Bekijk volle/desktop versie : vrouwen die hun man waarderen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

02-08-2010, 22:49
bestaan die nog, tegenwoordig zijn vrouwen heel slecht tegen hun mannen ze luisteren niet ze doen waar ze zin in hebben , zonder te overlege met hun man ,en nog zeggen dat mannen gemeen zijn , ik geloof niet meer in dat zo een vrouw nog bestaat , maar ik wil iedereen zijn mening horen daarom open ik mijn topic ,wie is het mee eens ,en wie niet ,en waarom?

02-08-2010, 22:52


Ik irriteer me aan topics die beginnen met: 'Zijn er nog zulke mannen of zulke vrouwen' Tuurlijk zijn die er nog wel

02-08-2010, 22:54
Maak je maar eerst druk om een reine Marokkaanse vrouw te vinden, die eerlijk en oprecht is.

Dat ze jou niet waarderen valt zo te compenseren.

02-08-2010, 22:54
Achjaa de vrouwen van tegenwoordig weten niet wat ze willen. Niet allemaal natuurlijk maar je hebt er sommige die blijven klagen. Ipv gewoon tevreden te zijn met wat je hebt, en elhamdoulilah zeggen! Sommige kunnen zich dat niet perimitteren.

02-08-2010, 22:55



Citaat door Tangaouiaaaaaaa:
Ik irriteer me aan topics die beginnen met: 'Zijn er nog zulke mannen of zulke vrouwen' Tuurlijk zijn die er nog wel


Thank you..

Citaat door mr.niceguy:
Maak je maar eerst druk om een reine Marokkaanse vrouw te vinden, die eerlijk en oprecht is.

Dat ze jou niet waarderen valt zo te compenseren.


Als ze eerlijk en oprecht is (ook in haar dien hopelijk), dan zal ze jou vast ook wel waarderen.

02-08-2010, 22:57
Op elk potje past een dekseltje.

02-08-2010, 22:57

Citaat door Tangaouiaaaaaaa:
Ik irriteer me aan topics die beginnen met: 'Zijn er nog zulke mannen of zulke vrouwen' Tuurlijk zijn die er nog wel

oke leg uit ,vrouuwen die hun man waarderen ook als hij zegt dat ze niet met vriendinnen af mag spreken niet alleen naar de winkel en niet zonder toesteming van de man de deur uit gaan

zijn deze vrouwen wel in deze tijd te vinden

02-08-2010, 22:57

Citaat door Nadoria_L:
Achjaa de vrouwen van tegenwoordig weten niet wat ze willen. Niet allemaal natuurlijk maar je hebt er sommige die blijven klagen. Ipv gewoon tevreden te zijn met wat je hebt, en elhamdoulilah zeggen! Sommige kunnen zich dat niet perimitteren.


02-08-2010, 22:58

Citaat door Miss.H:
Thank you..


Als ze eerlijk en oprecht is (ook in haar dien hopelijk), dan zal ze jou vast ook wel waarderen.

buiten dat kan je dat echt zo compenseren. Ik zal alleen de moeite nemen als ik 100% zeker op diegene kan bouwen, anders niet.

02-08-2010, 22:59

Citaat door berberpareltje:
oke leg uit ,vrouuwen die hun man waarderen ook als hij zegt dat ze niet met vriendinnen af mag spreken niet alleen naar de winkel en niet zonder toesteming van de man de deur uit gaan

zijn deze vrouwen wel in deze tijd te vinden


Geef me 1 reden waarom ze niet zou mogen uitgaan met haar vriendinnen of alleen mag winkelen van haar man?

Als hij haar zogenaamd wilt beschermen, snap ik niet voor wat?
Of zou het met vetrouwen te maken hebben..
Dan ligt de schuld bij de man. Hij vertrouwt zijn vrouw blijkbaar niet wat trouwens niet mag.. wantrouwen..

02-08-2010, 23:00
Waarom alleen de vrouwen en de mannen niet? die haar eens goed behandeld zodat zij hem gaat waarderen!

02-08-2010, 23:00

Citaat door berberpareltje:


Ewa jaa toch

02-08-2010, 23:04



Citaat door Tangaouiaaaaaaa:
Geef me 1 reden waarom ze niet zou mogen uitgaan met haar vriendinnen of alleen mag winkelen?

gef me een reden ,of een vrouw zijn weigerd dit te doen en of ze hem daar mee waardeerd

02-08-2010, 23:05

Citaat door Nadoria_L:
Ewa jaa toch

helemaal gelijk schat

02-08-2010, 23:06

Citaat door berberpareltje:
helemaal gelijk schat


Dankje lieverd! Fijn dat je eens bent met mijn mening

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7