Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Zeer gewilde riem te koop!!



01-08-2010, 15:21
Hoi Dames,

Dit Plaats ik voor mijn zuster!!
Sper mooie riem te koop!

klik op de volgende link om de riem te zien..

http://link.marktplaats.nl/364316777



Check meerdere advertenties!

01-08-2010, 15:45


Dat komt door te weinig licht denk ik, maar in marokko kun je hem laten wassen

01-08-2010, 15:58

Citaat door lebsa_tatouzint:
Ik neem aan dat jij dat moet doen, ik bedoel jij verkoopt het en dan moet je het ook schoon aan iemand geven en niet vies
Maar goed, succes verder


Haha inderdaad

01-08-2010, 16:34
Ow ow je merkt wel dat je op m.nl bent zeg!

01-08-2010, 17:31



Citaat door lebsa_tatouzint:
heb ik je geraakt
Ik zeg alleen wat ik er van vind, en ja ben op m.nl jij niet dan



01-08-2010, 21:58
Mooie riem meid...Let niet op die haatreacties marokkaanse wijfen haten overal wereldwijd.

01-08-2010, 22:13

Citaat door Temsamane_r00sj:
Mooie riem meid...Let niet op die haatreacties marokkaanse wijfen haten overal wereldwijd.



Gòh, ze plaatst hier alleen het gene wat haar is opgevallen. En dat moet dan gelijk worden gezien als een haat reactie? En heel toevallig klopt het gene ook wat ze heeft gezien. De voorkant van de riem ziet er nogal smerig uit.

01-08-2010, 22:21

Citaat door Liefhebbende:
Gòh, ze plaatst hier alleen het gene wat haar is opgevallen. En dat moet dan gelijk worden gezien als een haat reactie? En heel toevallig klopt het gene ook wat ze heeft gezien. De voorkant van de riem ziet er nogal smerig uit.


Als je die riem niks aan vindt, dan hou je dat toch lekker voor je. Misschien zijn er wel mensen die de riem wel mooi vinden? En voor DIE mensen is zo een topic bedoeld, en niet voor mensen die op elk detail letten en de topic zonnodig moeten verpesten.

01-08-2010, 22:27

Citaat door Temsamane_r00sj:
Als je die riem niks aan vindt, dan hou je dat toch lekker voor je. Misschien zijn er wel mensen die de riem wel mooi vinden? En voor DIE mensen is zo een topic bedoeld, en niet voor mensen die op elk detail letten en de topic zonnodig moeten verpesten.


Sinds wanneer verpest je een topic als je vermeldt wat je op de foto ziet? Dat meisje zegt alleen wat haar is opgevallen nogmaals, dat zou ieder ander wel opgevallen zijn want dat zie je heel duidelijk. Jij geeft zo'n topicstarter nog valse hoop.

02-08-2010, 16:55
Deel je kleutertijdergens anders in A U B !!

Niet op deze topic

Dank U!