Bekijk volle/desktop versie : ff serieus



Pagina's : [1] 2

30-07-2010, 23:17
Ben ik nou de enige die denkt dat de ECHTEE ECHTE mannen niet meer bestaan net als onze vaders van vroeger? Die echt hard werkte voor hen geld en gezin onderhouden? Die weet wat schaamte betekend?//



oeff 2010......

30-07-2010, 23:19


Triest om dat tijdperk met dat van nu te vergelijken. Wees zelf dan zo een vrouw die bij fadjr opstaat (dus niet wakker worden en weer gaan slapen tot 1 uur in de middag), en daarna meteen de geiten gaat melken, op het veld werkt, ontbijt, lunch en avondeten bereidt. Kleding met de hand wast, water uit de zjoeb trekt.


Vrouwen.

30-07-2010, 23:20
Die bestaan niet meer; tegenwoordig verschuilen ze zich achter het woordje 'emancipatie'.

30-07-2010, 23:22
er zyn wel.

30-07-2010, 23:23



Citaat door Gezeur:
Triest om dat tijdperk met dat van nu te vergelijken. Wees zelf dan zo een vrouw die bij fadjr opstaat, en daarna meteen de geiten gaat melken, op het veld werkt, ontbijt, lunch en avondeten bereidt. Kleding met de hand wast, water uit de zjoeb trekt.


Vrouwen.



hahahaha eindelijk een meid gevonden zonder hersens wauwii!!! ten eerste wie zegt dat je de islaam moet moderniseren al was het 301000 islam is hoe het is en moeten debielen zoals jij niet moderniseren en smoesjes gebruiken dat het nu 2010 is...ten tweede ik sta elhemdoellilah met fadjr op jij ook hoop ik of brabbel je dat anderen het moet doen en jij slaapt nog verder? ten derde ik weet niet waar jij leeft maar wij hebben wasmachine en water komt gewoon uit de kraan bij jou ook?? als ik in de kempoe zou wonen zou het anders moeten inderdaad..

next....

30-07-2010, 23:24

Citaat door Angelwings.:
Die bestaan niet meer; tegenwoordig verschuilen ze zich achter het woordje 'emancipatie'.



hahahaha

30-07-2010, 23:25

Citaat door Gezeur:
Triest om dat tijdperk met dat van nu te vergelijken. Wees zelf dan zo een vrouw die bij fadjr opstaat, en daarna meteen de geiten gaat melken, op het veld werkt, ontbijt, lunch en avondeten bereidt. Kleding met de hand wast, water uit de zjoeb trekt.


Vrouwen.


Dit hoort, a pessimist.

30-07-2010, 23:25
Je zou identiek dezelfde vraag kunnen stellen aan de meisjes van tegenwoordig, jullie janken wel veel maar een beetje zelfreflectie zou echt geen kwaad kunnen.

30-07-2010, 23:25

Citaat door sweetygurly:
hahahaha eindelijk een meid gevonden zonder hersens wauwii!!! ten eerste wie zegt dat je de islaam moet moderniseren al was het 301000 islam is hoe het is en moeten debielen zoals jij niet moderniseren en smoesjes gebruiken dat het nu 2010 is...ten tweede ik sta elhemdoellilah met fadjr op jij ook hoop ik of brabbel je dat anderen het moet doen en jij slaapt nog verder? ten derde ik weet niet waar jij leeft maar wij hebben wasmachine en water komt gewoon uit de kraan bij jou ook?? als ik in de kempoe zou wonen zou het anders moeten inderdaad..

next....



Sterf, stomme geit.

30-07-2010, 23:26

Citaat door Madroob:
Je zou identiek dezelfde vraag kunnen stellen aan de meisjes van tegenwoordig, jullie janken wel veel maar een beetje zelfreflectie zou echt geen kwaad kunnen.



ik jank niet ik stel aantal feiten op een rij bro..

30-07-2010, 23:26

Citaat door Angelwings.:
Dit hoort, a pessimist.



Oh? Geef mij eens een daliel waarin staat dat wij na fadjr niet meer mogen slapen.

30-07-2010, 23:26
ik benn het met je eens meid.
EGTE mannen bestaan gewoon niet meer!

30-07-2010, 23:27



Citaat door Gezeur:
Sterf, stomme geit.



gezeur, i love you

30-07-2010, 23:28

Citaat door sweetygurly:
ik jank niet ik stel aantal feiten op een rij bro..



Feiten, wil je het over feiten hebben meid?

Ik zou je hier een hele waslijst kunnen voorleggen van wat ik allemaal hoor & zie van meisjes van tegenwoordig maar dat zal ik je maar besparen.

Jij opent een topic met de insinuatie dat er geen echte mannen meer bestaan, en die hersenloze kippetjes die jou daarin volgen irriteren mij nog het hardst.

30-07-2010, 23:30

Citaat door sweetygurly:
Ben ik nou de enige die denkt dat de ECHTEE ECHTE mannen niet meer bestaan net als onze vaders van vroeger? Die echt hard werkte voor hen geld en gezin onderhouden? Die weet wat schaamte betekend?//

oeff 2010......
MEER EN HEEFT MILJOENEN KEER MEER SCHAAMTE EN HEEFT VEEL MEER RESPECT VOOR VROUWEN ZELFS VOOR DEGENE DIE HET NIET VERDIENEN

Pagina's : [1] 2