Bekijk volle/desktop versie : Verslonzen!!



Pagina's : [1] 2 3

01-08-2010, 20:53
ik geef het eerlijk toe... ik heb mezelf laten verslonzen!!

hoe kan ik mezelf motiveren om weer goed voor mijzelf te zorgen? ik zie eruit als een omaatje en zo voel ik me ook... help!!

01-08-2010, 21:01


hoe komt dat?

werk je veel?
heb je kinderen?

01-08-2010, 21:04
Begin met het kopen van nieuwe lingerie.

Heb ik ook gedaan vandaag. En ik voel me volop, zelfverzekerd, heerlijk en sexy.

01-08-2010, 21:10
ja je moet eerst kijkken wat de reden hieravn is

01-08-2010, 21:15


de reden is dat ik toch vind dat het geen zin heeft om mezelf mooi te maken
ik blijf leleijk

01-08-2010, 21:18

Citaat door _Ouardia_:
de reden is dat ik toch vind dat het geen zin heeft om mezelf mooi te maken
ik blijf leleijk




Meid niemand is lelijk. Met de juiste make-up, de juiste houding en de juiste kleding.. zul je er lekker uit zien

01-08-2010, 21:18
Hoe komt het? Als het een reden heeft dan moet je eerst dat aanpakken

En anders gewoon aan de regelmaat, elke ochtend standaard je haar doen, mascara of cremetje op.

En trek elke dag iets anders aan of het nu een thuisoutfit of voor buiten is.

01-08-2010, 21:18

Citaat door _Ouardia_:
de reden is dat ik toch vind dat het geen zin heeft om mezelf mooi te maken
ik blijf leleijk



Meen je dit nou? Subhan Allaah. Als je man je lelijk zou vinden dan zou hij niet met je getrouwd zijn neem ik aan. Ga jezelf verzorgen, spuit parfum thuis, beetje make up, mooie kleertjes en wees lief voor je man en komt goed insha Allaah.

01-08-2010, 21:19
Plak een foto van een oud gerimpeld dik omatje op je plafond of koelkast, elke keer als je naar die foto kijkt dan moet je zeggen:' OMG ZO MOET IK NIET WORDEN, MOET ER SNEL WAT AAN DOEN VOOR HET TE LAAT IS.

01-08-2010, 21:23
Al zou je de lelijkste vrouw van de wereld zijn, dan nog zal je er een stuk knapper uitzien als je er verzorgd bij loopt.
Behandel jezelf met respect, laat zien dat je er bent en wees trots op wie je bent! Succes!

01-08-2010, 21:28

Citaat door _Ouardia_:
de reden is dat ik toch vind dat het geen zin heeft om mezelf mooi te maken
ik blijf leleijk


Laat toch een ander dat beoordelen.

Jij bent mooi.

01-08-2010, 22:49

Citaat door Gooisedame-:
Plak een foto van een oud gerimpeld dik omatje op je plafond of koelkast, elke keer als je naar die foto kijkt dan moet je zeggen:' OMG ZO MOET IK NIET WORDEN, MOET ER SNEL WAT AAN DOEN VOOR HET TE LAAT IS.


Ook die oude gerimpelde dikke oma, is een vrouw. Ook zij is een schoonheid op haar eigen manier.

01-08-2010, 22:51



Citaat door _Ouardia_:
ik geef het eerlijk toe... ik heb mezelf laten verslonzen!!

hoe kan ik mezelf motiveren om weer goed voor mijzelf te zorgen? ik zie eruit als een omaatje en zo voel ik me ook... help!!



wel grappig als je kijkt naar je avatar

geen slonzig tiepje dacht ik

01-08-2010, 23:15
bedankt voor de reacties! waar begin ik met mezelf optutten? ik kan toch niet opeens vanaf morgen met een dikke laag makeup rondlopen. ik wordt vierkant uitgelachen!

01-08-2010, 23:17

Citaat door Gooisedame-:
Plak een foto van een oud gerimpeld dik omatje op je plafond of koelkast, elke keer als je naar die foto kijkt dan moet je zeggen:' OMG ZO MOET IK NIET WORDEN, MOET ER SNEL WAT AAN DOEN VOOR HET TE LAAT IS.


Die zat!

Pagina's : [1] 2 3