij wanhopig verliefd wilt worden.. of de liefde wilt proeven jou ding... maar mij niet gezien hoor.

05-08-2010, 11:39

Citaat door Zemmita:
Genoeg Keus klopt, maar ik ben uniek. De mannen die in de rij staan weten dat óók de uitdaging om jou in die rij te zetten is voor mij alleen groter.





De liefde heeft jou alleen diep ongelukkig gemaakt... en alle mannen die mij hebben gekend... zullen precies hetzelfde zeggen.. "de liefde heeft ze diep ongelukkig gemaakt".....

Ik hoef de liefde niet te kennen... als jij wanhopig verliefd wilt worden.. of de liefde wilt proeven jou ding... maar mij niet gezien hoor.


De liefde heeft mij 'gedood'.

Pagina's : [1] 2