Bekijk volle/desktop versie : Mijn man maakte me midden in de nacht wakker!



Pagina's : [1] 2

30-07-2010, 08:44
Ik was heel hard aan het huilen, hij streek met zijn handen over mijn gezicht en toen werd ik neuriend wakker! Mijn ooghoeken waren wat vochtig! Hij schrok zich te pletter en zei chehdie, dat heb ik gedaan elhamdulilah.

Hij zei dat ik zei " Ik ben heel verdrietig en ik heb allemaal spinnen over me heen"
Ik herinner me inderdaad dat ik allemaal spinnen boven me had. Het leek wel alsof ik onder een spinnenweb lag, vol met spinnen vliegen en andere ongedierte!

Wat heeft dit te betekenen? Heb jij dit ook wel eens meegemaakt?

30-07-2010, 08:49


Allahoe rallem....


30-07-2010, 08:51

Citaat door Miss_Nerd:
Allahoe rallem....




Inderdaad.. Maar ik ben wel heel duizelig en moe opgestaan!
Allahoee3lem.

30-07-2010, 08:56

Citaat door Toeta-Froeta:
Ik was heel hard aan het huilen, hij streek met zijn handen over mijn gezicht en toen werd ik neuriend wakker! Mijn ooghoeken waren wat vochtig! Hij schrok zich te pletter en zei chehdie, dat heb ik gedaan elhamdulilah.

Hij zei dat ik zei " Ik ben heel verdrietig en ik heb allemaal spinnen over me heen"
Ik herinner me inderdaad dat ik allemaal spinnen boven me had. Het leek wel alsof ik onder een spinnenweb lag, vol met spinnen vliegen en andere ongedierte!

Wat heeft dit te betekenen? Heb jij dit ook wel eens meegemaakt?
Dat heb ik ook eens gedroomd! Het was echt eng.. En die droom ging ook nog door toen ik wakker was, dacht echt dat ik overal spinnen zag =S

Maar ik weet niet wat het betekent.. Denk dat de wijsheid daarover bij Allaah is.

30-07-2010, 08:58


ik heb laatst ook zoiets geks meegemaakt, mijn man maakte me midden in de nacht wakker en zei schat schat gaat het gaat het? ik keek hem heel droog aan en vroeg wat er was en waarom hij me wakker had gemaakt, hij zei dat ik aan het schreeuwen was en heel heftig naar adem aan het happen was.. wat bleek nou, ik was aan het dromen dat ik aan het verdrinken was..

30-07-2010, 08:59

Citaat door dutchSaliha:
Dat heb ik ook eens gedroomd! Het was echt eng.. En die droom ging ook nog door toen ik wakker was, dacht echt dat ik overal spinnen zag =S

Maar ik weet niet wat het betekent.. Denk dat de wijsheid daarover bij Allaah is.



Ja dat had ik ook dus, ik deed mijn ogen open en was echt bang, het leek wel alsof ik de webben over mijn gezicht voelde. Heel eng! Allahiester.


Ja de wijsheid is zeker bij Allaah, maar er kan ook uitleg zijn over een droom met spinnen, en in je dromen huilen..

30-07-2010, 09:00

Citaat door Toeta-Froeta:
Inderdaad.. Maar ik ben wel heel duizelig en moe opgestaan!
Allahoee3lem.


Spuug 3 keer overje linker schouder...

Neem een glas water en luister naar Koran...
en niet meer zo gek dromen he

30-07-2010, 09:00

Citaat door amitaf81:
ik heb laatst ook zoiets geks meegemaakt, mijn man maakte me midden in de nacht wakker en zei schat schat gaat het gaat het? ik keek hem heel droog aan en vroeg wat er was en waarom hij me wakker had gemaakt, hij zei dat ik aan het schreeuwen was en heel heftig naar adem aan het happen was.. wat bleek nou, ik was aan het dromen dat ik aan het verdrinken was..



OOO wat erg! Hamdulilah dat er dan iemand naast je is die je van de nachtmerrie kan wekken!

In mijn slaap knars ik ookm heel heftig op mijn tanten.

