Bekijk volle/desktop versie : DAMES: Even jullie aandacht graag..



Pagina's : [1] 2 3

01-08-2010, 13:52
Hebben jullie een ongetrouwde broer/broertje/neef tussen de 25-30 jaar?

Is het een nette en praktiserende jongen?

Ik heb mijn vriendin beloofd haar voor te stellen aan een nette jongen. Ze kent in haar omgeving geen jongens die geschikt zijn als huwelijkspartner.

Het is een leuke, nette en praktiserende meid, heeft haar studie afgerond en werkt. Het enige wat ontbreekt is een man in haar leven en ik wil haar daar graag mee helpen!

Pm me!

01-08-2010, 13:53


Hopeloos.

01-08-2010, 13:53
Maar inchAllah zal ze haar droomman treffen.

01-08-2010, 13:55
Helemaal niet hopeloos. Zulke koppelingen vind ik juist tomantisch. Als je het met elkaar goed kunt vinden qua karakter dan heb je in het huwelijk alle tijd om van de nieuwe liefde te genieten.

01-08-2010, 13:56


Wat versta je onder praktiserend en net??

01-08-2010, 13:57

Citaat door Miss_Tashel7it:
Helemaal niet hopeloos. Zulke koppelingen vind ik juist tomantisch. Als je het met elkaar goed kunt vinden qua karakter dan heb je in het huwelijk alle tijd om van de nieuwe liefde te genieten.


je gaat toch niet op zoek naar een vent? een vent moet opzoek gaan naar jou

01-08-2010, 13:58

Citaat door verhaalmaakster:
Hopeloos.


Wat is er mis mee als ze mij een handje laat helpen? Ik heb t zelf voorgesteld en zij weet ook niet dat ik het op deze manier wil aanpakken. Het doel heiligt de middelen. Ik wil haar graag gelukkig zien.

01-08-2010, 14:00

Citaat door Themmenthart:
Wat is er mis mee als ze mij een handje laat helpen? Ik heb t zelf voorgesteld en zij weet ook niet dat ik het op deze manier wil aanpakken. Het doel heiligt de middelen. Ik wil haar graag gelukkig zien.

Het feit dat ik het hopeloos vindt wil niet zeggen dat ik haar het een gezegend huwelijk wens.

Ik vindt het gewoon jammer, dat vrouwen in deze tijd op zoek moeten gaan naar hun vent puur omdat ze (vlug) willen trouwen.

01-08-2010, 14:02

Citaat door juno:
Wat versta je onder praktiserend en net??


Praktiserend: biddend, vastend, zoveel mogelijk aan verplichtingen voldoen
Net: fatssoenlijk, sociaal, werkend

01-08-2010, 14:03

Citaat door Miss_Tashel7it:
Helemaal niet hopeloos. Zulke koppelingen vind ik juist tomantisch. Als je het met elkaar goed kunt vinden qua karakter dan heb je in het huwelijk alle tijd om van de nieuwe liefde te genieten.



Heel Tomantisch ja hahahahahhahahahh..

01-08-2010, 14:03
Wat is vlug, hoe oud is ze? Ik neem aan geen 19 meer?

Maar aan de ene kant zou ik me schamen, ik zou never nooit een man zoeken. Hij moet mij maar vinden en anders vindt iemand anders mij wel Zei ik altijd tegen mijn man

01-08-2010, 14:06

Citaat door Themmenthart:
Praktiserend: biddend, vastend, zoveel mogelijk aan verplichtingen voldoen
Net: fatssoenlijk, sociaal, werkend


Ja maar bedoel je dan wat men ook wel als een igwan aanduidt of gewoon een man die doet wat je daar neer hebt getikt?

01-08-2010, 14:15


Dus je wil je vriendin voorstellen aan iemand die je van internet hebt geplukt en die je niet kent... Misschien kan je beter in je directe omgeving kijken..

01-08-2010, 14:21

Citaat door nadiak:
Wat is vlug, hoe oud is ze? Ik neem aan geen 19 meer?

Maar aan de ene kant zou ik me schamen, ik zou never nooit een man zoeken. Hij moet mij maar vinden en anders vindt iemand anders mij wel Zei ik altijd tegen mijn man


Hoe bedoel je, waar staat vlug?

Ze is 24

01-08-2010, 14:23

Citaat door juno:
Ja maar bedoel je dan wat men ook wel als een igwan aanduidt of gewoon een man die doet wat je daar neer hebt getikt?


Nee idd gewoon wat ik net typte..

Pagina's : [1] 2 3