Bekijk volle/desktop versie : Als de klik er niet meteen is....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

02-08-2010, 15:43
[...zal die later ook nooit komen.

Eens of oneens?

Laat van jullie horen mensjes !]

02-08-2010, 15:47


Ik denk van wel..=)

02-08-2010, 15:48
Nee hoor,
genoeg mensen die in de loop der tijd knapper worden en aantrekkelijker.
Ontwikkeling heet dat lelijke meisjes kunnen veranderen tot mooie sterke aantrekkelijke vrouwen.
En stoere echte mannen kunnen veranderen in bierbuik losertjes.

02-08-2010, 15:49

Citaat door Koekje22:
eens


I agree with you...

Die serieuze oudere man(nen) nog kunnen vinden hier ...??


Citaat door Satisfashion:
Ik denk van wel..=)


And with you...

Long time no see dame...hoe gaat het met je? Van je vakantie aan het genieten? Heb nog een verrassende update van Tloeloest gehad ...

02-08-2010, 15:50


hahah nee die zoek ik niet joh! ik moest ff mn frustratie kwijt! en ik zit op kantoor dus ja dan maar marokko.nllen haaha

02-08-2010, 15:52
Eens , als ik die klik nie meteen voel dan is t over voor mij. Maja het verschilt p.p

02-08-2010, 15:52

Citaat door GloriousBastard:
Nee hoor,
genoeg mensen die in de loop der tijd knapper worden en aantrekkelijker.
Ontwikkeling heet dat lelijke meisjes kunnen veranderen tot mooie sterke aantrekkelijke vrouwen.
En stoere echte mannen kunnen veranderen in bierbuik losertjes.



Ook hier ben ik het mee eens, maar dit is niet hetgeen ik bedoel. Ik doel meer op die eerste ontmoeting en de direct daaropvolgende periode... Als je "het" dan niet meteen voelt, dan komt het waarschijnlijk ook niet in de ontmoetingen daarna (= de stelling)...

02-08-2010, 15:52
Niet mee eens, in de loop van de tijd kan die klik ook ontstaan.
Gevoelens groeien en blijven maar groeien, dat heeft tijd nodig bij sommigen.

02-08-2010, 15:53

Citaat door Koekje22:
hahah nee die zoek ik niet joh! ik moest ff mn frustratie kwijt! en ik zit op kantoor dus ja dan maar marokko.nllen haaha


Hahaha...arme meid, ik voel met je mee . Ik zit nu in de bibliotheek....ook niet al te best ...


Citaat door salima-akch:
Eens , als ik die klik nie meteen voel dan is t over voor mij. Maja het verschilt p.p


Denk je dan ook dat het grootste deel van de mensen op die manier reageren...??

02-08-2010, 15:54

Citaat door D-inges:
Niet mee eens, in de loop van de tijd kan die klik ook ontstaan.
Gevoelens groeien en blijven maar groeien, dat heeft tijd nodig bij sommigen.



Dus jij ziet 'de klik' als synoniem voor gevoelens? Begrijp ik je zo goed...?

02-08-2010, 15:54
Klopt klik moet er zijn 1e dag zo niet dan hoeft het niet meer en zal ik geen moeite meer doen.

02-08-2010, 15:55
saai saai saai bah! pff nee bij mij is het helaas ook zo als ik bij eerste keer niet zoiets heb van jaaaa dan komt die ook nooit...

02-08-2010, 15:58



Citaat door smietie:

Denk je dan ook dat het grootste deel van de mensen op die manier reageren...??

Hmm weet het nie. Ik heb wel vaker gehoord van geef het de tijd die klik moet nog komen, maar als ik die klik nie meteen voel dan heeft het voor mij geen zin meer om verder te gaan, omdat ik van mezelf weet dat die klik er nu niet is en ook nie zal komen. Hoe anderen het ervaren weet ik niet

02-08-2010, 15:58

Citaat door Chahiro:
Klopt klik moet er zijn 1e dag zo niet dan hoeft het niet meer en zal ik geen moeite meer doen.


Is eigenlijk wel erg oppervlakkig ...

Daarmee beschuldig ik je overigens nergens van hoor...bij mij gaat het namelijk op dezelfde manier.


Citaat door Koekje22:
saai saai saai bah! pff nee bij mij is het helaas ook zo als ik bij eerste keer niet zoiets heb van jaaaa dan komt die ook nooit...


Bij mij ook....terwijl het soms echt een goede jongen is....die stomme klik ook ...

Wie heeft dat ooit verzonnen, wie ??

02-08-2010, 15:58

Citaat door Chahiro:
Klopt klik moet er zijn 1e dag zo niet dan hoeft het niet meer en zal ik geen moeite meer doen.

Jij begrijpt me

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6