30-07-2010, 09:02

Citaat door Miss_Nerd:
Spuug 3 keer overje linker schouder...

Neem een glas water en luister naar Koran...
en niet meer zo gek dromen he



Midden in de nacht koraan opzetten??
Ik heb heel lang niet gedroom. Ik had echt heel erg last van nare dromen. Van een berg afvallen, het gevoel dat iemand me aanraakt, afentoe slaapwandelen.

Hier heb ik een lange tijd geen last van gehad. Ik weet wel dat ik afgelopen week ook een nare droom had. Het waren namelijk muizen en ratten met grote tanden die me toekeken. Ik was heel bang.


Slechte dromen mag je eigenlijk niet vertellen he.. Maar ik weet niet of dit nou slecht is? Ik denk eerlijk gezegd van wel.

30-07-2010, 09:05
Ik denk dat je binnenkort transformeert in Spiderwoman..

30-07-2010, 09:07

Citaat door marilynmonroe:
Ik denk dat je binnenkort transformeert in Spiderwoman..




30-07-2010, 09:08
ben je ook gebeten door die spinnen?

30-07-2010, 09:13



Citaat door Toeta-Froeta:
Midden in de nacht koraan opzetten??
Ik heb heel lang niet gedroom. Ik had echt heel erg last van nare dromen. Van een berg afvallen, het gevoel dat iemand me aanraakt, afentoe slaapwandelen.

Hier heb ik een lange tijd geen last van gehad. Ik weet wel dat ik afgelopen week ook een nare droom had. Het waren namelijk muizen en ratten met grote tanden die me toekeken. Ik was heel bang.


Slechte dromen mag je eigenlijk niet vertellen he.. Maar ik weet niet of dit nou slecht is? Ik denk eerlijk gezegd van wel.

ja in de nacht.. Of 3 keer over je linkerschouder spugen.

Ooei wat erg.. slik je medicijnen?
Allahoe Rallem, Heb geen idee wat het allemaal betekend. Er is een boek over dromen...
Kan je misschien niet info winnen bij een geleerde?

30-07-2010, 09:19

Citaat door Miss_Nerd:
ja in de nacht.. Of 3 keer over je linkerschouder spugen.

Ooei wat erg.. slik je medicijnen?
Allahoe Rallem, Heb geen idee wat het allemaal betekend. Er is een boek over dromen...
Kan je misschien niet info winnen bij een geleerde?

Bismillaahi r-Rahmaani r-Rahiem

As-salaamou 'alaykum wa Rahmatulahi wa Barakatuhu


Vraag: Wat is uw uitspraak over boeken die een uitleg van dromen geven? En wie dienen wij te vragen voor de uitleg van dromen?

Antwoord: Allaah heeft jullie niet opgedragen om te vragen over dromen. Hij heeft jullie slechts opgedragen om te vragen over de regelgevingen. Dus als jij een droom ziet waar je bang voor bent, laat het dan en het zal jou niet schaden met de wil van Allaah en vermeldt het aan niemand. En als jij een droom ziet die jou blij maakt, bericht er dan over bij wie jij vertrouwt van jouw vrienden; want dit is een verblijding. En het is niet nodig om jezelf ermee te belasten en dat een persoon bij alles wat gebeurd zegt: Ik zag en ik zag. En een persoon zag en een persoon zei tegen hem. En dat de bezigheid van de mensen aanschouwingen wordt.

Shaych Saalih al-Fauwzaan

Bron: Al-Idjaabaat al-Moehimmah fie al-Mashaakil al-Moelimmah [Deel 2, Blz. 56]

Vertaling: Aboe Junayd `Iesaa bin Antonius el-Oeroebie

Bron
http://selefieforum.nl/vb/showthread...59.html?t=2559

30-07-2010, 09:22
Kijk eens wat ik vond (lang leve google)


Spinnen
Een spin staat symbool voor een vroom persoon die al zijn tijd voor aanbidding gebruikt. Hij is ook een kluizenaar die op zijn tijd let en altijd berouw aan Allah toont.


Masha' Allaah, iets goeds!

Pagina's : [1] 2