Bekijk volle/desktop versie : wie kan me uitleggen?



Pagina's : [1] 2

31-07-2010, 21:49

Citaat:
waarom er groene en rode appels zijn? En waarom er geen rode peren zijn
Vroeg me neefje van 5 net aan mij? Ewa wie weet het antwoord

31-07-2010, 21:51


En wie kan mij uitleggen, waarom je zo met je date's bent omgegaan??

31-07-2010, 21:54

Citaat door ra_bo:
Vroeg me neefje van 5 net aan mij? Ewa wie weet het antwoord



Er zijn ook rode peren

31-07-2010, 21:55

Citaat door Tarwila:
waar kinderen over nadenken.. schattig hihi


Ja, maar nu lijk ik dom als ik het antwoord niet weet


Citaat door veelste-lief:
En wie kan mij uitleggen, waarom je zo met je date's bent omgegaan??


Vraag het de dates of aan me psychiater? Nou of geef antwoord op mijn vraag of ga een andere topic zoeken ik ben serieus op zoek naar antwoorden

31-07-2010, 21:55


Rood was toen helaas op en moesten we het maar met groen doen

31-07-2010, 21:58
In plantencellen komen plastiden voor en die zijn in 3 typen, dat zijn o.a. chloroplasten = bladgroenkorrels -groen-, chromoplasten = kleurstofkorrels en als laatst leukoplasten = kleurloos. Het verschilt per plant van welke type ze hebben. De cel is daarmee in staat tot fotosynthese. Stoffen/kleurenwisseling dus. Door fotosynthese veranderen ze van kleuren.

Aardappel heeft type 3, appels heeft type 2 en peren hebben type 1.

Maar je kan je neefje altijd blij maken met een blauwe peer .. koop blauwe kleurstof en week het in. ;-)

31-07-2010, 21:59

Citaat door Aarbei:
Er zijn ook rode peren


Nee zoiets noemen ze aardbeien ;kweetnie:

31-07-2010, 22:00

Citaat door ra_bo:
Ja, maar nu lijk ik dom als ik het antwoord niet weet



Vraag het de dates of aan me psychiater? Nou of geef antwoord op mijn vraag of ga een andere topic zoeken ik ben serieus op zoek naar antwoorden




nou, je hebt me nooit weg gejaagd uit een topic,

nou dan ga ik wel weg

31-07-2010, 22:00

Citaat door ClassyFied:
Rood was toen helaas op en moesten we het maar met groen doen


Dit geloofd hij nooit

31-07-2010, 22:02

Citaat door Miss_Elwafa:
In plantencellen komen plastiden voor en die zijn in 3 typen, dat zijn o.a. bladgroenkorrels -groen-, andere kleurstoffen zijn (rood, oranje, geel) en als laatst kleurloos. Het verschilt per plant van welke vorm ze hebben. De cel is daarmee in staat tot fotosynthese. Stoffenwisseling dus. Door fotosynthese veranderen ze van kleuren.

aardappel heeft type 3; kleurloze plastiden, appels heeft type 2 , dat is dus andere kleurstoffen, peren hebben type 1, dat is groen zijn ..

Maar je kan je neefje altijd blij maken met een blauwe peer .. koop blauwe kleurstof en week het in. ;-)


En jij denkt dat hij dit snapt

31-07-2010, 22:03

Citaat door Miss_Elwafa:
In plantencellen komen plastiden voor en die zijn in 3 typen, dat zijn o.a. chloroplasten = bladgroenkorrels -groen-, chromoplasten = kleurstofkorrels en als laatst leukoplasten = kleurloos. Het verschilt per plant van welke type ze hebben. De cel is daarmee in staat tot fotosynthese. Stoffen/kleurenwisseling dus. Door fotosynthese veranderen ze van kleuren.

Aardappel heeft type 3, appels heeft type 2 en peren hebben type 1.

Maar je kan je neefje altijd blij maken met een blauwe peer .. koop blauwe kleurstof en week het in. ;-)

Kei stoer! dit moet ik onthouden, en dan gewoon uit het niets in een gesprek gooien als iemand het over "kleur" heeft chromoiets dit, plasdat, fotosynthese etc.

31-07-2010, 22:04

Citaat door ra_bo:
En jij denkt dat hij dit snapt



Neen, maar jij wist zelf ook niet hoe dat komt ..

31-07-2010, 22:05



Citaat door veelste-lief:
nou, je hebt me nooit weg gejaagd uit een topic,

nou dan ga ik wel weg


Je mag wel blijven hoor als je maar niet van die lastige vragen hebt

31-07-2010, 22:06

Citaat door Diema_nashet:
Kei stoer! dit moet ik onthouden, en dan gewoon uit het niets in een gesprek gooien als iemand het over "kleur" heeft chromoiets dit, plasdat, fotosynthese etc.



Ik heb het voorheen vergemakkelijk, maar dacht neen ... sommige woorden moeten gewoon juist gezet worden. Dus heb ik het gewijzigd, ofwel moeilijker gemaakt.


Geloof me ! Als jij dit met een persoon als onderwerp aansnijdt, je hebt ze heeeeeeeel makkelijk in je broekzak dan! Mocht je een woord niet kennen, call me ..

31-07-2010, 22:09

Citaat door Miss_Elwafa:
Neen, maar jij wist zelf ook niet hoe dat komt ..


Nee, maar ik hoef het ook niet te weten

Pagina's : [1] 2