Bekijk volle/desktop versie : Provider..



30-07-2010, 15:57
Welke hebben jullie en zijn jullie tevreden?
Heeft er iemand ervaring met Ben?
T-mobile heeft me weer opgelicht, ik haat ze

30-07-2010, 16:04


Ik ben al nu 3 maanden klant bij Ben, echt goed bereik (ze maken gebruik van t-mobile netwerk) en goede service. Je ontvangt netjes per koerier je simkaart, ik heb 250 belmin en krijg gratis 100 smsjes per maand en kost mij maar 6,99 euro alleen ze rekenen wel 1x aansluitkosten van 10 euro maar dat si maar 1x. Je kan online realtime je belmin en smsjes bij houden en je ontvangt je factuur per maand en wordt via automatische incasso ingehouden van je rekening. en he ALLERBELANGRIJKSTE JE KAN MAANDELIJKS BIJ HUN OPZEGGEN EN JE ZIT NIET VAST AAN JAAR CONTRACTEN HAHAHAHHA

30-07-2010, 16:10
ben en tmobile sucks... heb vodafone veel beter in alles.

30-07-2010, 16:31

Citaat door Benisaid_Boy:
Ik ben al nu 3 maanden klant bij Ben, echt goed bereik (ze maken gebruik van t-mobile netwerk) en goede service. Je ontvangt netjes per koerier je simkaart, ik heb 250 belmin en krijg gratis 100 smsjes per maand en kost mij maar 6,99 euro alleen ze rekenen wel 1x aansluitkosten van 10 euro maar dat si maar 1x. Je kan online realtime je belmin en smsjes bij houden en je ontvangt je factuur per maand en wordt via automatische incasso ingehouden van je rekening. en he ALLERBELANGRIJKSTE JE KAN MAANDELIJKS BIJ HUN OPZEGGEN EN JE ZIT NIET VAST AAN JAAR CONTRACTEN HAHAHAHHA


Ja, maar heb met mn domme kop die verlening gedaan en die 7 dagen zijn nu voorbij..
Te7shatli gewoon


Citaat door Maroc_Tresure:
ben en tmobile sucks... heb vodafone veel beter in alles.


Is wel wat duurder of niet?

30-07-2010, 18:32


jullie spreken over een sim only abonnement en vinden tmobile oplichters zijn om dat je meer betaalt dan wat op het contrat staat bij een simonly worden de minuten van je abonnement anders opgeteld als je 5sec belt naarvoicemial bijvooreeld gaat er geen 5sec af van je belbundel maar 1minuut gaat eraf van je belbundel daarom gaan minuuten van simonlys sneler op dan bij normaal abonnement met toestel