Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Meiden met hoofddoek ; melden !



Pagina's : [1] 2 3 4

02-08-2010, 22:37
[even een vraagje wie van de dames draagt er nagellak? ja ik zelf ook ik draag hoofddoek en ik draag alleen ; knalroze , licht roze , rood , bordorood, zalm , terquise , maar ik heb zelf alle kleuren,& jullie]

02-08-2010, 22:38


Nee draag ik niet is lastig met het bidden. Als ik ongesteld ben en ik me dood verveel doe ik weleens een french manicure maar meer dan dat niet

02-08-2010, 22:38
Ik ook weleens, maar niet echt felle kleuren...

02-08-2010, 22:40

Citaat door -Amanah-:
Nee draag ik niet is lastig met het bidden. Als ik ongesteld ben en ik me dood verveel doe ik weleens een french manicure maar meer dan dat niet

Sorry , ik zelf bid niet . Ya rabbi sma3liya.

02-08-2010, 22:40


ik zou geen velle kleuren gebruiken, als je hoofddoek draagt. Ziet er niet uit meid. Gebruik gewoon hele lichte onopvallende kleurtjes. of beter niets

02-08-2010, 22:41
Ik draag ook hoofddoek (Alhamdoulilaah) maar ik draag geen nagellak. Ik heb wel de doorzichtige, maar die heb ik meer gekocht om het op ringen, armbanden en kettingen te smeren die kleine diamantjes hebben (zodat ze er minder snel uit vallen). Wel heb ik het één keer gedragen maar ik vond het niet echt fijn, ik zat er de hele tijd aan te pulken totdat alles eraf was.

02-08-2010, 22:42

Citaat door Hetzalzwel-:
Sorry , ik zelf bid niet . Ya rabbi sma3liya.



Sorry dat ik het vraag en jij het vervelend ervaart, maar waarom bid je niet?

02-08-2010, 22:44

Citaat door missy_riffiene:
Sorry dat ik het vraag en jij het vervelend ervaart, maar waarom bid je niet?


Omdat ik niet weet hoe het moet, sorry ik zou het echt graag willen weten maar ik ben ook stom omdat ik het ook niet vraag maar insa'allah ik wil als de ramadan begint beginnen insa'allah

02-08-2010, 22:46

Citaat door Hetzalzwel-:
Omdat ik niet weet hoe het moet, sorry ik zou het echt graag willen weten maar ik ben ook stom omdat ik het ook niet vraag maar insa'allah ik wil als de ramadan begint beginnen insa'allah


Inshaa Allaah meid, vraag anders hulp aan je moeder, of desnoods aan een vriendin die weet je hoe je rituele wassing moet doen en hoe je moet bidden.

02-08-2010, 22:50

Citaat door missy_riffiene:
Inshaa Allaah meid, vraag anders hulp aan je moeder, of desnoods aan een vriendin die weet je hoe je rituele wassing moet doen en hoe je moet bidden.

insa'allah

02-08-2010, 22:52
Hier staat hoe je de (rituele) wassing kunt doen:
www.risallah.com/islam/gebed.php?g=leer_woedoe

En op deze site staat hoe je moet bidden:
www.risallah.com/islam/gebed.php?g=leer_gebed

Ik hoop dat ik je een stap verder heb geholpen Inshaa Allaah

03-08-2010, 00:43
Nee vind dat eerlijk gezegd niet kunnen, zou het zelf niet kunnen.
Doorzichtige kan wel, dat is wel mooi.

03-08-2010, 01:08



Citaat door YYY.:
Nee vind dat eerlijk gezegd niet kunnen, zou het zelf niet kunnen.
Doorzichtige kan wel, dat is wel mooi.


salaam alaikoem wa rahmatullah zuster.

Ik weet niet als je dit voor buitenshuis bedoelt?
Maar doorzichtige nagellak mag ook niet buitenshuis.

wa salaam.

03-08-2010, 01:09
Hoofddoek of geen hoofddoek. Wij als moslims zijn verplicht om te bidden. Het is heel lastig om nagelak op te doen, aangezien de wassing niet wordt geaccepteerd. Daarnaast, moeten we onze schoonheid niet tonen (nagelak kan verleidelijk zijn). Als je thuis blijft of buiten handschoenen draagt tijdens je menstruatie, dan is het natuurlijk iets anders.

03-08-2010, 01:38
Ik draag zelden nagellak, ik denk er ook bijna nooit aan. Maar als ik het draag, draag ik mijn lichtgrijze nagellak.. love it .

Pagina's : [1] 2 3 4