Bekijk volle/desktop versie : Bouterse krijgt visum bij officieel bezoek



Pagina's : [1] 2

31-07-2010, 15:21
DEN HAAG - Als Desi Bouterse als president van Suriname een officieel bezoek wil brengen aan een internationale organisatie die in Nederland gevestigd is, krijgt hij een visum.
© ANP

Dat heeft een woordvoerster van het ministerie van Buitenlandse Zaken gezegd naar aanleiding van berichtgeving in de Volkskrant.

Minister Maxime Verhagen liet eerder weten dat Bouterse, die is veroordeeld tot elf jaar gevangenisstraf, niet welkom is in Nederland.

''Maar we moeten ons aan internationale verplichtingen houden. Dat houdt in dat als Bouterse bijvoorbeeld een bezoek wil brengen aan de OPCW (de organisatie voor het verbod van chemische wapens), wij hem een visum moeten verstrekken'', aldus de woordvoerster.

Beperkingen

De OPCW is in Den Haag gevestigd.

Volgens de zegsvrouw heeft een dergelijk visum beperkingen en is er geen sprake van dat Bouterse de mogelijkheid krijgt Nederland te bezoeken voor privédoeleinden.


bron : http://www.nu.nl/buitenland/2303495/bouterse-krijgt-visum-bij-officieel-bezoek.html

31-07-2010, 15:23


net alsof bouterse hier wilt komen

31-07-2010, 15:27
meer dan normaal! wilders overgens mag v an mij nergens binnen de eu komen. waarom? omdat hij zelf daar een hekel aan heeft. en suriname steekt terrecht haar middelvinger naar nederland!!! niets mis mee

31-07-2010, 16:15

Citaat door bokitoo2:
meer dan normaal! wilders overgens mag v an mij nergens binnen de eu komen. waarom? omdat hij zelf daar een hekel aan heeft. en suriname steekt terrecht haar middelvinger naar nederland!!! niets mis mee



Ja en dat wordt dan gezegd door Bouterse die zelf roept over zijn decembermoorden: Wat in het verleden ligt moet vergeten en vergeven worden.

Dat noem ik dus het toppunt van huichelarij waarmee hij de nabestaanden van die moorden gewoonweg schoffeert met een super VOC mentaliteit.

Niets mis mee blijkbaar.

Dat zie je trouwens vaak: als het om de eigen cultuur gaat heet het: wij zijn goed er is niks mis, wat in het verleden gebeurd is, dat was onze schuld allemaal niet,of het wordt schoongewassen, maar zodra het vingertje naar een andere cultuur wijst is men ineens niets vergeten en worden de zaken vanaf de kruistochten tot aan de tweede wereldoorlog nagedragen.

Ik weet heel zeker dat er in bv Amsterdam een grote groep Surinamers bestaat die bij een eventuele komst van Bouterse naar Nederland, deze man met pek en veren wil bekogelen.

31-07-2010, 17:29


ja tuurlijk de december moorden? hoeveel moorden heeft balken ende en nederland als natie op zich aan haar handen??? neee daar gaan we het niet over hebben ?

31-07-2010, 17:53

Citaat door bokitoo2:
ja tuurlijk de december moorden? hoeveel moorden heeft balken ende en nederland als natie op zich aan haar handen??? neee daar gaan we het niet over hebben ?

Bokkie, geef eens groen?

31-07-2010, 17:57

Citaat door bokitoo2:
ja tuurlijk de december moorden? hoeveel moorden heeft balken ende en nederland als natie op zich aan haar handen??? neee daar gaan we het niet over hebben ?


Kijk dat bedoelde ik nu juist precies.

Schaamteloos lullen over het verleden? jaja zo weet ik er ook nog wel een paar.

Het is zo goedkoop, Bokito de wereldverbeteraar.



Wijzen naar andere culturen uit het verleden waar je zelf niet bij wilt horen is zo goedkoop en het verplicht tot niets. Makkelijk zat. Stelt niks voor.

31-07-2010, 18:20

Citaat door aplat:
Ja en dat wordt dan gezegd door Bouterse die zelf roept over zijn decembermoorden: Wat in het verleden ligt moet vergeten en vergeven worden.

Dat noem ik dus het toppunt van huichelarij waarmee hij de nabestaanden van die moorden gewoonweg schoffeert met een super VOC mentaliteit.

Niets mis mee blijkbaar.

