Bekijk volle/desktop versie : als het vrijen zo pijnt doet...waarom

Pagina's : 1 [2] 3 4

15-08-2004, 14:23
ahahhaha ja tis opzich wel zo!

Saliha: ahhahahaah! je hebt gelijk meid!

15-08-2004, 14:29

Citaat:
Origineel gepost door miss_saliha
[B]Wie nou niet????

Ik gooi mezelf liever vanuit de balkon naar beneden dan in èèn kamer met een man zitten rotzooien van alles en nog wat wejowwwww denk er niet aan!Gewoon BAH VIES! [/B]
jaaaaa wallah zo denk ik....ik dacht dat ik alleen het enige was....ik wordt er ook misselijk van als ik er aan moet denken

15-08-2004, 15:53
salaam wa aleikum

hoe oud zijn jullie meisjes? kennelijk is die sexuele drang nog niet aanwezig, anders zouden jullie wel anders klappen

vies? Allah heeft ons zo gemaakt, dus vies zou ik het niet noemen, eerder leuk

kijk hé, ik ga niet liegen, de eerste keer doet het pijn. maar daar moet je toch ooit es door hé? soms doet het de keren daarop ook wat pijn(niet zo erg als de eerste keer!) maar dat valt dan nog te doen.

vanaf je geen pijn meer hebt, kun je er zelf ook plezier aan beleven hoor. ik weet dat het nu moeilijk te geloven lijkt, maar het is echt wel zo!

wanneer jullie tijd er is, zullen jullie wel anders klappen

mha salama

15-08-2004, 15:55

Citaat:
Origineel gepost door saida_1984
salaam wa aleikum

hoe oud zijn jullie meisjes? kennelijk is die sexuele drang nog niet aanwezig, anders zouden jullie wel anders klappen

vies? Allah heeft ons zo gemaakt, dus vies zou ik het niet noemen, eerder leuk

kijk hé, ik ga niet liegen, de eerste keer doet het pijn. maar daar moet je toch ooit es door hé? soms doet het de keren daarop ook wat pijn(niet zo erg als de eerste keer!) maar dat valt dan nog te doen.

vanaf je geen pijn meer hebt, kun je er zelf ook plezier aan beleven hoor. ik weet dat het nu moeilijk te geloven lijkt, maar het is echt wel zo!

wanneer jullie tijd er is, zullen jullie wel anders klappen

mha salama

Ben benieuwd..

15-08-2004, 16:00

salaam wa aleikum

het bericht onder de naam saida_1984 is afkomstig van mij. mijn zus zat hier nog ingelogd en ik had er niet op gelet.

saliha, laat hier nog es een berichtje achter als je getrouwd bent weet zeker dat die heel anders getint zal zijn

mha salama

15-08-2004, 16:04

Citaat:
Origineel gepost door Nadia_Antwerpen
salaam wa aleikum

het bericht onder de naam saida_1984 is afkomstig van mij. mijn zus zat hier nog ingelogd en ik had er niet op gelet.

saliha, laat hier nog es een berichtje achter als je getrouwd bent weet zeker dat die heel anders getint zal zijn

mha salama
Is goed meid...
Zal het onthouden en zeker zetten..

15-08-2004, 16:10

Citaat:
Origineel gepost door sweety_neda
als sxx zo pijn doet...

waarom willen mensen het dan......ik denk dat sxx alleen nodig is voor de kinderen meer niet...

ik hoef geen pijn te leiden.....ik heb het alleen over voor een kindje
Seks doet geen pijn als je alles goed doet

Nee ff serieus, het is wel belangrijk dat je je op je gemak voelt en ontspannen bent, dan is alles ook veel minder gevoelig. Gebruik glijmiddel als je het zekere voor het onzekere wil nemen.

15-08-2004, 16:16

Citaat:
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
Seks doet geen pijn als je alles goed doet

Nee ff serieus, het is wel belangrijk dat je je op je gemak voelt en ontspannen bent, dan is alles ook veel minder gevoelig. Gebruik glijmiddel als je het zekere voor het onzekere wil nemen.

15-08-2004, 18:49
whehehehehehe ik ben nog maagd...heb het nooit gedaan...maar ik lees die berichtjes en dan vindt ik het eng..

16-08-2004, 16:40

Citaat:
Origineel gepost door maghrebia007
Wat?

16-08-2004, 18:43

Citaat:
Wat?
jongens hebben toch geen pijn??? ofwel

16-08-2004, 18:48
jah je hebt helemaal gelijk..

16-08-2004, 19:21

Citaat:
Origineel gepost door sweety_neda
jongens hebben toch geen pijn??? ofwel
Ik had het ook niet over mezelf, slimmerik.

16-08-2004, 20:32

Citaat:
Wat?
gewoon

16-08-2004, 20:37

Citaat:
Ik had het ook niet over mezelf, slimmerik.
shokran jij bent de eerste persoon die me slim vindt

Pagina's : 1 [2] 3 4