Bekijk volle/desktop versie : Leer van Topica. Leer.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

02-08-2010, 20:10
Als een man ziet dat je hem wilt en hij is not so in to you. Dan zal ie je laten merken dat hij niet geintereseerd in je is. Kom je als een puppy terug. Blijft hij dat doen, want hij weet je blijft plakken. Af en toe doet ie wat liefs. Dan denk jij...o wat is ie lief. En dan vervalt ie in zijn oude rol. Stel je grijpt m meteen bij de ballen. Dan zal ie nooit je als een dweil behandelen, want hij weet als ie zo gaat doen verlaat je hem. Dan denkt hij....fuck deze wijf ze kost me te veel moeite. Vind haar maar niks. Beetje spelen waha.


Kijk...............heeel simpel. Wolllah dit wat ik nu ga zeggen is b7al wetenschappelijke college. Dus pak jullie dames jullie schriftjes.

Een jongen die jou slecht behandelt is jou niet waard. Waarom zou je iets willen wat jou benadeelt?

Een jongen die je bedreigt op welke manier. Wilt altijd macht over je. Stel je bent een sletje. Dan is dat precies de type die je moer nodig heeft. Ben je bent a nass dan moet je wegrennen van zo'n gast.

Een jongen die schijt aan je heeft. Ziet het niet met je zitten of heeft geen mannenhart. Dump zn mallemoer.

Een jongen die altijd eerlijk is en gwn leuk, chill en aardig is. Klamp je aan hem vast, want bitch you won the lotery.


Iedereen moet gwn naar elkaar luisteren. Soms heeft de man gelijk, soms de vrouw. Als die bitch altijd maar gelijk wilt krijgen. Dump dr mallemoer, want ze denkt ze is God.

02-08-2010, 20:13


Vaak zie je een vrouw de man spelen en de man de wijf. Nou....hier walg ik van. De man moet namelijk stoten (letterlijk en figuurlijk if you know what i mean ).

Hoe lossen we dit op?

Zo'n koppel moet gewoon uit elkaar. Die vrouw moet een kontje krijgen en haar mannenriem omruilen voor een string. Die man moet spieren en ballen kweken.

02-08-2010, 20:15
Man die verslaafd is?

Geef zn mallemoer de bons. Wat nog uitproberen of ie gaat afkicken. Fuck zn moer. ALs ie clean is moet je zelf de afweging nemen of hij het waard is. Meestal kunnen verslaafden niet of heeeeeeeeel moeilijk afkicken.

02-08-2010, 20:16
my god, dunya ie roh......

02-08-2010, 20:17


Goh, heb mijn woordenschat flink kunnen uitbreiden. Verfrissend taalgebruik.

02-08-2010, 20:19
Vrouw wilt geen seks wella man presteert niet:

Pak die bitch van dr haren en neem haar hardcore. Shmen ik heb geen zin. Jij had ook geen zin in een bruiloft van 20k+.

Pak dat grapje van je man bij de hand. Vertel m precies wat je lichaam wilt. En laat ka3 dvdtjes zien hoe het hoort. Oefenen tot ie het onder de knie kan. Probeer m ook te laten dansen op ritme. Man met ritme is goed in bed.

02-08-2010, 20:19

Citaat door Gezeur:
Goh, heb mijn woordenschat flink kunnen uitbreiden. Verfrissend taalgebruik.




02-08-2010, 20:21
Docent niet lastig vallen tijdens zijn lecture.

02-08-2010, 20:21

Citaat door Topica:
Als een man ziet dat je hem wilt en hij is not so in to you. Dan zal ie je laten merken dat hij niet geintereseerd in je is. Kom je als een puppy terug. Blijft hij dat doen, want hij weet je blijft plakken. Af en toe doet ie wat liefs. Dan denk jij...o wat is ie lief. En dan vervalt ie in zijn oude rol. Stel je grijpt m meteen bij de ballen. Dan zal ie nooit je als een dweil behandelen, want hij weet als ie zo gaat doen verlaat je hem. Dan denkt hij....fuck deze wijf ze kost me te veel moeite. Vind haar maar niks. Beetje spelen waha.


Kijk...............heeel simpel. Wolllah dit wat ik nu ga zeggen is b7al wetenschappelijke college. Dus pak jullie dames jullie schriftjes.

Een jongen die jou slecht behandelt is jou niet waard. Waarom zou je iets willen wat jou benadeelt?

Een jongen die je bedreigt op welke manier. Wilt altijd macht over je. Stel je bent een sletje. Dan is dat precies de type die je moer nodig heeft. Ben je bent a nass dan moet je wegrennen van zo'n gast.

Een jongen die schijt aan je heeft. Ziet het niet met je zitten of heeft geen mannenhart. Dump zn mallemoer.

Een jongen die altijd eerlijk is en gwn leuk, chill en aardig is. Klamp je aan hem vast, want bitch you won the lotery.
Iedereen moet gwn naar elkaar luisteren. Soms heeft de man gelijk, soms de vrouw. Als die bitch altijd maar gelijk wilt krijgen. Dump dr mallemoer, want ze denkt ze is God.


Vind maar is zo een man!

Dat daar boven heb je wel gelijk in! Als je een man elke keer terugneemt wat hij ook bij je flikt gaat hij door met ergere dingen..

02-08-2010, 20:22
Mn man gaat vreemd.

Dump hem.

Mn vrouw gaat vreemd.

Ik hoef je niks uit te leggen.

02-08-2010, 20:25
hahahahahahahahah moeilijke gozer hahaha .

02-08-2010, 20:27
meskien marokkaanse dhr phil heeft zn pillen vanmorgen niet genomen..

02-08-2010, 20:28


Hij doet me pijn.

Als het te veel pijn en moeite is waarom ben je nog met hem?

Ja ik vind hem leuk.

Dus iemand die leuk is kan ook heel wreed zijn?

Ja, maar hij is anders.

Dus je valt me eigenlijk lastig en verdoet mijn tijd? QAWED en zoek bij iemand anders hulp.



02-08-2010, 20:30
Je hebt wel gelijk over alles.

02-08-2010, 20:31
en hoe lang heb je over dit "wetenschappelijke" onderzoek gedaan?
En ben je hierdoor aan de vrouw geraakt of moet je daar nog meer onderzoeken voor doen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5