Dat zie je trouwens vaak: als het om de eigen cultuur gaat heet het: wij zijn goed er is niks mis, wat in het verleden gebeurd is, dat was onze schuld allemaal niet,of het wordt schoongewassen, maar zodra het vingertje naar een andere cultuur wijst is men ineens niets vergeten en worden de zaken vanaf de kruistochten tot aan de tweede wereldoorlog nagedragen.

Ik weet heel zeker dat er in bv Amsterdam een grote groep Surinamers bestaat die bij een eventuele komst van Bouterse naar Nederland, deze man met pek en veren wil bekogelen.


Ik begrijp het echt niet. Maar goed, begrijp weleens vaker iets niet van de politiek.

En is niet raar toch als een groep Surinamers hem opwacht en zijn entree gaan verstoren. Als NL ballen had, dan weigeren ze hem gewoon of pakken hem direct op, niets diplomatieke onschendbaarheid. ( zo heet dat toch?)

31-07-2010, 18:58

Citaat door bokitoo2:
ja tuurlijk de december moorden? hoeveel moorden heeft balken ende en nederland als natie op zich aan haar handen??? neee daar gaan we het niet over hebben ?



Heb je goed en laat staan de nog lagere autoriteiten, zittende en staande magistraten en meer van dat type volk. Dit wordt nog makkelijker gemaakt door de verantwoordelijkheid te verschuiven. Onlangs nog een asielzoeker dood door zwangerschap, geen hulp helemaal niks. COA zal naar politie wijzen, zij na de ambulance wijzen, zij weer na de beveiliging en ga zo maar door.

31-07-2010, 19:02

Citaat door Rebel_1963:
Ik begrijp het echt niet. Maar goed, begrijp weleens vaker iets niet van de politiek.

En is niet raar toch als een groep Surinamers hem opwacht en zijn entree gaan verstoren. Als NL ballen had, dan weigeren ze hem gewoon of pakken hem direct op, niets diplomatieke onschendbaarheid. ( zo heet dat toch?)



Waarom Desi oppakken? Hij heeft gewonnen. Nederland moet haar neus niet steeds maar in andermans zaken steken, ga lekker eerst huishouden in je eigen ambtenaren apparaat, lekken, liegen (icesave, ABN maken we winst op, Roombeek) en kan zo wel doorgaan. Onlangs hebben ze zelf toegegeven dat kwaliteit van ambtenaren hard is achteruit gegaan...

31-07-2010, 19:08

Citaat door elements:
Waarom Desi oppakken? Hij heeft gewonnen. Nederland moet haar neus niet steeds maar in andermans zaken steken, ga lekker eerst huishouden in je eigen ambtenaren apparaat, lekken, liegen (icesave, ABN maken we winst op, Roombeek) en kan zo wel doorgaan. Onlangs hebben ze zelf toegegeven dat kwaliteit van ambtenaren hard is achteruit gegaan...


Nou ja, de man is toch bij verstek veroordeeld hier in Nederland?

Hij heeft de verkiezingen gewonnen, niet de rechtzaak.




31-07-2010, 19:12

Citaat door Rebel_1963:
Nou ja, de man is toch bij verstek veroordeeld hier in Nederland?

Hij heeft de verkiezingen gewonnen, niet de rechtzaak.





Persoonlijke sym-en antipathieen willen nogal eens van invloed zijn op het 'objectieve' oordeel.

31-07-2010, 19:14



Citaat door elements:
Heb je goed en laat staan de nog lagere autoriteiten, zittende en staande magistraten en meer van dat type volk. Dit wordt nog makkelijker gemaakt door de verantwoordelijkheid te verschuiven. Onlangs nog een asielzoeker dood door zwangerschap, geen hulp helemaal niks. COA zal naar politie wijzen, zij na de ambulance wijzen, zij weer na de beveiliging en ga zo maar door.



Citaat door elements:
Waarom Desi oppakken? Hij heeft gewonnen. Nederland moet haar neus niet steeds maar in andermans zaken steken, ga lekker eerst huishouden in je eigen ambtenaren apparaat, lekken, liegen (icesave, ABN maken we winst op, Roombeek) en kan zo wel doorgaan. Onlangs hebben ze zelf toegegeven dat kwaliteit van ambtenaren hard is achteruit gegaan...


Wat een verwarde redenering.

31-07-2010, 19:19
Bouterse gaat heus niet hier komen, als we maar geld blijven sturen.

31-07-2010, 19:26

Citaat door aplat:
Wat een verwarde redenering.



Je moest eens weten....... (vast niet zo verward dat de amerikanen zijn omdat we urzughan verlaten)

Pagina's : [1] 2